Even terugkomend op deze vraag. Ik heb even op een kaart gekeken, vergeleken met de foto's (breedte en drukte weg, bebouwing in de omgeving etc.) en ik denk toch wel te weten aan welke straat dit plaatsnaambord staat. Als ik dat al kan, dan moet iedereen het toch kunnen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef D-MIXXX het volgende:
Oeh, zevenhuizen. Ik wacht nog even, en anders haal ik hem op PS: welke straat ligt ie, is wel makkelijk eventueel voor tomtom
Ik heb helaas geen auto, anders had ik dat allang gedaan. En ik ga niet vanuit Groningen Stad naar Zevenhuizen fietsenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
Als je het weet, hall hem dan op![]()
PM me anders ff welke straat jij denkt dat het is (of mail redfever007@gmail.com)
De stok moet naar Jonkersvaartquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
mischien wil mijn pa morgen wel lief zijn en met mij de fokstok ff ophalen
Dit omdat Groningen niet in de beneluxe ligt, maar in Scandinavië. En dat is voor sommige mensen nét te ver. Alleen zo jammer dat de groningers em niet terug naar drenthe of naar Friesland brengen, zodat de stok vanaf daar zn toch verder kan afleggen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iedereen hier maar zeuren dat de stok naar hun woonplaats moet komen maar niemand die hem ophaalt
38 uur...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:04 schreef Steve-O het volgende:
Hoelang ligt ie daar nu al (zevenhuizen)?
Kan hem ook wel ophalen, maar goed, ga niet weer voor lul heen en weer. Zaterdag heb ik een auto en kan ik hem ophalen. Ben ook bereidt hem over "grotere" afstand te verplaatsen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:58 schreef WithMe het volgende:
Groninger die zaterdag naar Hilversum gaat (FOK! IDO meet) meldt zich. Als de stok vandaag of morgen in of rond de stad Groningen belandt zou ik hem graag meenemen.
Dat zou mooi zijn, want Leeuwarden is voor mij goed te doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:24 schreef D-MIXXX het volgende:
doe dan Drachten maar, gooi ik hem naar Leeuwarden.
Moet je wel naar Groningenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:45 schreef WinkelKar het volgende:
op 26 maart haal ik m overal int land op, en plaats ik m naar wens ergens
Inmiddels niet meer...quote:
Ik zal de Friese douane even instrueren voorlopig geen Groningers door te laten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:29 schreef sj44k het volgende:
ik denk dat de stok op termijn weer terug gaat naar groningen hehehehe![]()
Wat is er mis met de beproefde basisschool methode van een lineaal en een bosatlas?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef MrBean het volgende:
Zijn er ook programma's waarmee je hemelsbreed afstanden kunt uitrekenen ipv via een autoroute?
Niks. Alleen doe ik het liever met de computer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:51 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de beproefde basisschool methode van een lineaal en een bosatlas?
Ik ben een grote volwassen kerel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef Duckman het volgende:
Kan een modje in de TT de juiste plaatsnaam zetten?
Ik zie modjes als kleine lieve forumdwergjes die altijd onzichtbaar aanwezig zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben een grote volwassen kerel hoor![]()
Niks Modje![]()
Maar het is gebeurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |