Ja hoorde het ook, hij vertelde dat de redactie wilde weten waar die het vandaan haalde, maar hij verbergde het.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef SuperMOM het volgende:
Hij heeft het over de screen shots waar ze Ferri's e mail vandaan hebben![]()
Ik merk het al; jij visualiseerd ook allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie t al helemaal voor me
Leuk![]()
Sjet *bounce bounce bounce*
Ik weet van niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook, hij vertelde dat de redactie wilde weten waar die het vandaan haalde, maar hij verbergde het.![]()
Kan er niets aan doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik merk het al; jij visualiseerd ook alles
Zou een grappig filmpje zijn..... maar doen we niet![]()
Trusten CW
Ferri tegen Monique en *fluit fluit* wilde weten h oe en wat en hij zei weet ik het?? Ik zoek wel weer als ze..... (het geblockt hebben?)quote:
Die kans is groot ja... zeker als ze vragen hoe die aan dat adres is gekomenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Waarschijnlijk hebben de Adelaars het door en zou het kunnen dat de site op de block wordt geknald
Ik heb dat ook hoorquote:
Does nie zo engquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Waarschijnlijk hebben de Adelaars het door en zou het kunnen dat de site op de block wordt geknald
Ik kon ff niet snellerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
Wie maakt er een cap van Monnie nu met die muts, zo liefffff
Ja maar daar liet die zich nu ook niet over uit. Hij zegt de redactie niks omdat die weet dat die dan niet meer kan klikken. Nee, we hoeven ForeverBlue niet te beschermen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die kans is groot ja... zeker als ze vragen hoe die aan dat adres is gekomen![]()
Ik heb nog grappige cap van Monique........ een onbedoeld handgebaar........ ff weer zoeken in mijn archiefquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
En zwaaien is ok ole ole![]()
![]()
is de fout van de fluitjes, die laten mailadressen zienquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die kans is groot ja... zeker als ze vragen hoe die aan dat adres is gekomen![]()
Prettig gestoord is altijd goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor
En moet dan vaak ook lachen en dan snappen mensen dat soms weer niet
Laat ons maar een beetje prettig gestoord zijn beertje
Sorryquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Foei SuperMem![]()
Tsk tsk..... ik weet ook weer genoeg he.....![]()
Stout meisje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |