Die komt zeker, volgens mij zijn de contracten al getekend.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef jna het volgende:
Al nieuwe geruchten over die middenvelder van volgend seizoen?
of nog steeds Nedved
Die hoeft van mij ook niet meer te blijven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef BadRabbit het volgende:
Juanfran hoef ik idd ook niet meer terug te zien, dramatisch uit vorm die jongen
Ziet er eigenlijk wel mooi uit zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef vdHoek het volgende:
Gentenaar
Heitinga - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Maduro - Perez - Sneijder
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
Linkshalf zie ik liever iemand die controleert en eventueel wat kan switchen met Urby zodat er niet te veel gaten vallen.
Nee, 2 tot 5quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef Badabingea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar de nr. 1 dus de kampioen speelt toch geen play-offs?
Twijfelgevalletje.....maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef vdHoek het volgende:
Is er dan wel voldoende evenwicht in je middenveld?
Voor 12 miljoen mag hij imho echt weg.
Ik ben het met je eens dat ze bij van der Vaart bedragen beter thuis kunnen blijven jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje.....maar ik denk het niet.
Of Sneijder 20 miljoen waard is kun je over discussieren, maar als Milan Sneijder echt wil moeten ze maar eens de hoofdprijs betalen.
Chivu? Ja, dan droom je inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef StarGazer het volgende:
*droomt*
Gentenaar
Heitinga Stam Chivu Emanuelson
Landzaat Perez Sneijder
Vd Meyde Huntelaar Rosenberg
![]()
Zo zie ik het wel wat wordenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef S-Two het volgende:
Steek
Heitinga - Stam - Vermealen - JEmanuelson
Maduro - Perez - Sneijder
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
Deze maar doen
Ik NOOIT. Iedereen, zelfs een blinde ja, kan zien dat hij ZEKER WETEN 100% NIKS IN ZICH HEEFT van een "10".quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
Ik wil Rosenberg ook wel is op de 10 zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |