EN ik zeker de drankjes verzorgen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Kleintje het volgende:
Jullie vlegels!
Moet ik ze slaan Toeps?
Ik zie ze zaterdag allebei.... dus kan het best voor je doen.
Neem ik mijn zweep mee.
vraag ik HMII of ie het op foto wil zetten (en hup, we zijn weer ontopic)
Heb je goed begrepenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee joh... jij zorgt voor de popcorn.
En ik heb begrepen dat jij ook een zweep hebt
met mijn riem kan ik veel harder meppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee joh... jij zorgt voor de popcorn.
En ik heb begrepen dat jij ook een zweep hebt
Hoe later op de avond... des te mooier het volkquote:
Hmmmm....quote:
hoi, werkze... haal ze maar binnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hoe later op de avond... des te mooier het volk
Nee.... ik weet het... het is niet subtiel.
Nu het volk zo mooi wordt, is het tijd voor mij om jullie te verlaten. Ik ga werken.
Tot morgen!
laat ze maar komen bedoel je...quote:
quote:
spannendquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef Mauro het volgende:
Ga ook naar bedje toe.
morgen zien jullie wel allemaal een showcase van me verschijnen van mijn eerste modelshoot.
Hoop dat jullie mij dan wat positief commentaar zullen geven!
is dit wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef Subhuman het volgende:
Hoi nachtbrakers!Ik heb een klein vraagje voor jullie. Over twee weken organiseer ik voor m'n fotografievereniging hier een knutselavond!
We hebben al een aantal dingen bedacht om te knutselen, zoals de tussenringen van een Pringles bus, een infraroodfilter van oude negatieven, een camera obscura en een zonnescherm van een kartonnetje en een flexibele voet voor in je flitsschoentje. Wordt supergaaf!
Weten jullie nog meer leuke fotografische knutseldingen?
De achtste zonde van de mens, eerder op staan dan noodzakelijk.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Kleintje het volgende:
Jullie vlegels!
Moet ik ze slaan Toeps?
Ik zie ze zaterdag allebei.... dus kan het best voor je doen.
Neem ik mijn zweep mee.
vraag ik HMII of ie het op foto wil zetten (en hup, we zijn weer ontopic)
Toeps,quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:15 schreef Toeps het volgende:
Morguh!
Met dank!quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toeps,
Laat ik je even waarschuwen.
Vanwege het nieuwe schrikbeleid wat de modjes van dit deel van het forum hebben ingesteld worden posts die bestaan uit 1 woord om bijvoorbeeld goede morgen te zeggen of posts die bestaan uit een enkele smilie zonder pardon verwijderd.
Vandaar dat ik nu met een hele grote omweg iedereen een goede morgen wens.
Moggûh
Oeh, ze gooien je daar wel gelijk in het diepe zeg... succes!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:02 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Goedemorgen.
Gisteren tot laat gewerkt, vanmorgen al vanaf half 7 aan het werk.
En om 10 uur wordt ik verwacht bij de uitvaartverzorger hier.
Ik ga een halve dag proefdraaien...
De voorbereidingen van een begrafenis van een kind van 7.
Wordt dus een zwaar dagje...
nah in t diepe gooien, ik denk niet dat dit gepland is zegmaar...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oeh, ze gooien je daar wel gelijk in het diepe zeg... succes!
Oke, dan zal ik voortaan iedereen omslachtig een hele goede morgen toewensen, gevolgd door informatie over waar ik mij bevind.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toeps,
Laat ik je even waarschuwen.
Vanwege het nieuwe schrikbeleid wat de modjes van dit deel van het forum hebben ingesteld worden posts die bestaan uit 1 woord om bijvoorbeeld goede morgen te zeggen of posts die bestaan uit een enkele smilie zonder pardon verwijderd.
Vandaar dat ik nu met een hele grote omweg iedereen een goede morgen wens.
Moggûh
Jawel... wel gepland.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah in t diepe gooien, ik denk niet dat dit gepland is zegmaar...
maar goed toch succes
Jazeker doe ik dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef RonaldV het volgende:
Met dank!
Denk je er later vandaag nog even aan om mij een berichtje te sturen?![]()
Heel erg veel succes!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
Jawel... wel gepland.
Ze zouden me uitnodigen bij 2 gevallen.
Wilden 1 jong iemand omdat de emoties dan heel anders zijn. En bij 1 oud iemand, omdat het dan veel rustiger werken is.
Ben dus benieuwd.
Vind het heel eng, maar heb er zin in...
Zin in klinkt zo cru, zou dus echt niets voor mij zijn. Laatst bij een begravenis geweest van familie en had de hele tijd het gevoel dat ik daar spontaan zou gaan kotsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jawel... wel gepland.
Ze zouden me uitnodigen bij 2 gevallen.
Wilden 1 jong iemand omdat de emoties dan heel anders zijn. En bij 1 oud iemand, omdat het dan veel rustiger werken is.
Ben dus benieuwd.
Vind het heel eng, maar heb er zin in...
Ik vind het wel heel mooi werk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef ableton het volgende:
Zin in klinkt zo cru, zou dus echt niets voor mij zijn. Laatst bij een begravenis geweest van familie en had de hele tijd het gevoel dat ik daar spontaan zou gaan kotsen![]()
Ga even naar Sip's Dump in de Stad. Die heeft ze wel..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
Succes Kleintje!
ff wat anders. Waar zou je van die handschoenen kunnen vinden waar de vingertoppen van weg zijn?
[afbeelding]
hemaquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
Succes Kleintje!
ff wat anders. Waar zou je van die handschoenen kunnen vinden waar de vingertoppen van weg zijn?
[afbeelding]
Sip's dump? Zit die niet in de Gelkingestraat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ga even naar Sip's Dump in de Stad. Die heeft ze wel..Heeft ook mooie mutsen voor zondag..
![]()
Dat is de Carolieweg!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:48 schreef ableton het volgende:
Bij elke dump/tweedehanszaak wel.
In een zijstraat van Herestraat zit een Dump, te herkennen aan replika geweren en leger kleding in de etalge. Daar zal het vast wel te krijgen zijn. Ik heb mijne ook bij de dump gekocht.
Zeg ik toch...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sip's dump? Zit die niet in de Gelkingestraat?
Dan zal ik daar vandaag wel eens ff naartoe gaan.
En wat muts betreft..
Heb al een zijden bivakmuts voor onder de motorhelm
Nee, ik zit er maar 35 kilometer vanaf. Mijn commando centre staat ik Gieterzandvoort.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:54 schreef ableton het volgende:
Ik wist het eigenlijk al, maar HM ook Groninger?Where ist thou crib?
neeee geen kliekjes, daar voel ik me niet prettig bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Mauro het volgende:
Pas maar op dat we als noorderlingen geen kliekje gaan vormen binnen het fotografiekliekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |