Precies, het word weer eens tijd voor een grote verplaatsingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef Dafar het volgende:
Niks tegen limburg hemaarre ik heb em in Ulvenhout (Breda) neergelegd maar ook daar heeft ie lang (1,5week) gelegen. Toch zie ik dat ding graag richting de randstad gaan en kilometers maken
![]()
Ik heb hem al twee keer uit the middle of nowhere (lees Kolham en Zevenhuizen) gehaald, maar ik wil em donderdagavond wel weer een keer meenemen (moet dan toch in Burgum volleyballen)...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, het word weer eens tijd voor een grote verplaatsing
Er zijn toch wel fokkers in Friesland of Groningen met een OV kaart?Die kunnen toch wel even dat ding naar de Randstad verplaatsen
![]()
Nou, denk dat de plaatsen waar Fok leeft in Noord Nederland allemaal wel aan de beurt zijn geweest. Wij zijn er klaar mee, kom met je neus uit de randstad en haal dat ding op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:31 schreef Dafar het volgende:
kun je em dan gelijk naar de randstad gooien of blijft dat ding toch daar in het noorden?![]()
Hulde, kilometers moet de stok maken !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb volgende week 5 dagen vrij en geen plannen! Die stok ga ik in handen krijgen!![]()
15 km naar het westen lijkt me eerst voldoende, omdat de stok dan voor redelijk wat fokkers goed bereikbaar isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Hulde, kilometers moet de stok maken !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
51 km naar het zuiden lijkt me eerst voldoende, omdat de stok dan voor redelijk wat fokkers goed bereikbaar is
Leeuwarden is al niet te bereiken, en dan moet je nog 17 kilomter verder ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef Renesite het volgende:
Het is verdomme vanuit leeuwarden toch wel te bereiken17 kilometer (!!!1oneeone!11!!!)
Bedoel, er zijn toch wel ( hoop ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Leeuwarden is al niet te bereiken, en dan moet je nog 17 kilomter verder ook![]()
Ja, die heb ik dus in het Fryske meet topic aan proberen te spreken, maar precies die laten het een beetje afwetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel, er zijn toch wel ( hoop ik) Leeuwender Fokkers?
Hier ook 1, maar ik heb hem al gehadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Burgum (Fr.)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Gemistry het volgende:
waar is ie nu?
Ik ga niet 17 km fietsen om die stok op te halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
wel een OV kaart dusquote:
Lekker volkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus in het Fryske meet topic aan proberen te spreken, maar precies die laten het een beetje afweten
Waarom niet ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef Klea het volgende:
Jullie kunnen je een tocht naar Burgum besparen, hij ligt er niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |