Geeft nie Muertequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben een sukkel, natuurlijk heb je het gelezen en zelfs op gereageerd, schaamrood staat op mijn kaken, sorry Sjet.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef cuall het volgende:
Bonnie: "koningin Beatrix zal ook wel eens diaree hebben en, hard zal moeten lopen om de wc te halen"![]()
![]()
Ja, die heeft mooie uitspraken af en toe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef cuall het volgende:
Bonnie: "koningin Beatrix zal ook wel eens diaree hebben en, hard zal moeten lopen om de wc te halen"![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef Muerte het volgende:
Lieve mensen ik ga naar bed, morgen vroeg weer op, tot ziens allemaal.![]()
![]()
En zo lekker nuchter ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, die heeft mooie uitspraken af en toe.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, die heeft mooie uitspraken af en toe.
Hai, Koewal!
Ja goed hequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nietus!![]()
Sjet, ik lees tijdens het bijlezen over je moeder. Wat heerlijk dat ze weer thuis is, meissie!![]()
Daarom werd de wedstrijd ook uitgesteldquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er stond een file tussen utrecht en amsterdam 27 km lang.
Degene die naar het voetbal ging had een beetje pech.
Ja ik zag ook alweer van alles voor me.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]!
Sorry, lofbeertje, ik visualiseer wel eens te vaak.![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Ben je alweer bijna bij gelezen? Je leest toch niet alles he?![]()
Ja hoor heerlijk paar bakkies thee op en lig nu lekker met een dekentje op de bankquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik zag ook alweer van alles voor me.....
Ben je al weer een beetje opgewarmd LiefBeer?![]()
![]()
![]()
Ja, lelijk. Het échte gronings is beter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
Die kerel waar bonnie mee aan het praten is praat wel erg plat zeg
Ik ook hoorquote:
Ik blijf me afvragen hoe je dat doet he...... liggend op de bank volop mee forummen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor heerlijk paar bakkies thee op en lig nu lekker met een dekentje op de bank![]()
![]()
![]()
Hoi Mabelle, ja dat zijn de Penny-meisjes?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef Mabelle het volgende:
Wat schattig ... Ferri in gesprek met paardenmeisjeshoi
btw
Beertje is slim en heel liefquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen hoe je dat doet he...... liggend op de bank volop mee forummen...
Ik vind het knap![]()
Ik vroeg me al af wat voor plat??? Ik denk altijd aan Amsterdams platquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, lelijk. Het échte gronings is beter.![]()
Ja maar omdat CW best wel een tijd weg is geweest......... dat lijkt me heel erg veel lezen in 1x...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook hoor(nouja, lees bijna alles dan, iig de SC)
![]()
Laptoppie op schoot en gaat lekker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen hoe je dat doet he...... liggend op de bank volop mee forummen...
Ik vind het knap![]()
Toen ik modje was lag ik ook plat op de bank, met laptop. Langere teksten zaten er dus ook niet in.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het knap![]()
SuperMem [zwaaiquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat voor plat??? Ik denk altijd aan Amsterdams platDaarom verstond ik de goede man niet
Jazeker !!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Sjet het volgende:
Hoi Mabelle, ja dat zijn de Penny-meisjes?![]()
Wij zijn ook paardenmeisjes he?![]()
Oehquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar omdat CW best wel een tijd weg is geweest......... dat lijkt me heel erg veel lezen in 1x...
Trouwens.... ehm..... [afbeelding]
Niet in éen keer lieverd! Please, dan zou ik levensmoe moeten zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar omdat CW best wel een tijd weg is geweest......... dat lijkt me heel erg veel lezen in 1x...
Trouwens.... ehm..... [afbeelding]
That is mega stoer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toen ik modje was lag ik ook plat op de bank, met laptop. Langere teksten zaten er dus ook niet in.
How's that for stoer?![]()
Ik rij 020 binnen toen begon het heel erg te sneeuwen was mooi op tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daarom werd de wedstrijd ook uitgesteldBlij dat ik eerder van mijn werk ging
Dag Muerte![]()
BB6 vanuit een gewone stoel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
That is mega stoer!![]()
Alleen valt het een beetje tegen dat je niet met lange teksten kwam....![]()
Toch stoere punten!![]()
Ik wist niet hoe ik het anders kon omschrijven, dialect misschien beter. Ik vond het in elk geval niet om aan te horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat voor plat??? Ik denk altijd aan Amsterdams platDaarom verstond ik de goede man niet
Very stoerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toen ik modje was lag ik ook plat op de bank, met laptop. Langere teksten zaten er dus ook niet in.
How's that for stoer?![]()
Daar was ik in eerste instantie een beetje bang voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet in éen keer lieverd! Please, dan zou ik levensmoe moeten zijn.![]()
Iedere dag.
Ik zit het liefst rechtop in een harde stoel zonder leuningenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal t toch vanaf mn bank blijven volgen.
Je moet toch confortabel zitten/liggen![]()
quote:
Oh meeeennnn wat een levenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laptoppie op schoot en gaat lekker.
Bakkie thee ernaast en een lekkere![]()
Ja ... ben benieuwd of we hem nog spotten vanavondquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zo het gepeupel ff weg werken kan kan FerriAchter de pc
![]()
![]()
Dan zou ik echt een houte beren reet krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit het liefst rechtop in een harde stoel zonder leuningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |