quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat zei jij?
"Wacht even oma, hier gaat valt ie volgens mij ook bijna uit... TUUT TUUT TUUT"
Jij snapt echt niks van mobiele telefoons.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat ging dus niet, was ook geen telefoon.
We hadden alleen het nummer om hem in Idols te houden, niet van thuis. Als je dat draait, stem je nu op Floortje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van mobiele telefoons.![]()
zal wel een heel dilemma zijn geweest ?quote:
Wel gelijk meld misdaad anoniem bellen he.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eens zoeken wie er wietplantages hebben hier in de buurt.
Chanteren voor een deel van de oogstquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wel gelijk meld misdaad anoniem bellen he.![]()
Verstandig investeren heet zoietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Chanteren voor een deel van de oogst![]()
In Utreg is alles weg, mét een lekker zonnetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:53 schreef golfer het volgende:
Hier in Bloemendaal geen wit terras te ontdekken.
In Nijmegen ook....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In Utreg is alles weg, mét een lekker zonnetje
Die verdediger van Villa zit er ook toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Kom op Bjoro, er speelt er één in Nederland, al is die geen international. Wel een naamgenoot van hem.
En ze hebben nog een spits die bij Soton op de bank heeft gezeten. En een andere spits die bij Celta en Porto speelde.
nou schiet mij maar lekquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Kom op Bjoro, er speelt er één in Nederland, al is die geen international. Wel een naamgenoot van hem.
En ze hebben nog een spits die bij Soton op de bank heeft gezeten. En een andere spits die bij Celta en Porto speelde.
Klopt ja, Ulises De La Cruz. Vermoedelijk de bekendste.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die verdediger van Villa zit er ook toch?
José Valencia, Agustin Delgado, ivan Kaviedes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
ik hoor hetquote:
ik zat al te wachten op hem, maar kennelijk is 'ie nog opgehokt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend zou zeggen: 'geweldig'
Ik vind het wel oke.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch van die happy hardcore van begin jaren '90?
Hee, er zit een muis in de kroeg.quote:
Waar is de kroegkat?quote:
Een heeeele lieve SCHattigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |