linkjes naar vorige SCs is zo 2005quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef RonaldV het volgende:
met de nadruk op netjes! en een linkje naar het vorige topic
en de daarbij behorende Keigoeie UitgaansTip!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
Lekker Uit Leven, toch?
en Klompen Uit Trekken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
Lekker Uit Leven, toch?
Ik heb begrepen dat het betreffende topic dan wel in je MyAt blijft staan? Klopt dat of mag je dat niet toegeven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
En de overige Te Verwijderen Posts zullen ook als zodanig worden behandeld.
Kleintje, staat dit topic nog in jouw MyAT, ondanks dat ik hem verwijderd heb?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het betreffende topic dan wel in je MyAt blijft staan? Klopt dat of mag je dat niet toegeven?
hey wees blij dat ik niet heb gepost wat ik eerst wou doen....dat zou minder werk geweest zijn voor mij en daar had je dan niets van kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
En de overige Te Verwijderen Posts zullen ook als zodanig worden behandeld.
is niet verbodenquote:
quote:
Je bent offline op msn... zit je op college?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Toeps het volgende:
Bwaap. Marketing.
Vogens mij heb je dan iets niet goed gelezen of begrepen over smiley-posts.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hey wees blij dat ik niet heb gepost wat ik eerst wou doen....dat zou minder werk geweest zijn voor mij en daar had je dan niets van kunnen zeggen
want dit:
[..]
is niet verboden
dit wel:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vogens mij heb je dan iets niet goed gelezen of begrepen over smiley-posts.
Maar dit hoort eigenlijk in FB thuis.
En morgen achtervolg je me weer... en overmorgen... en de dag daarna... en daarna...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is bijna 5 uur, je bent bijna van me af
* brandbommen weer opbergt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Onderkoffer.NL heeft de site verwijderd en alleen de gallery laten staanKreeg ook net een mailtje met excuses en zo
tofquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Onderkoffer.NL heeft de site verwijderd en alleen de gallery laten staanKreeg ook net een mailtje met excuses en zo
En de mailbommen zeker ookquote:
Nee johquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof
die gallery is toch niet van jouw he
shit die zijn al verstuurdquote:
Regel ff een traytje of wat voor de mei-meet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Toeps het volgende:
Ik zit hier nog tot 17:40 te wachten, moet daarna naar haarlem voor projectbriefing Aperol. Dat is een nieuw drankje wat ik ga promoten in discotheken etc.
Als ik ga googlen ziet het er vrij alcoholhoudend uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Regel ff een traytje of wat voor de mei-meet?
Gezien het grote aantal meerijders lijkt dat me niet echt een probleemquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik ga googlen ziet het er vrij alcoholhoudend uit![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik ga googlen ziet het er vrij alcoholhoudend uit![]()
inderdaad.quote:Aperol was launched by the Barbieri company, based in Padua, in 1919 on the occasion of the Padua Exhibition - introducing the revolutionary idea of an aperitif with an alcohol content of only 11%. After the second world war, it really took off, becoming a major success in Italian homes and bars. In the early nineties, the Barbieri company was acquired by Barbero 1891 and Aperol has developed even further. Today it is enjoyed by over 3.4 million Italians and is available in every bar and main food retailer in the country.
Misschien kun je al beginnen met voorproevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef Toeps het volgende:
11% als ik het me goed herinner. Hehehe, ik zou voor vandaag al een aardigheidje krijgen, vast in de vorm van een fles Aperol.
Maar tis vast een fokker...dus de vraag is: wie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef Re het volgende:
zat r ook een rekening bij van het Campus Coda Hospice?
Opgerolde apen zonder tussen-nquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef Toeps het volgende:
Het klinkt alleen als een ontsmettingsmiddel.
Je springt naar conclusies schark. Er is geen reden waarom t een fokker zou zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar tis vast een fokker...dus de vraag is: wie?
Ze had elementen van PdeHoog zijn website, ze had elementen van Mauro's website. Zo hoog hoef ik niet te springen....tenzij PdH en Mauro samen dingen doen buiten fok om....stappen in Enschede ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Je springt naar conclusies schark. Er is geen reden waarom t een fokker zou zijn.
Die elementen van Mauro's site, waar bestonden die uit?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze had elementen van PdeHoog zijn website, ze had elementen van Mauro's website. Zo hoog hoef ik niet te springen....tenzij PdH en Mauro samen dingen doen buiten fok om....stappen in Enschede ofzo?
Ape is een vrij normaal begin van merknamen in Italië. Er rijden daar brommer-driewielertjes rond (gemaakt door Piaggio) die Apekar heten. Boeren in Italië gebruiken die dingen vaak om kleine spullen mee te kunnen nemen. Alleen snappen die niet waarom mijn kinderen daar hard om moeten lachen als ze voorbij rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef Toeps het volgende:
Het klinkt alleen als een ontsmettingsmiddel.
Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet Mauro...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef ableton het volgende:
Ik heb schrammen in mijn nek van hagelstenen, das niet geheel normaal![]()
Was dat van Mauro's site selieus, die heeft toch standaard simpleviewer..
Nu wel vermoed ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Vliegvrager het volgende:
...maar weet vriend haaien.voer het ook?
Geen idee. Ik ga maar af op de summiere informatie die men post.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Die elementen van Mauro's site, waar bestonden die uit?
Simpleviewerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die elementen van Mauro's site, waar bestonden die uit?
Ik weet niks, ik zie een grote driehoek als ik op zijn site kijk, en bij haar ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet Mauro...
...maar weet vriend haaien.voer het ook?
Mysterie blijft hoe ze aan PdH zijn intro gekomen is. Tis niet dat je zomaar ff naar zijn website googled ofzo...."Goh, laat ik pdehoog.nl voor de grap intypen"quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef ableton het volgende:
Altijd de betrouwbaarheid van de bron controleren, nou met Mauro weet je het dan wel![]()
Neu, maar P zit ook op DPZ bijvoorbeeld, en ms nog wel een paar foraquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mysterie blijft hoe ze aan PdH zijn intro gekomen is. Tis niet dat je zomaar ff naar zijn website googled ofzo...."Goh, laat ik pdehoog.nl voor de grap intypen"
Ik ben ook te googlen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mysterie blijft hoe ze aan PdH zijn intro gekomen is. Tis niet dat je zomaar ff naar zijn website googled ofzo...."Goh, laat ik pdehoog.nl voor de grap intypen"
Het is wel een beetje zielig jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
Mijn vriendin had toch last van een stalker???
Ze is nu verhuisd om hem...
En wat nu???
http://www.flessepost.net/
Onder het kopje beloning.
Hij geeft 500 euro voor haar nieuwe adres....
Niet te geloven... steeds weeer onder een andere naam.
Wie ow wie wil hem mailen en hem alleen maar melden dat ie triest is...
*zucht*
welke stad woonde ze eerst?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
En wat nu???
*zucht*
Inderdaad... Een sneue actie om zo achter je ex aan te gaan. Nee=nee en daarmee klaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:30 schreef ableton het volgende:
kan je niet naar de beheerders van flessenpost mailen, de advertentie te verwijderen?
ééntje met kaas en suiker graag....quote:
Ow lekkerrrrrrr!!!!!quote:
Wat een trieste zak is die C. toch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
En wat nu???
*zucht*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef Kleintje het volgende:
Die had binnen een dag mijn nieuwe adres, terwijl mijn ouders het nog niet eens hadden...
adres via via toch gevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef Kleintje het volgende:
De advertenties zijn er al meerdere malen afgehaald.
Maar hij komt steeds terug met een nieuwe advertentie.
Zijn IP moet gewoon geblockt worden.
Ze woont nog in dezelfde stad, we weten wie hij is. Maar helaas, de politie kan zeer weinig doen.
Hij moet eens praten met mijn ex
Die had binnen een dag mijn nieuwe adres, terwijl mijn ouders het nog niet eens hadden...
en kan ze nog 500 euro aan em verdienen ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
adres via via toch geven
als ie dan 5 keer lastig is komen vallen
doet de politie er wat aan
tenminste zo was het hier
Spam die gast ff op flessenpost dat ie haar met rust moet laten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:07 schreef lostminds het volgende:
[..]
en kan ze nog 500 euro aan em verdienen ook![]()
zou wel wat voor mij zijn, heb je niet wat oude info over d'r om em mee te lokken, lijkt me heerlijk om zo'n iemand 500 euro lichter te maken![]()
Geef toe, ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet toch hoognodig wat oude foto's van m'n harde schijf halen. PSP draait nu baggeertraag. 1 Fototje croppen nav het commentaar van kleintje kost meer dan 5 minuten
dat ligt niet aan je harde schijf hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet toch hoognodig wat oude foto's van m'n harde schijf halen. PSP draait nu baggeertraag. 1 Fototje croppen nav het commentaar van kleintje kost meer dan 5 minuten
en dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Spam die gast ff op flessenpost dat ie haar met rust moet laten.
Wat een ongelooflijke lul
nope, hij mailt bij een vriend, heeft zelf geen pc en internetquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:28 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dan?
hij gebruikt toch waarschijnlijk een hotmail accountje, maaktie een nieuwe aan en gaattie weer verder
als iemand em zo gek krijgt dattie 500 euro voor een verkeerd adres neerlegt dan is de lol er snel af voor em
gecondoleerd enzo..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:30 schreef Jelleee het volgende:
Avond btw![]()
Krijg net te horen dat oma van vriendin is overleden, wel kut ff..
Nja, ze zag 't al wel aankomen.. maar toch
Morgen zelfportretjes schieten poging 4![]()
![]()
lekkere vriend dan, zal wel het beste met hem voor hebben ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
nope, hij mailt bij een vriend, heeft zelf geen pc en internet
Londonquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef RonaldV het volgende:
Lekker Uit Leven, toch?
Meldt. En anders weet ik nog wel een vriendje, type: Biker met kale kopquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef ableton het volgende:
Kleintje:
Heeft die vriendin niet een nieuwe vriend?
Bij mijn zus duurde het ook een paar maanden en toen is ze gewoon met haar nieuwe vriend bij hem langs de deur gegaan en gewoon gezegd "hoi ... dit is mijn nieuwe vriend en hoe is het bij jou" en sindsdien heeft ze niet meer gehoord.
Confrontatie is misschien wel de oplossing. Als ze geen nieuwe vriend heeft is er vast wel iemand die dat wil spelen toch?
Overconfrontatiequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Meldt. En anders weet ik nog wel een vriendje, type: Biker met kale kop
nou nou, psychisch leed wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:38 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kom eens fijn thuis na bijna 2 keer dwars op de weg hebben gestaan (kutgemeente die niet strooit bij sneeuw en gladheid).
Heeft m'n moeder een brief gekregen van dezelfde gemeente voor de gemeentelijke belastingen. Hebben ze van de gemeente haar meisjes naam gekoppeld aan de naam van haar ex. Eentje waar ze al 35 jaar gelden van gescheiden is.Iemand daar de database lopen verkutten ofzo.
![]()
Morgen maar eens bellen met die kneuzen en ze diep door de modder trekken.Iets met psychisch leed wat ze nu aandoen en kosten voor dit leed verhalen enzo.
Nope... dat heeft ze niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef ableton het volgende:
Kleintje:
Heeft die vriendin niet een nieuwe vriend?
Bij mijn zus duurde het ook een paar maanden en toen is ze gewoon met haar nieuwe vriend bij hem langs de deur gegaan en gewoon gezegd "hoi ... dit is mijn nieuwe vriend en hoe is het bij jou" en sindsdien heeft ze niet meer gehoord.
Confrontatie is misschien wel de oplossing. Als ze geen nieuwe vriend heeft is er vast wel iemand die dat wil spelen toch?
of KUT.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
London
Underground
Lines
Was een jaar of 10 geleden nog wel zo
komt goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope... dat heeft ze niet.
dit is wel een goede actie...
Ik zal het eens met haar overleggen...
Generaliseer lekker een eind raakquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
KUB klinkt niet.
@ HMII, gemeentes zijn niet goed wijs. Als er instanties zijn die het niet voor elkaar hebben dan zijn die het wel.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Generaliseer lekker een eind raak
Maar ja, jullie vrouwen zijn ook allemaal kut
Da's gezelliger, dan hebben jullie allebei wat aanspraak als de dooie er ooit tussendoor komt danquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Kleintje het volgende:
In een vorig huis kreeg ik een milieuheffing waarbij de dooie vorige bewoner van het huis bij mij inwonend was.
zucht.... kun je daar een foto van maken zodat we je mailtje misschien in dit topic kunnen wringen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben in een zangmood zeg
het enige probleem is dat ik hier (ik ben nu bij mijn ouders) geen geluid heb
ik ben er gisteren in geslaagd iets van dvd op video te zetten
euh neequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef diedrick het volgende:
[..]
zucht.... kun je daar een foto van maken zodat we je mailtje misschien in dit topic kunnen wringen?![]()
en normaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee
en daarbij, ik kan op dit moment niet zingen (mijn rechteroor zit dicht en heb iets aan mijn stembanden)
Maar wat ik mij nu afvraag... Hoe krijgt iemand het voorelkaar om database gegevens van 35jaar geleden, uit een heel andere gemeente en provincie te implementeren in de centrale AS400 database waar heel Nederland in opgeslagen is. Dan gaat er wel iets heel erg fout.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou, psychisch leed wel ja
eerst die modder maar eens ontdooien
En het lijkt me effectiever als je je opwindt over het moeten betalen van gemeentelijke belastingen terwijl de wegen niet gestrooid worden. Niet dat dat wat zal uithalen, maar het lucht iig op, en wie weet krijg je er nog uitleg over ook. Database verkutten is gewoon stom, maar ja, kan gebeuren. Je kan ook zeggen "als die database toch verkut is, dan zal dat bedrag ook wel niet kloppen. Zet het eerst maar recht, en kijk dan nogeens wat ik moet betalen. Tot die tijd betaal ik niks"
Hier is dus alles wegquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:41 schreef Shark.Bait het volgende:
teering...in het dorpje waar ik woon heeft de sneeuw gewoon de hele dag gelegen, niks weggesmolten ofzo.
En nu weer een dik pak erbij.
Ik heb de brief teruggestuurd en het nieuwe adres van die vrouw doorgegeven, het kerkhof.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef HMaster-II het volgende:
@Kleintje wat heb je aan de gemeente gevraagd??? Of je die bewoner zelf weer terug moest brengen naar het Kerkhof iedere avond??Wat een prutsers.
![]()
Dat is dan best netjes...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen waren nog best redelijk op tijd anders![]()
NS
Goed werk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
eerste resultaat van mijn produktfoto van vandaag...vinden we het wat? hij moet vrijstaand zijn enzo...
[afbeelding]
een stoel...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Puckzzz het volgende:hallo! kunnen we ff een mening geven over mijn produktfoto?
je bent hier en daar wat vergeten weg te gummenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
eerste resultaat van mijn produktfoto van vandaag...vinden we het wat? hij moet vrijstaand zijn enzo...
[afbeelding]
Ja!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Puckzzz het volgende:hallo! kunnen we ff een mening geven over mijn produktfoto?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
je bent hier en daar wat vergeten weg te gummen
Mooi blauwe stoelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:00 schreef Puckzzz het volgende:hallo! kunnen we ff een mening geven over mijn produktfoto?
als jij daar met je kontje inpast...het is een kinderstoeltjequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:05 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, mag ik hem komen proefzittenDan geef ik mijn mening.
je verwacht van een foto newbie toch geen mening over hoe jij een foto moet maken???
Nou , die bus naar huis reed dus niet. Du smaar een bus naar alphen gepakt en pa lief gevraagd me op te halenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen waren nog best redelijk op tijd anders![]()
NS
strakke stoelquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
Zal ik je knuffelen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:39 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Ik begin echt een soort van lief te worden.
Ben nu bijna aan het smeken...
Ik heb ff gekeken, maar dat is de algehele adviesprijs. Dus ook bij Bruna enzo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
aaah jah
euhm sorry
zijn er nog mensen die geïnteresseerd zijn in de boeken van John Freeman?
het hardekaftgroteboek van hem ligt bij de ako in HC voor 19.95
Auteur: John Freeman
ISBN: 90 5920 181 7[/sub]
en 3 dunnere zachte kaft boeken (te weten portret, contrast en licht geloof ik) voor 14.95
Auteur: John Freeman
ISBN: 90 5920 313 5
Boekprijzen liggen vast in nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar dat is de algehele adviesprijs. Dus ook bij Bruna enzo...
Dus het is niet 'goedkoper'.
But tnx anyway
het werkt met cookies. Ik heb net vanaf een andere PC op mijn netwerk opnieuw gestemd, zonder problemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef Kleintje het volgende:
Toeps, mag er iedere dag gestemd worden of elk IP adres maar 1 keer?
Weet ik eigenlijk niet. Maar het lijkt er op dat je gewoon onbeperkt kan. Er is in ieder geval iemand geweest die me expres omlaag heeft zitten stemmen, want eerst was de stand nog heel anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:19 schreef Kleintje het volgende:
Toeps, mag er iedere dag gestemd worden of elk IP adres maar 1 keer?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, wie hier heeft Toeps omlaag gestemd![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Kleintje het volgende:
Oke, wie hier heeft Toeps omlaag gestemd![]()
EN ik zeker de drankjes verzorgen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Kleintje het volgende:
Jullie vlegels!
Moet ik ze slaan Toeps?
Ik zie ze zaterdag allebei.... dus kan het best voor je doen.
Neem ik mijn zweep mee.
vraag ik HMII of ie het op foto wil zetten (en hup, we zijn weer ontopic)
Heb je goed begrepenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee joh... jij zorgt voor de popcorn.
En ik heb begrepen dat jij ook een zweep hebt
met mijn riem kan ik veel harder meppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee joh... jij zorgt voor de popcorn.
En ik heb begrepen dat jij ook een zweep hebt
Hoe later op de avond... des te mooier het volkquote:
Hmmmm....quote:
hoi, werkze... haal ze maar binnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hoe later op de avond... des te mooier het volk
Nee.... ik weet het... het is niet subtiel.
Nu het volk zo mooi wordt, is het tijd voor mij om jullie te verlaten. Ik ga werken.
Tot morgen!
laat ze maar komen bedoel je...quote:
quote:
spannendquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef Mauro het volgende:
Ga ook naar bedje toe.
morgen zien jullie wel allemaal een showcase van me verschijnen van mijn eerste modelshoot.
Hoop dat jullie mij dan wat positief commentaar zullen geven!
is dit wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef Subhuman het volgende:
Hoi nachtbrakers!Ik heb een klein vraagje voor jullie. Over twee weken organiseer ik voor m'n fotografievereniging hier een knutselavond!
We hebben al een aantal dingen bedacht om te knutselen, zoals de tussenringen van een Pringles bus, een infraroodfilter van oude negatieven, een camera obscura en een zonnescherm van een kartonnetje en een flexibele voet voor in je flitsschoentje. Wordt supergaaf!
Weten jullie nog meer leuke fotografische knutseldingen?
De achtste zonde van de mens, eerder op staan dan noodzakelijk.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Kleintje het volgende:
Jullie vlegels!
Moet ik ze slaan Toeps?
Ik zie ze zaterdag allebei.... dus kan het best voor je doen.
Neem ik mijn zweep mee.
vraag ik HMII of ie het op foto wil zetten (en hup, we zijn weer ontopic)
Toeps,quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:15 schreef Toeps het volgende:
Morguh!
Met dank!quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toeps,
Laat ik je even waarschuwen.
Vanwege het nieuwe schrikbeleid wat de modjes van dit deel van het forum hebben ingesteld worden posts die bestaan uit 1 woord om bijvoorbeeld goede morgen te zeggen of posts die bestaan uit een enkele smilie zonder pardon verwijderd.
Vandaar dat ik nu met een hele grote omweg iedereen een goede morgen wens.
Moggûh
Oeh, ze gooien je daar wel gelijk in het diepe zeg... succes!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:02 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Goedemorgen.
Gisteren tot laat gewerkt, vanmorgen al vanaf half 7 aan het werk.
En om 10 uur wordt ik verwacht bij de uitvaartverzorger hier.
Ik ga een halve dag proefdraaien...
De voorbereidingen van een begrafenis van een kind van 7.
Wordt dus een zwaar dagje...
nah in t diepe gooien, ik denk niet dat dit gepland is zegmaar...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oeh, ze gooien je daar wel gelijk in het diepe zeg... succes!
Oke, dan zal ik voortaan iedereen omslachtig een hele goede morgen toewensen, gevolgd door informatie over waar ik mij bevind.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toeps,
Vanwege het nieuwe schrikbeleid wat de modjes van dit deel van het forum hebben ingesteld worden posts die bestaan uit 1 woord om bijvoorbeeld goede morgen te zeggen of posts die bestaan uit een enkele smilie zonder pardon verwijderd.
Moggûh
Jawel... wel gepland.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah in t diepe gooien, ik denk niet dat dit gepland is zegmaar...
maar goed toch succes
Jazeker doe ik dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef RonaldV het volgende:
Met dank!
Denk je er later vandaag nog even aan om mij een berichtje te sturen?![]()
Heel erg veel succes!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
Jawel... wel gepland.
Ze zouden me uitnodigen bij 2 gevallen.
Wilden 1 jong iemand omdat de emoties dan heel anders zijn. En bij 1 oud iemand, omdat het dan veel rustiger werken is.
Ben dus benieuwd.
Vind het heel eng, maar heb er zin in...
Zin in klinkt zo cru, zou dus echt niets voor mij zijn. Laatst bij een begravenis geweest van familie en had de hele tijd het gevoel dat ik daar spontaan zou gaan kotsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jawel... wel gepland.
Ze zouden me uitnodigen bij 2 gevallen.
Wilden 1 jong iemand omdat de emoties dan heel anders zijn. En bij 1 oud iemand, omdat het dan veel rustiger werken is.
Ben dus benieuwd.
Vind het heel eng, maar heb er zin in...
Ik vind het wel heel mooi werk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef ableton het volgende:
Zin in klinkt zo cru, zou dus echt niets voor mij zijn. Laatst bij een begravenis geweest van familie en had de hele tijd het gevoel dat ik daar spontaan zou gaan kotsen![]()
Ga even naar Sip's Dump in de Stad. Die heeft ze wel..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
Succes Kleintje!
ff wat anders. Waar zou je van die handschoenen kunnen vinden waar de vingertoppen van weg zijn?
[afbeelding]
hemaquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
Succes Kleintje!
ff wat anders. Waar zou je van die handschoenen kunnen vinden waar de vingertoppen van weg zijn?
[afbeelding]
Sip's dump? Zit die niet in de Gelkingestraat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ga even naar Sip's Dump in de Stad. Die heeft ze wel..Heeft ook mooie mutsen voor zondag..
![]()
Dat is de Carolieweg!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef ableton het volgende:
Bij elke dump/tweedehanszaak wel.
In een zijstraat van Herestraat zit een Dump, te herkennen aan replika geweren en leger kleding in de etalge. Daar zal het vast wel te krijgen zijn. Ik heb mijne ook bij de dump gekocht.
Zeg ik toch...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sip's dump? Zit die niet in de Gelkingestraat?
Dan zal ik daar vandaag wel eens ff naartoe gaan.
En wat muts betreft..
Heb al een zijden bivakmuts voor onder de motorhelm
Nee, ik zit er maar 35 kilometer vanaf. Mijn commando centre staat ik Gieterzandvoort.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:54 schreef ableton het volgende:
Ik wist het eigenlijk al, maar HM ook Groninger?Where ist thou crib?
neeee geen kliekjes, daar voel ik me niet prettig bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Mauro het volgende:
Pas maar op dat we als noorderlingen geen kliekje gaan vormen binnen het fotografiekliekje.
Bedoel je het niet andersom? Ik rijd zonder problemen 70 KM waar de meeste van mijn Randstad vrienden 10KM al te ver vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef ableton het volgende:
35 kilometer in het noorden is, 70 kilometer in de randstad, dus je woont lekker dichtbij :p
morghuhquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toeps,
Moggûh
Als ik 2 uur rij naar het oosten dan zit ik in Bremen. Als een Rotterdammer 2 uur rijdt, dan is ie net het woonerf af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bedoel je het niet andersom? Ik rijd zonder problemen 70 KM waar de meeste van mijn Randstad vrienden 10KM al te ver vinden.
Yeps. Dat is zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef RonaldV het volgende:
Bedoel je het niet andersom? Ik rijd zonder problemen 70 KM waar de meeste van mijn Randstad vrienden 10KM al te ver vinden.
nee hoor, is al weer over...quote:
Neem een Red Bull powerdrankje, dan hoef je er maar één te nemen aan het begin van je dagquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:09 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, is al weer over...
vanaf bak 3 gaat het meestal wel weer
Zooooo ga je lekker doorzakken bij de MAC ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er zit namelijk een leuke tussenstop in van zaterdag op zondag
Klopt! Alleen nemen als je een goede zorgverzekering hebt afgesloten met extreme tandarst dekking anders gaat dat je een bom duiten kosten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
oef dat is echt zo'n ontzettend zoete troep dat je glazuur al van je tanden afspringt voor je het hebt door kunnen slikken *brrr*
koffie alleen in uiterste noodzaakquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:17 schreef richardc het volgende:
[..]
Klopt! Alleen nemen als je een goede zorgverzekering hebt afgesloten met extreme tandarst dekking anders gaat dat je een bom duiten kosten.![]()
Geef mij maar gewoon een lekker bakkie koffie. (ondanks dat dit waarschijnlijk net zo slecht is)![]()
Die kende ik nog niet, die naam ga ik onthoudenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:12 schreef ableton het volgende:
"Red Bullshit"
Vet! Het is wel advanced knutselen zeg maar, maar wel iets leuks om uit te proberen!quote:
Jup, en van rustig zijn krijg ik inspiratiequote:
en wat leveren die excuses op?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:ik krijg net mail van de Passie.
Dat er leuke foto's tussen zitten.
Ik heb ze verteld dat ik niet tevreden was over de gang van zaken en daarvoor zijn excuses aangeboden...
waar was je precies ontevreden over dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:24 schreef Kleintje het volgende:ik krijg net mail van de Passie.
Dat er leuke foto's tussen zitten.
Ik heb ze verteld dat ik niet tevreden was over de gang van zaken en daarvoor zijn excuses aangeboden...
Het grootste dat ik heb is A3 geloof ik, iig de grootte van 2 A4'tjes aan elkaar , en als ik dat naast elkaar moet doen krijg je lijntjes.. en bij plank kan ik 'm schuin omhoog leggen zondat een al de veel kleurverschil bij een bocht in wit papier.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef lostminds het volgende:
waarvoor een plank en geen papier?
is een stuk lichter
Zoals dat er staat..quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:28 schreef Kleintje het volgende:
zie voor duidelijkere info mijn website, de log...
Had ik je al gezegd he: dan is ie gewoon een slechte fotograaf. Modellen afkraken tijdens de shoot gaat ten koste van het resultaat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:28 schreef Kleintje het volgende:
> Het is niet leuk om te horen hoe jullie roddelen over voorgaande
> modellen, dingen duidelijk afkraken en dan te horen krijgen
Daar had ie dan wel weer gelijk in hequote:dat ik 'als ik lach wel leuk ben'.
als je toevallig zo'n plank hebt, okquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:34 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Het grootste dat ik heb is A3 [sub]geloof ik, iig de grootte van 2 A4'tjes aan elkaar]/sub] , en als ik dat naast elkaar moet doen krijg je lijntjes.. en bij plank kan ik 'm schuin omhoog leggen zondat een al de veel kleurverschil bij een bocht in wit papier.
ssssschuif.... *kletter*quote:maar iedere keer mijn bureau leegruimen is ook vermoeiend.![]()
Ja ik weet nog iets een lightboxquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef Subhuman het volgende:
Hoi nachtbrakers!Ik heb een klein vraagje voor jullie. Over twee weken organiseer ik voor m'n fotografievereniging hier een knutselavond!
We hebben al een aantal dingen bedacht om te knutselen, zoals de tussenringen van een Pringles bus, een infraroodfilter van oude negatieven, een camera obscura en een zonnescherm van een kartonnetje en een flexibele voet voor in je flitsschoentje. Wordt supergaaf!
Weten jullie nog meer leuke fotografische knutseldingen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
Zow, ik ben weer op mijn werk. De baas is tevreden over de foto's van het stoeltje
stiekem? Je bent gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Kleintje het volgende:
vlieg... ben stiekem benieuwd... wanneer komt de showcase???
quote:
als ik jouw posts op fot als een indicatie neem dan zeg je dat vanzelf tegen em wanneer je het zat bent om dat soort foto's voor nop te maken, m.a.w. vrij snel dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dit keer was het een freebee, de volgende keer mag ie dokken
als ik dat durf te zeggen tegen hem
Schriftelijk medelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:dit keer was het een freebee, de volgende keer mag ie dokken
als ik dat durf te zeggen tegen hem
Dan komt mijn showcase ook alquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
stiekem? Je bent gewoon benieuwd.
Ik hoop en denk vanavond. spanning opbouwen is natuurlijk ook een kunst
Wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
stiekem? Je bent gewoon benieuwd.
Ik hoop en denk vanavond. spanning opbouwen is natuurlijk ook een kunst
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan wel een dagje wachten hoor![]()
we kunnen best 2 showcases aan hoor, dus posten die hap!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan wel een dagje wachten hoor![]()
Hij is nog opgelicht, het was er erg donker. Ik ga meteen aan de slag voor een nieuwe avvie, ik heb nog veel meer filmpjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
zei er iemand zondagmiddag?
Geinig dingetje Toeps, tikkie donker wel.
Hoe komen die aangebrande etensresten daar om te beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Mauro het volgende:
Mauro is een beetje dom vandaag.
Zit al de hele dag foto's te soepen voor de showcase dat ik vergeet dat ik andere dingen aan het doen ben tegelijkertijd. Zo heb ik zelfs mijn koffie al koud laten worden terwijl die gewoon voor mijn neus stond.
Maar ik was ook andere dingen aan het doen.
Zo had ik een pan met aangebrande etensresten. Vanochtend dacht ik die wel even schoon te koken met water en schoonmaakazijn.
Ongeveer een uurtje later wordt ik opgeschrikt door een stanklucht en rook uit de keuken
Pan drooggekookt en de etensresten nog zwarter op de bodem.....
Soda gepakt en ook dat weer aangezet met water (op een heel klein pitje)
Wordt ik net gewaarschuwd door wat getik uit de keuken. Pan weer drooggekookt
Fotosoepen en pan schoonmaken is een absolute no-no bij mij.
geen wonder dat mannen singletasking zijn
zondag kan niet, dan zit iedereen in de dierentuin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
zei er iemand zondagmiddag?
Geinig dingetje Toeps, tikkie donker wel.
Had een pastasaus gemaakt in zo'n mooi gietijzeren pan. Maar de kaas uit de saus was wat aan de bodem blijven plakkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoe komen die aangebrande etensresten daar om te beginnenLaat jij je eten aanbranden?
Dat heet besparing!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik wist dat het slecht ging met de leefbaren, maar zo slecht?!
Ah kaas...dan ben je vergevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Had een pastasaus gemaakt in zo'n mooi gietijzeren pan. Maar de kaas uit de saus was wat aan de bodem blijven plakken![]()
Nou ik geloof niet zo heel goed, want hij houdt niks meer overquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
pea, het soepen in de zin van 'soep maken van je aangebrande resten' dat gaat hem goed af
Het soepen is helemaal klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah kaas...dan ben je vergeven![]()
Schiet het soepen al op? Vanavond ben ik er pas weer laat, en ik ben toch wel benieuwd naar de showcases van jou en VV
Zijn de foto's van Re en aapstok niet goed?!quote:Hoi Bianca,
Je mag wel met 3 eigen foto's op onze wesite gaan staan. Liever zouden we nieuwe betere foto's schieten. In de bijlage staat alle info. Laat je het even weten?
Veredelde pasfotos bij die tent, zeg...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
Zijn ze nou helemaal, bij Studio Rosenberg?!
[..]
Zijn de foto's van Re en aapstok niet goed?!
Oh wacht, shoots kosten 250 euro. Juist. Laat maar.
250 euro? en wat krijg je daarvoor? Wordt je dan ook door een visagiste in de kleuren gezet? Hebben ze een mooie set? Leuke kleding misschien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Even snel door hun modellenoverzicht gebladerd om een idee te krijgen van wat zij dan professionele foto’s vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het is wel met visagie en alles. Maar toch, ik vind dat ze eerst wel eens een mooie website mogen kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
250 euro? en wat krijg je daarvoor? Wordt je dan ook door een visagiste in de kleuren gezet? Hebben ze een mooie set? Leuke kleding misschien?
Of wordt je gewoon door een fotograaf voor een witte achtergrond gezet en krijg je standaard plaatjes in wat je die morgen uit je kast hebt getrokken?
Nog zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Even snel door hun modellenoverzicht gebladerd om een idee te krijgen van wat zij dan professionele foto’s vinden.
[afbeelding]
Dat zie ik Re of aapstok niet zo snel doen idd![]()
![]()
Je eigen foto's zijn gewoon veel beter...ze moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het is wel met visagie en alles. Maar toch, ik vind dat ze eerst wel eens een mooie website mogen kopen.Misschien kan ik een dealtje maken?
heyquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kleintje het volgende:
VLIEG... ga nou toch VLIEGENSVLUG die showcase maken![]()
Ja maar hebben ze je foto's ook gezien? Ik bedoel, als je nou echte baggerfoto's had...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Toeps het volgende:
Sja... Je moet toch wat, als B-model. Maar ik ga niet betalen, no waaaay!
wat je als A, B of C-model iig niet moet is vooraf betalen. Ze mogen verdienen aan je opdrachten, maar als je ze vooraf moet betalen is dat een garantie dat ze je inschrijven en dan lekker achterover gaan leunen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Toeps het volgende:
Sja... Je moet toch wat, als B-model. Maar ik ga niet betalen, no waaaay!
Een echte 70s shoot!quote:
Ja hoor, die had ik gemaild. En mijn site erbij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hebben ze je foto's ook gezien? Ik bedoel, als je nou echte baggerfoto's had...
Hij heeft de totaalfoto's allemaal schuin van onderen genomen, ziet er echt niet uit! Betere foto's...tssss....dat doet mijn nichtje van 4 nog naquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer staan!
in een hoekje met twee lampen op me gericht
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat je als A, B of C-model iig niet moet is vooraf betalen. Ze mogen verdienen aan je opdrachten, maar als je ze vooraf moet betalen is dat een garantie dat ze je inschrijven en dan lekker achterover gaan leunen.
Ik zit verdorie in de verkeerde business...quote:
Begin een modellenbureau zou ik zeggen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit verdorie in de verkeerde business...
Ik hoor net dat ik een bureau ben begonnen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Begin een modellenbureau zou ik zeggen!
Bureaulampjes?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
Dan zet jij err zeker 2 bureaulampjes op om die schaduwen te krijgen???
Totale kosten: nog geen ¤ 60.-quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bureaulampjes?
Ik ga investeren. Ik ga twee bouwlampen scoren bij de Gamma!
Romantischquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Lief hè!
Zus met soon to be husband![]()
investeren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bureaulampjes?
Ik ga investeren. Ik ga twee bouwlampen scoren bij de Gamma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |