ja ik had al gepost dat ze 4 nieuwe pr's wilde. Ik voorspel 2 Nederlandse records voor drquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wüst praat veelbelovend iig. Nieuwe NR op de 1500, een 38'er op de 500 en onder de 4 minuten op de 3 km, ik ben benieuwd.
Moet nog zien of ze het waar kan maken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wüst praat veelbelovend iig. Nieuwe NR op de 1500, een 38'er op de 500 en onder de 4 minuten op de 3 km, ik ben benieuwd.
lastig, klassen kan ook best een stuk minder zijn dan een paar weken geledenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze het waar kan maken.
Maar ze heeft er in ieder geval nog zin in.
Toch lijkt het toch wel vrij duidelijk dat Classen gaat winnen.
Klassenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze het waar kan maken.
Maar ze heeft er in ieder geval nog zin in.
Toch lijkt het toch wel vrij duidelijk dat Classen gaat winnen.
22:22 is, ongeacht de datum, altijd coolquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
[..]
maar niet op een even datum, prutser
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Klassen
maar dat zij wint lijkt mij ook niet meer dan logisch
ze is zo goed gewens aan een snelle baan en zo sterk op de drie kortste afstanden...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
22:22 is, ongeacht de datum, altijd cool![]()
bijna alle Olympische winter sporten hebben na de OWS nog volop wereldbekerwedstrijden gehad of ook nog WK'squote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Falco het volgende:
Mên wat duurt het seizoen eigenlijk nu lang zeg. Dit is echt mosterd na de maaltijd, maar goed
Welnee, 'n WK Allround in Calgary is meer een dame blance na een goed maaltijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Falco het volgende:
Mên wat duurt het seizoen eigenlijk nu lang zeg. Dit is echt mosterd na de maaltijd, maar goed
Evert van Benthem schijnt er klaar voor te zijn. Hij leeft volgens Canadese begrippen om de hoek. Hij schijnt alleen (net als Ritsma) geen toestemming te krijgen voor een rookworst op zijn cap...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:19 schreef Ericr het volgende:
Gerard Kemkers moet straks zelf nog als derde Nederlander mee gaan doen, wat een zooitje.
Van Benthem woont bij Red Deer, dat is maar twee uurtjes ja! Misschien zit hij wel naast me haha!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Evert van Benthem schijnt er klaar voor te zijn. Hij leeft volgens Canadese begrippen om de hoek. Hij schijnt alleen (net als Ritsma) geen toestemming te krijgen voor een rookworst op zijn cap...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:27 schreef Ericr het volgende:
Kramer was bij de Worldcup finale de man in vorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |