Als ik weer meer mag werken ga ik dat ook doen hoor. Anders vraagt m'n man de scheiding aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar was ik in eerste instantie een beetje bang voorMaar daar klink je veel te opgewekt voor
![]()
Ik vind het allang stoer dat het wel je voornemen is om alles te lezen. Ik laat topics die me echt niet interesseren toch echt links en rechts liggen
Jij werkt dus buiten de stad? Ik gelukkig in de stad en de metro werkte zowaar mee, alleen moest even een bommelding in tram 16 doorgevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik rij 020 binnen toen begon het heel erg te sneeuwen was mooi op tijd.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een houte beren reet krijgen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan zou ik echt een houte beren reet krijgen![]()
quote:
Deze beer wel hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Beren hebben toch veel vacht?Dan voel je nog niks denk ik
En bedankt hequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij werkt dus buiten de stad? Ik gelukkig in de stad en de metro werkte zowaar mee, alleen moest even een bommelding in tram 16 doorgevenVerkeer ontregeld enzo maar ja zekere voor het onzekere he?? Oops..... zag een oude video recorder midden in de tram staan met draden eruit en zo. Zoon en ik waren de enige tot de eindhalte dus maar even gemeld...... Trambestuurder erbij, kijken..huh was da nou? OT opgeroepen
Tijd stil gestaan (ik vanuit mijn kamer met de verrekijker gekeken) en na een half uur (vertraging, sorry mensen
) ging hij eindelijk rijden
![]()
Dan help ik wel met herinnerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Dat ben je dan toch alweer vergeten.![]()
Zo zit ik ook het lekkerste hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit het liefst rechtop in een harde stoel zonder leuningen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef Mabelle het volgende:
Oh ... das liefBonnie ruilt haar pet met een meisje. En Viool toch even opmerken dat het zonde is omdat die haar nou net goed staat
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij werkt dus buiten de stad? Ik gelukkig in de stad en de metro werkte zowaar mee, alleen moest even een bommelding in tram 16 doorgevenVerkeer ontregeld enzo maar ja zekere voor het onzekere he?? Oops..... zag een oude video recorder midden in de tram staan met draden eruit en zo. Zoon en ik waren de enige tot de eindhalte dus maar even gemeld...... Trambestuurder erbij, kijken..huh was da nou? OT opgeroepen
Tijd stil gestaan (ik vanuit mijn kamer met de verrekijker gekeken) en na een half uur (vertraging, sorry mensen
) ging hij eindelijk rijden
![]()
Ahum... hihihihi...... in een soort van directeuren stoelquote:
Hm.... dat moeten we niet hebben uiteraard! Zeg het maar hoor, anders comprimeren we het wel voor jequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als ik weer meer mag werken ga ik dat ook doen hoor. Anders vraagt m'n man de scheiding aan.![]()
We'll see, little bear.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan help ik wel met herinneren![]()
Heb een bere goed geheugen
Zie t al helemaal voor mequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ahum... hihihihi...... in een soort van directeuren stoelNah ja, ik ben hier dan ook de directrice uiteraard
![]()
En ik heb net zo'n grote zitbal gekregen, daar wissel ik het mee af. En dat werkt goedIk ga op die bureaustoel op gegeven moment toch heel erg in elkaar zitten waardoor ok last krijg van mijn schouders en wat al niet meer. En op die bal zit je heel anders, en het is ook wel beweeglijk..... ik ga altijd een beetje 'bouncen' als ik op dat ding zit...... wordt er altijd wel vrolijk van
![]()
Ja snap ik bestquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ahum... hihihihi...... in een soort van directeuren stoelNah ja, ik ben hier dan ook de directrice uiteraard
![]()
En ik heb net zo'n grote zitbal gekregen, daar wissel ik het mee af. En dat werkt goedIk ga op die bureaustoel op gegeven moment toch heel erg in elkaar zitten waardoor ok last krijg van mijn schouders en wat al niet meer. En op die bal zit je heel anders, en het is ook wel beweeglijk..... ik ga altijd een beetje 'bouncen' als ik op dat ding zit...... wordt er altijd wel vrolijk van
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
We'll see, little bear.![]()
Sleepytime, mensen. Slaap lekker voor straks!
Moet je maar niet op rekenen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Dat ben je dan toch alweer vergeten.![]()
Truste CWquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Slaap lekker CWquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hij heeft het over de screen shots waar ze Ferri's e mail vandaan hebben![]()
Ja hoorde het ook, hij vertelde dat de redactie wilde weten waar die het vandaan haalde, maar hij verbergde het.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hij heeft het over de screen shots waar ze Ferri's e mail vandaan hebben![]()
Ik merk het al; jij visualiseerd ook allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie t al helemaal voor me
Leuk![]()
Sjet *bounce bounce bounce*
Ik weet van niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook, hij vertelde dat de redactie wilde weten waar die het vandaan haalde, maar hij verbergde het.![]()
Kan er niets aan doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik merk het al; jij visualiseerd ook alles
Zou een grappig filmpje zijn..... maar doen we niet![]()
Trusten CW
Ferri tegen Monique en *fluit fluit* wilde weten h oe en wat en hij zei weet ik het?? Ik zoek wel weer als ze..... (het geblockt hebben?)quote:
Die kans is groot ja... zeker als ze vragen hoe die aan dat adres is gekomenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Waarschijnlijk hebben de Adelaars het door en zou het kunnen dat de site op de block wordt geknald
Ik heb dat ook hoorquote:
Does nie zo engquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Waarschijnlijk hebben de Adelaars het door en zou het kunnen dat de site op de block wordt geknald
Ik kon ff niet snellerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
Wie maakt er een cap van Monnie nu met die muts, zo liefffff
Ja maar daar liet die zich nu ook niet over uit. Hij zegt de redactie niks omdat die weet dat die dan niet meer kan klikken. Nee, we hoeven ForeverBlue niet te beschermen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die kans is groot ja... zeker als ze vragen hoe die aan dat adres is gekomen![]()
Ik heb nog grappige cap van Monique........ een onbedoeld handgebaar........ ff weer zoeken in mijn archiefquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
En zwaaien is ok ole ole![]()
![]()
is de fout van de fluitjes, die laten mailadressen zienquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die kans is groot ja... zeker als ze vragen hoe die aan dat adres is gekomen![]()
Prettig gestoord is altijd goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor
En moet dan vaak ook lachen en dan snappen mensen dat soms weer niet
Laat ons maar een beetje prettig gestoord zijn beertje
Sorryquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Foei SuperMem![]()
Tsk tsk..... ik weet ook weer genoeg he.....![]()
Stout meisje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |