quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh zeer zeker wel. Maar niet voor mensen zijn weggegaan (vrijwillig of niet) alles omzeilen,terug komen,en dan hier in nederland illegaal verblijven. Het gaat me er helemaal niet zo zeer om dat ze er is,ik stoor me er niet aan. Waar het om gaat is,dat als verdonk zegt van "aah ja,meid,leuk maak die studie af" en bij de volgende asielzoeker zegt "opzouten" je weer het gezeik krijgt van : "ja maar zij wel,ikke niet. Niet eerlijk blablabla"
Kijk nu zeg je tenminste iets zinnigs probleem is dat die wetten er nou eenmaal zijn in Nederland, waar zij overgins ook voor getekend heeft dus ze wist dat ze eruit moest, toen is ze via een U-bocht toch weer in Nederland terecht gekomen. Terwijl 1 Ze kende de spelregels 2 Ze overtreed de wet. Plus dat half links Nederland op de bres springt gezamelijk met een paar dozijn actie-voerders en het halve land dat zwicht voor haar charme-offensief. Terwijl het gewoon een duidelijke zaak is: She played the game, tried to cheat and lost.quote:
Idd, je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh zeer zeker wel. Maar niet voor mensen zijn weggegaan (vrijwillig of niet) alles omzeilen,terug komen,en dan hier in nederland illegaal verblijven. Het gaat me er helemaal niet zo zeer om dat ze er is,ik stoor me er niet aan. Waar het om gaat is,dat als verdonk zegt van "aah ja,meid,leuk maak die studie af" en bij de volgende asielzoeker zegt "opzouten" je weer het gezeik krijgt van : "ja maar zij wel,ikke niet. Niet eerlijk blablabla"
D. Di. Discussie!?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef Zwaffel het volgende:
Taida moet weg!!!!!
Game on met de discussie
Mocht het niet goed staan,zou een mod het willen verplaatsen?
Thnx![]()
[..]
Om de server een beetje koel te houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie een dubbel topic.
Daar zit wat in ja. Dat in hoger beroep gaan doet me trouwens wel denken aan die geintjes van Milosevic, telkens maar uitstellen, want zo lang ze berecht wordt, kan ze toch niet weggestuurd worden of wel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat ze veel meer kans hadden gehad als ze NIET direct naar de media waren gestapt om met zielige toneelstukjes hun fraude af te dekken. Nu moet Verdronk wel voet bij stuk houden!
Oh my god, alsof we het over een oorlogscrimineel hebben, omdat ze uit Kosovo komt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Dat in hoger beroep gaan doet me trouwens wel denken aan die geintjes van Milosevic, telkens maar uitstellen, want zo lang ze berecht wordt, kan ze toch niet weggestuurd worden of wel?
Het lijkt me namelijk niet dat ze dat binnen 28 dagen geregeld kunnen hebben.
Waarom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze moet blijven !
Gaat om het princiepe hoe ze hier is gekommen. En of dat een legale constructie, en dat dit allemaal nou net voor haar eindexamen (dat pas over 3 maanden is) gebeurd, kan je ook weinig aan doen. Maar toen ik haar zag op tv had ik wel zo iets, van tja je bent wel stiekem eeen duiveltje, maar leuk lichaamquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef PhatRabbit het volgende:
Sjonge, jonge, jonge, jonge...
Verdonk en co. zijn zo gefixeerd op het dichthouden van de grenzen, dat zelfs mensen die hier op tijdelijke basis een opleiding komen volgen en bijna aan de finish staan, er toch persé uitmoeten.
Regels zijn immers regels, niewaor?
Als ze nou hier was om te hoereren, tsja...
Wanneer ze hier de hoer zou gaan uithangen zou ze tenminste nog belasting betalen. Nu kost ze alleen geld, en dan nog lopen zeiken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef PhatRabbit het volgende:
Sjonge, jonge, jonge, jonge...
Verdonk en co. zijn zo gefixeerd op het dichthouden van de grenzen, dat zelfs mensen die hier op tijdelijke basis een opleiding komen volgen en bijna aan de finish staan, er toch persé uitmoeten.
Regels zijn immers regels, niewaor?
Als ze nou hier was om te hoereren, tsja...
oneens. Ze heeft hoe dan ook gewoon de wet overtreden. Dat mogen wij niet,zij ook niet. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:46 schreef PhatRabbit het volgende:
Akkoord, ze zal vast allerlei (illegale) capriolen hebben uitgehaald om hier te kunnen.... STUDEREN!
Mits ze geen mensen heeft vermoord/verkracht(hmmm...)/etc. zou ik haar die wetsovertredingen hebben vergeven, vanwege haar streven om die hersenpan voor te bereiden op wetenschappelijk onderwijs.
Mensen die willen studeren moet gewoon geen strobreed in de weg worden gelegd. Eventuele frauduleuze handelingen moeten in dat kader maar met de mantel der liefde worden bedekt.
Om de gekrenkte trots van de ambtenarij tevreden te stellen kan na het behalen van het diploma altijd nog tot terugvordering van de oprotpremies worden overgegaan.
Hoezo heeft ze de wet overtreden, ze heeft niet meer gedaan dan de IMD haar geadviseerd heeft, en haar beloofd heeft dat als ze terug kwam haar studie hier af mocht maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oneens. Ze heeft hoe dan ook gewoon de wet overtreden. Dat mogen wij niet,zij ook niet. Zo simpel is het
Zwart of wit dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:01 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
oneens. Ze heeft hoe dan ook gewoon de wet overtreden. Dat mogen wij niet,zij ook niet. Zo simpel is het
quote:"Het doet er niet toe hoe ik hier naar toe ben gekomen. Laten we eerlijk zijn, er zijn veel asielzoekers die illegaal hier naar toe zijn gekomen. Dat is toch zo...", zo zegt Taida tegen het NRC.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef Syytön het volgende:
Zometeen bij Barend en van Dorp, of heb ik het nou helemaal verkeerd verstaan? (was aan 't afwassen)
Mwoah wel mee eens, al vind ik die figuren die na 30 jaar in NL nogsteeds geen Nederlands praten eigelijk veel kritischerquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Tha_T het volgende:
Nogmaals; Als het aan mij lag zat ze gister al op het vliegtuig
Maar da's dan weer andere discussiequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mwoah wel mee eens, al vind ik die figuren die na 30 jaar in NL nogsteeds geen Nederlands praten eigelijk veel kritischer.
Eensch, maar ja, dat is een fout die ze in de jaren 60 gemaakt hebben. Dus helaas andere discussie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mwoah wel mee eens, al vind ik die figuren die na 30 jaar in NL nogsteeds geen Nederlands praten eigelijk veel kritischer.
Lolz.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
Elke keer als ik haar naam ergens zie, lees ik Talpa![]()
![]()
Zal wel leuke nieuws items gevenquote:Minister Verdonk heeft vandaag besloten dat het verstandig is dat Talpa zich vestigd in Kosofzo
Voor Nederland maakt dat niet uit: ze vertrekt toch.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef SunChaser het volgende:
Ze wil 3 maanden om haar scholaf te maken, ze kwam hier op haar 12e had geen keus en nu is ze vwo-studente. Is pure kapitaalvernietiging als ze haar doploma niet maghalen
Haar ouders hebben dat inderdaad aangenomen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef SunChaser het volgende:
Het is helemaal niet bewezen dat ze fraudeert, dat zegt Verdonk alleen. En dan nog, zij heeft geen 7000 euro aangenomen.
Helemaal mee eens, verdonk zal dus op moeten sodemieteren, want die heeft haar via de IND beloofd dat ze terug mocht komen om haar studie af te maken. De fout licht dus voor 100% bij verdonk, en Taida is daar weer slachtoffer van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:15 schreef Tref het volgende:
[..]
Voor Nederland maakt dat niet uit: ze vertrekt toch.
Mensen die op een dergelijke manier de zaak openlijk lopen te bedonderen kunnen beter vandaag dan morgen opsodemieteren.
Jammer voor je, maar neequote:Op donderdag 2 maart 2006 06:02 schreef Sakura het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, verdonk zal dus op moeten sodemieteren, want die heeft haar via de IMD beloofd dat ze terug mocht komen om haar studie af te maken. De fout licht dus voor 100% bij verdonk, en Taida is daar weer slachtoffer van.
Maar ja, verdonk en fouten toegeven...............
Oftewel, de fout ligt gewoon bij haar zelf. Het is gewoon een Uitvretertje.quote:De Telegraaf meldt vandaag dat Taida Pasic gelijk met haar oude klasgenoten in mei het gewone Nederlandse vwo-examen had kunnen doen in Kosovo. Ze had daarvoor dan wel vóór 1 januari een aanvraag moeten indienen. Dat deed ze echter niet omdat ze er voor koos om in Nederland opnieuw de strijd aan te gaan met de IND en minister Verdonk.
Ja, en daar hoort ook de regel bij dat belofte schuld maakt. Verdonk heeft haar beloofd dat ze haar studie in nederland af mag maken, en komt nu plots op haar belofte terug.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:44 schreef Devlinsect het volgende:
Vier mensen die in de politiek zitten, hebben gisteren bij Barend en van Dorp wat gezegd.
Dan is het gelijk: Kamer springt in de bres![]()
Regels moeten nageleefd worden. Niet dat het stukje gevoel bij komt kijken![]()
Verdonk is voor 100% verantwoordelijk voor het IND, en het IND heeft Taida beloofd dat ze haar studie in Nederland af mocht maken, en belofte maakt schuld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef Devlinsect het volgende:
Verdonk heeft dat beloofd? Wanneer?
Tsja, in een dictatuur zou dat inderdaad zo gelden, we leven hier echter gelukkig in den democratie, en in een democratie mag een minister gewoon ter verantwoording geroepen worden op haar belachelijke beslissingen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef -scorpione- het volgende:
Die politici in dit land moeten eens ophouden met dit soort onzin. Verdonk gaat hierover en heeft beslist, klaar.
daarom zijn gezonde beleidsvoering en democratie elkaars tegenpolen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef Sakura het volgende:
[..]
Tsja, in een dictatuur zou dat inderdaad zo gelden, we leven hier echter gelukkig in den democratie, en in een democratie mag een minister gewoon ter verantwoording geroepen worden op haar belachelijke beslissingen.
Met koeien als verdonk inderdaad. Met een goede minister vult beleidsvoering en democratie elkaar aan, en voert democratie een controlerende functie uit op beleidsvoering, immers, beleidsvoering is volledig afhankelijk van democratie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
daarom zijn gezonde beleidsvoering en democratie elkaars tegenpolen.
Als ze dan maar niet verder gaan dan dreigen met haar voortuin een keer vol te storten met mest of zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef hisham_abbas het volgende:
Ik zou het beslist niet afkeuren als Verdonk bedreigd wordt.
Misschien moet je terug naar het Oosten ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef hisham_abbas het volgende:
Na re na re!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:46 schreef hisham_abbas het volgende:
Vooral niet wanneer deze hond terug mept.quote:Vooral geen stok geven om de hond mee te slaan zou ik zeggen.
Alsof jij nooit selectief bent in t dagelijks leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:54 schreef Falco het volgende:
Niemand die hierover had gesproken als ipv Taïda er sprake was van pak-em-beet een lelijke puisterige Bosniër met petje op, die moeite deed om zijn VMBO af te maken trouwens. Echt verschrikkelijk selectief is dit.
Ja dat ben ik uiteraard. Je puntquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alsof jij nooit selectief bent in t dagelijks leven.
Dus je gaat nooit naar die ene cassiere omdat ze er leuker uitziet, houdt nooit even een deur open voor een dame terwijl je m bij een man al had dicht laten gaan, laat nooit alleen een meisje bij t zebrapad oversteken terwijl je een puber lekker laat wachten etc?quote:
Is dat een reden haar niet haar VWO te laten halen? Dat meisje denkt verder dan Kosovo, ze wil internationaal recht studeren. Als jij een studie volgt wil je t toch ook afmaken, ongeacht of je er wat aan hebt in nederland?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Waar ze in kosovo veel waarde aan hechten.....![]()
Laat het haar dan doen via de officele weg en niet van onze belasting centen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dat een reden haar niet haar VWO te laten halen? Dat meisje denkt verder dan Kosovo, ze wil [b]internationaal recht[b] studeren. Als jij een studie volgt wil je t toch ook afmaken, ongeacht of je er wat aan hebt in nederland?
Jij hebt echt geen enkel flauw benul waar het over gaat hé. Die 'criminele aktie' is niet meer dan de standaard procedure om Bosnie uit te komen. Je komt daar nou eenmaal niet ver met een vriendelijk briefje, maar enkel met pegels. Die 'criminele aktie' is dus gewoon helemaal te verwaarlozen en al helemaal niet aan Taida te verwijten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Laat het haar dan doen via de officele weg en niet van onze belasting centen.
En is het tegenwoordig normaal dat voordat je rechten gaat studeren je eerst een paar criminele acties moet ondernemen?
Ze had de kans, heeft ze gewijgerd, en dan nu het zielige kansloze arme allochtoontje uithangen![]()
Snap niet dat Verdonk uberhaubt nog verder procedeerd. Die moeten ze nu gewoon met lomp geweld uit haar bedje rukken, in een vliegtuig zetten, parachutte om en boven kosofzo er uit donderen.
Kan ze daar verder zaniken.
Opgeflikkerd, uitvreter![]()
Ook voor die puistekop zou ik in de bres springen. Als je met zo verschrikkelijk weinig inspanning en met nagenoeg geen kosten iemand zijn toekomstperspectief zo verschrikkelijk kan verbeteren, vind ik het niet meer dan normaal dat je die persoon die kans geeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:54 schreef Falco het volgende:
Niemand die hierover had gesproken als ipv Taïda er sprake was van pak-em-beet een lelijke puisterige Bosniër met petje op, die moeite deed om zijn VMBO af te maken trouwens. Echt verschrikkelijk selectief is dit.
Bedriegen en oplichten doet ze dus niet, maar dat had ik hierboven al geschreven. Maar ja, mensen steken nou eenmaal graag de kop in het zand.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vooral niet wanneer deze hond terug mept.
Maar iedereen loopt nu wel te blaffen dat de IND die belofte gemaakt zou hebben, maar daar heb ik tot nu toe geen bewijs van gezien.
Behalve dan dat Taida dat zegt, maar zij heeft al bewezen dat ze fraudeerd, bedriegt en graag oplicht.
Ik weet niet wie ik moet geloven...
Hoeveel heb jij dit jaar al overgemaakt aan foster parents?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:21 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ook voor die puistekop zou ik in de bres springen. Als je met zo verschrikkelijk weinig inspanning en met nagenoeg geen kosten iemand zijn toekomstperspectief zo verschrikkelijk kan verbeteren, vind ik het niet meer dan normaal dat je die persoon die kans geeft.
En dus moeten we op deze manier onze rechtstaat inrichten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus je gaat nooit naar die ene cassiere omdat ze er leuker uitziet, houdt nooit even een deur open voor een dame terwijl je m bij een man al had dicht laten gaan, laat nooit alleen een meisje bij t zebrapad oversteken terwijl je een puber lekker laat wachten etc?
Knap.
Daarom moet ze ook weg... het verzinsel heeft niet stand gehouden. Maar jij ziet dat niet, want jij gelooft Taïda blindelings...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:24 schreef Sakura het volgende:
En over die IND, ik geloof Taida blind hierin. Zij heeft een dusdanige hoge intelligentie, dat ze zelf ook zeker weet dat een verzinsel in deze nooit stand zal houden.
Haha ... goede verwijzing naar WO II en diescrieminasie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Yildiz het volgende:!
oude mensen zouden hiervan zeggen:
'moet je hier nou de oorlog mee winnen?'
Hoe kom je dáááár nou weer bij, ken je die uitdrukking niet ofzo? Of wíl jij zo graag WO2 erbij halen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:30 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Haha ... goede verwijzing naar WO II en diescrieminasie.
Heel intelligent![]()
Einstein?quote:Een ander punt van zorg in de concurrentieslag met Barcelona, Parijs, Frankfurt en Londen, is het verkokerd denken, met als summum het milieu. “Nou, we zijn wel een stelletje klagers: “op de ranglijsten staat Schiphol op nummer 198 als het om geluidsoverlast gaat en nummer 1 als het om klachten gaat”. Hoe moet je hier de oorlog mee winnen, hoor je de Schiphol-afgevaardigde denken.
Zie je nu wat je zegt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:39 schreef Sturmvogel het volgende:
Taïda moet nou gewoon lekker oprotten. Het is nou gewoon bepaald dat ze wegmoet na haar studie dus nou moet ze niet gaan zeuren. Kutje dat het is!
Wellicht dat het gros v/d nu oh zo brave autochtonen hetzelfde zouden doen wanneer ze in land van herkomst geen toekomst hadden. Hiermee praat je het frauderen uiteraard niet goed... enige wat ik wil aangeven is dat de schreeuwlelijkerds hier die meteen een waardeoordeel aan de vermeende fraudeurs geven, vaak makkelijk praten hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef Ivatje het volgende:
Geloof mij, veel zogenamde "asielzoekers" frauderen, dat weet ik als geen ander!!![]()
Prachtig artikel in de Telegraaf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar nee
[..]
Oftewel, de fout ligt gewoon bij haar zelf. Het is gewoon een Uitvretertje.
Goed punt. Wanneer werd ze uit de klas gehaald?quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar nee
[..]
Oftewel, de fout ligt gewoon bij haar zelf. Het is gewoon een Uitvretertje.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:41 schreef Mr-Coffee het volgende:
Optieven met die hoer, moet ze maar niet met ,t systeem fucken.
Vroegah werden dat soort lui teminste nog gefusileerd, dus ze mag blij wezen dat ze er slechts uitgetrapd word.
Dit meen je toch niet serieus?????!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:46 schreef PhatRabbit het volgende:
Akkoord, ze zal vast allerlei (illegale) capriolen hebben uitgehaald om hier te kunnen.... STUDEREN!
Mits ze geen mensen heeft vermoord/verkracht(hmmm...)/etc. zou ik haar die wetsovertredingen hebben vergeven, vanwege haar streven om die hersenpan voor te bereiden op wetenschappelijk onderwijs.
Mensen die willen studeren moet gewoon geen strobreed in de weg worden gelegd. Eventuele frauduleuze handelingen moeten in dat kader maar met de mantel der liefde worden bedekt.
Om de gekrenkte trots van de ambtenarij tevreden te stellen kan na het behalen van het diploma altijd nog tot terugvordering van de oprotpremies worden overgegaan.
Jij rijdt nooit harder dan de limiet omdat je haast hebt, jij pakt nooit even een oranje/rood licht mee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef Locusta het volgende:
Je gaat toch zeker geen wetten/regels opstellen en je er vervolgens niet aan houden???! Dan wordt het mooi feest hier in Nederland....![]()
Nou het is niet echt zo dat je VWO afmaken erg makkelijk is als je ineens uit je school gehaald wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef Devlinsect het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze best haar VWO had afkunnen maken, maar liever de publiciteit en de medelijden zocht
Ze wil ook snel terug, na haar diploma, ze heeft absoluut geen intentie om hier te blijven. Ze wil zich alleen aan de belofte houden die haar door verdonk toegezegd is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou het is niet echt zo dat je VWO afmaken erg makkelijk is als je ineens uit je school gehaald wordt
Wat niet wegneemt dat ik vindt dat ze d'r snel terug moeten zetten. Hoogstens na die diploma
Omdat ze Kosovo dus ook niet inkomt. Hendig sjiek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze duizenden euro's betaalde voor een vals paspoort, maar geen opleiding kan volgen in eigen land.
De bron is maar het NRC hoor...quote:In tegenstelling tot wat velen denken, verblijven de ouders van Taida in Bosnië en niet in Kosovo. Omdat zij zich daar niet kan registreren, is er volgens Hoftijzer geen mogelijkheid voor haar tot onderwijs.
Helemaal mee eens, en belofte maakt schuld. Er is haar beloofd dat ze haar studie hier af mag maken, en dan heeft zelfs dat paard van een verdonk zich aan haar eigen belofte te houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Susie het volgende:
Wat een ophef over zo'n meisje. Er zijn zat andere voorbeelden van mensen die ook gewoon teruggestuurd worden, terwijl ze hier een man en kind hebben.......maar regels zijn regels en daar moet men zich aan houden.
Dus als jouw iets beloofd is, en later houden ze zich niet aan die belofte, dan vind jij dat dus rechtvaardigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef thaleia het volgende:
Het zou erg tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel indruisen als ze WEL zou mogen blijven.
Wat is dat nou voor onzin-opmerking? Hoe weet je nou of dit meisje weet wat hard werken is? Ze volgt gewoon een VWO-opleiding. Dat is allesbehalve hard werken, hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:17 schreef SunChaser het volgende:
Heel wat Nederlandse jongeren kunnen een voorbeeld nemen aan Taïda, in plaats van op hun luie reet te wachten op hun uitkering. Dit meisje weet wat hard werken is.
Voor iemand die op haar 12e pas naar Nederland kwam, ontheemt, de taal niet machtig en geen basis zoals hier op de basisschool. De VWO is verre van makkelijk, anders zou iedereen t wel doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin-opmerking? Hoe weet je nou of dit meisje weet wat hard werken is? Ze volgt gewoon een VWO-opleiding. Dat is allesbehalve hard werken, hoor.
Wat een stupide vergelijking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit harder dan de limiet omdat je haast hebt, jij pakt nooit even een oranje/rood licht mee?
Omdat t niet in je straatje is?quote:
Ben je ooit in Kosovo geweest?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze duizenden euro's betaalde voor een vals paspoort, maar geen opleiding kan volgen in eigen land.
Plus dat ze daar volgens haar advocaat niet binnen komt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:40 schreef Ivatje het volgende:
[..]
Ben je ooit in Kosovo geweest?![]()
Ga dan daar naar toe en dan zal je alles begrijpen!
Dat was ook haar plan, dat van de IND (blijkbaar, geen bron) en daarmee van Verdonk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:45 schreef CrazyPhunk het volgende:
ze mag van mij blijven om haar schoolopleiding af te maken, en dan alsnog weg![]()
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat was ook haar plan, dat van de IND (blijkbaar, geen bron) en daarmee van Verdonk.
Daar kan ik me wel in vinden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
Jij rijdt nooit harder dan de limiet omdat je haast hebt, jij pakt nooit even een oranje/rood licht mee?
Omdat het een verkeerde vergelijking is. (*mompelt iets over appels en peren*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:
Omdat t niet in je straatje is?
Taida heeft een U-bocht genomen omdat ze daartoe gedwongen werd door Verdonk. Ze wil niet in Nederland blijven, ze wil alleen haar VWO afmaken die ze begon toen ze 12 was.
Dat is misschien maar goed ook. Als jij haar plaats zou innemen en bij elke huilende asielzoeker ook een zakdoek pakt en ze tegen de borst drukt, loopt het ook in de soep.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Sakura het volgende:
Zo geld het met alle wetgeving, zonder menselijkheid is het een niet leefbare situatie. En dat paard verdonk mist elke vorm van menselijkheid.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Sakura het volgende:
Zo geld het met alle wetgeving, zonder menselijkheid is het een niet leefbare situatie. En dat paard verdonk mist elke vorm van menselijkheid.
En mag in jouw huis wonen? Bestquote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef GSMboy het volgende:
Taida moet blijven....
Als daarna echter blijkt dat je aan het frauderen was en de vrouw helemaal niet zwanger blijkt te zijn, krijg je die dikke boete alsnog in je hol.quote:Tsja, en in beide gevallen telt ook een stuk menselijkheid. Als jij te hard rijd omdat je vrouw achterin op de bank bijna ligt te bevallen en zo snel mogelijk in het ziekenhuis moet zijn, is er grote kans dat je bij aanhouding gewoon door mag rijden rijden, mogelijk zelfs dat de politie voor je uit gaat rijden met sirenes aan.
Precies, ik snap de hele "menselijkheid" die Verdonk moet tonen niet, ze voert het beleid uit, ze gooit een bewezen fraudeur eruit die het zelf heeft toegegeven , en nog wagen mensen de bek open te trekken en te gaan roepen dat ze menselijk moet zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Als daarna echter blijkt dat je aan het frauderen was en de vrouw helemaal niet zwanger blijkt te zijn, krijg je die dikke boete alsnog in je hol.
Yep, gelukkig heeft het Tweede Kamer ook door dat ze fraudeurs liever niet in dit land willen hebben!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:37 schreef DeeCruise het volgende:
Is ze nu nog niet weg? Dacht dat er ook in de tweede kamer een slotje op was gekomen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, ik snap de hele "menselijkheid" die Verdonk moet tonen niet, ze voert het beleid uit, ze gooit een bewezen fraudeur eruit die het zelf heeft toegegeven , en nog wagen mensen de bek open te trekken en te gaan roepen dat ze menselijk moet zijn.
Ik snap weinig van de linkse mensen in dit land.
Ze is in beroep gegaan bij de rechter en een voorlopige voorziening aangevraagd. Ook dit is weer volkomen legaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:37 schreef DeeCruise het volgende:
Is ze nu nog niet weg? Dacht dat er ook in de tweede kamer een slotje op was gekomen?
Het is rommelen met de regels, dat zijn ALLE Kamerleden ook eens, en er is niet voor niets een meerderheid voor uitzetting n.a.v haar gesjoemel met deze regels!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
Gaan we weer...
Taïda heeft NIETS illegaals gedaan, derhalve heeft ze NIET gefraudeerd.
Het is NIET illegaal om op een frans toeristenvisum naar Nederland te komen en het is NIET illegaal hier een verblijfsvergunning aan te vragen met een dergelijk visum op zak (Wel kansloos, maar dat is wat anders).
Dat zelfs tweedekamerleden het woord fraude in de mond nemen (Varela, LPF), terwijl dat niet bewezen is, vind ik minachting voor ons rechtssysteem. Gelukkig mag Varela na de volgende verkiezingen z'n zeteltje inleveren.
Rommelen met de regels is NIET illegaal noch fraude. Sommige mensen maken van "sjoemelen met de regels" zelfs hun werk. Dergelijke lui noemen we "Advocaten"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Het is rommelen met de regels, dat zijn ALLE Kamerleden ook eens, en er is niet voor niets een meerderheid voor uitzetting n.a.v haar gesjoemel met deze regels!
En ze heeft zelf als reactie gegeven "ja maar iedereen doet het toch" toen haar werd gevraagd om een verklaring van haar gesjoemel!
Wat jij wil. Feit blijft wel dat ze n.a.v. haar gesjoemel weg moet, en dat ze nog haar examen gewoon mag doen in het buitenland. Ik snap niet dat ze nou nog niet blij is, ze krijgt wat ze wil; haar diploma en ze gaat terug naar haar familie, tis een bofkont imo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:52 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Rommelen met de regels is NIET illegaal noch fraude. Sommige mensen maken van "sjoemelen met de regels" zelfs hun werk. Dergelijke lui noemen we "Advocaten"![]()
Nee hoor, ze moet weg omdat haar aanvraag voor een reguliere vergunning is geweigerd. Dat staat buiten de discussie, aangezien ze niet heeft voldaan aan het MVV vereiste. Alleen het tijdstip van vertrek staat ter discussie. Taïda wil graag hier nog even haar examen afmaken voor ze vertrekt, Verdonk wil haar nu uitzetten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat jij wil. Feit blijft wel dat ze n.a.v. haar gesjoemel weg moet, en dat ze nog haar examen gewoon mag doen in het buitenland. Ik snap niet dat ze nou nog niet blij is, ze krijgt wat ze wil; haar diploma en ze gaat terug naar haar familie, tis een bofkont imo.
Ow we beginnen met Taida, die toch al heeft wat ze wil: haar diploma, en daarna gaan we eens rustig naar alle andere zaken kijken. Vind ik persoonlijk een veel beter planquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:01 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moet weg omdat haar aanvraag voor een reguliere vergunning is geweigerd. Dat staat buiten de discussie, aangezien ze niet heeft voldaan aan het MVV vereiste. Alleen het tijdstip van vertrek staat ter discussie. Taïda wil graag hier nog even haar examen afmaken voor ze vertrekt, Verdonk wil haar nu uitzetten.
Gezien het feit dat Verdonk nog eens 250.000 mensen zou moeten uitzetten, die hier allang illegaal verblijven, stel ik voor dat ze daarmee begint, terwijl dat meisje haar examen gaat maken.
Ja, eerst een 18 jarig meisje, die zich netjes bij de IND gemeld heeft voor een vergunning, dan pas de illegaal binnengesmokkelde crimineel die zich nergens aan houd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow we beginnen met Taida, die toch al heeft wat ze wil: haar diploma, en daarna gaan we eens rustig naar alle andere zaken kijken. Vind ik persoonlijk een veel beter planeerst alle profiteurs eruit, daarna de rest!
Illegaal is illegaal, geen uitzonderingen! Is het eindelijk eens duidelijk welk beleid we gaan voeren, gaan we weer miepen over uitzonderingen! Dacht het niet he, opzouten, de wet is de wet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:17 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ja, eerst een 18 jarig meisje, die zich netjes bij de IND gemeld heeft voor een vergunning, dan pas de illegaal binnengesmokkelde crimineel die zich nergens aan houd.![]()
Lees jij slecht ofzo? Dat ze weg moet staat niet ter discussie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:20 schreef Scorpie het volgende:
Illegaal is illegaal, geen uitzonderingen! Is het eindelijk eens duidelijk welk beleid we gaan voeren, gaan we weer miepen over uitzonderingen! Dacht het niet he, opzouten, de wet is de wet.
Binnen 28 moest ze weg ja, dus geen uitzonderingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Lees jij slecht ofzo? Dat ze weg moet staat niet ter discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |