gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef Stroekie het volgende:
BB_Koning
wil jij even het geintje van Cairon ongedaan maken en 2 maart weer terug zetten naar 4 maart in de openingspost ?
En als de dagploeg me niet komt helpen, dan maak ik de topic gewoon in mn eentje volquote:
Ik zal zo nu en dan wel een reply posten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En als de dagploeg me niet komt helpen, dan maak ik de topic gewoon in mn eentje vol![]()
Nog 293 post, du sdat moet wel lukkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zal zo nu en dan wel een reply posten hoor
maken we samen gewoon topic vol![]()
Ah je haalt de schade in van gisterenquote:
Akela ik doe mijn bestquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nog 293 post, du sdat moet wel lukken![]()
Ik heb de lunch alweer achter de kiezenquote:
Hoi Whistlerquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef whistler0305 het volgende:
als het echt moeite kost, zo zonder dagploeg, dan wil ik zo af en toe ook wel wat posten![]()
hehe...dit roept herinneringen boven ...quote:
/fluistermode aanquote:
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah je haalt de schade in van gisteren
en waren dat de tosti ontwenningsverschijnselen die je die slechte nachtrurst gegeven hebben![]()
iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu, wat een gedoe met die winkelwagentjes
You rang Sir?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef BB_Koning het volgende:
Kijk Stroek, er zijn mensen die ons willen helpen de topic vol te krijgen![]()
Help mij en ik zal je eeuwig dankbaar zijn, laat je schoolwerk/werk voor wat het is en help me de topic vol te krijgenquote:
Hoi Jerruhquote:
en je hebt wel dezelfde ingredienten gebruikt ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:57 schreef davidov het volgende:
1 tosti was heerlijk de ander smaakte vreemd genoeg naar karton
Ja het stroomt ineens van alle kanten toequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef BB_Koning het volgende:
Kijk Stroek, er zijn mensen die ons willen helpen de topic vol te krijgen![]()
Ach ja het zou ook eens gewoon zonder ellende zijnquote:
Idd. En dat die voetballiefhebbers elkaar lichamelijk letsel toe willen brengen is tot daar aan toe, maar winkelwagens op het spoor is in mijn ogen een zielige actie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja het zou ook eens gewoon zonder ellende zijn
alleen had ik het nu nog niet verwacht maar meer eind juni/begin juli bij de traditionele voetbal rellen![]()
De 1 had nog chorizo erin, en die was heerlijk. De ander smaakte echt vreemd.... Geen idee, de rest was niet anders dan normaal... vies brood misschienquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt wel dezelfde ingredienten gebruikt ?![]()
ja vanavond schoonmaken en uit eten! ik heb er zin in!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Jerruh![]()
Nog 1 avond volhouden hoor![]()
dan is het weer achter de rug.
Maar vertel eens, tot nu toe wel leuke mensen over de vloer gehad?
alles zit nog op de juiste plaats, maar ik ben nog wel vrij tot maandag. Jammergenoeg kan ik vanavond niet naar Antwerpen, mijn vent moet tot elf uur werkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
/fluistermode aan
Goedenmiddag Creno
zit alles nog een beetje op de originele plaats of heb je nog een paar dagen nodig om te herstellen
/fluistermode uit
Hoi Creno![]()
Ik hoor ook bij de nachtploeg, dus je kunt hie rgewoon postenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:15 schreef Semisane het volgende:
* Semisane weigerd zich in het hokje "dagploeg" te laten zetten en post vandaag dus niet!![]()
Toen ik gisteravond terug kwam uit Den Bosch zaten er wel van die verkleede lui in de trein.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:13 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Idd. En dat die voetballiefhebbers elkaar lichamelijk letsel toe willen brengen is tot daar aan toe, maar winkelwagens op het spoor is in mijn ogen een zielige actie.
"met wasbenzine en terpetine in de weer om stempel ongedaan te maken zodat Semisane weer wel kan posten"quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:15 schreef Semisane het volgende:
* Semisane weigerd zich in het hokje "dagploeg" te laten zetten en post vandaag dus niet!![]()
Of je mond was nog ingesteld op Chorizo waardoor je smaakpapillen niet in stand neutraal staanquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef davidov het volgende:
[..]
De 1 had nog chorizo erin, en die was heerlijk. De ander smaakte echt vreemd.... Geen idee, de rest was niet anders dan normaal... vies brood misschien
En je hebt van je collega's de show gestolen met de meest spraakmakende outfit ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja vanavond schoonmaken en uit eten! ik heb er zin in!.
maar ik heb hele toffe mensen aan de bar gehad en het was krankzinnig stoer!
als post echt inhoud moest hebben dan had ik al lang en breed een postverbod gekregenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef whistler0305 het volgende:
moeten de posts ook nog een minimale kwaiteit hebben of is gewoon blaten al voldoende?
nah maar ik zag er wel erg vet uit volgens veel klanten. eerste dag als moulin rouge pimp, tweede dag als american pimp, derde dag als zedenpolitie en de vierde dag als zedenpolitie goes pimpquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En je hebt van je collega's de show gestolen met de meest spraakmakende outfit ?
complimenten zijn altijd leuk, ik kreeg zelfs gisteren nog te horen dat ik er zo gaaf uitzag op het mokkelbal op vrijdagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah maar ik zag er wel erg vet uit volgens veel klanten. eerste dag als moulin rouge pimp, tweede dag als american pimp, derde dag als zedenpolitie en de vierde dag als zedenpolitie goes pimp.
altijd leuk ja!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef creno het volgende:
[..]
complimenten zijn altijd leuk, ik kreeg zelfs gisteren nog te horen dat ik er zo gaaf uitzag op het mokkelbal op vrijdag
Ja maar jullie hadden jezelf ook aardig toegetakeld voor het mokkelbalquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef creno het volgende:
[..]
complimenten zijn altijd leuk, ik kreeg zelfs gisteren nog te horen dat ik er zo gaaf uitzag op het mokkelbal op vrijdag
En die moet je nu weer aanvullen voor morgen de collega's weer terugkomenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef whistler0305 het volgende:
heb een kapitale fout gemaakt...veel collega's hebben vrij vandaag en ik heb in mijn eentje de afdelingsvoorraad koffie opgedronken en begin nu redelijk te stuiteren
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
Lekker uit lunchen geweest... Zalm, makreel, kwarttaart, chocoladebroodjes, donuts en nog meer zalm en makreel. Oh, en lasagne. Was buffet
zo da's wel een luxe invulling van het begrip "vasten en onthoudingsdag"quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
Lekker uit lunchen geweest... Zalm, makreel, kwarttaart, chocoladebroodjes, donuts en nog meer zalm en makreel. Oh, en lasagne. Was buffet
Nee maar jij hebt de afgelopen dagen natuurlijk volop boterhammen met kaas genuttigdquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef creno het volgende:
klinkt lekker, ik heb nog niet veel gegeten vandaag
Was ook erg gezellig met mijn tante en mijn nichtjes en mijn moeder, en mijn schoonzusje werkt daar dus die zaten we te pesten. Was wel leuk. Ging nog extra taart halen voor mijquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo da's wel een luxe invulling van het begrip "vasten en onthoudingsdag"![]()
Felix die in colombia zeteld heeft gezegt: Pluk de Dagquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
Felix in columna sedet, et cogitat: Carpe Diem.
Ik kreeg dit in de eerste, en eerlijk gezegd heb ik geen idee wat het betekent. Felix zit in de ..., en denkt: Pluk de dag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
Felix die in colombia zeteld heeft gezegt: Pluk de Dag
??
wij haddenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef TehRockstar het volgende:
Felix in columna sedet, et cogitat: Carpe Diem.
Opa zit in het atrium, Felix denkt: haast je langzaam?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij hadden
avus in atrio sedet. felix cogitat: festina lente.
foto ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Paul Walker met een hockeypuck in zn smoel blijft geil!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Paul Walker met een hockeypuck in zn smoel blijft geil!
incl hockeypuck?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef creno het volgende:
[..]
foto ?
volgens myheritage leek ik op paul walker
felix is latijn voor katquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opa zit in het atrium, Felix denkt: haast je langzaam?
Is dat niet felis? Ik dacht dat die kat altijd Felix heette, Felix felis est ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
felix is latijn voor kat. weet je toch
.
Ik heb het gewoon bewust niet gekozen dus ik weet er helemįįįl geen zak van. Had gymnasium advies maar ik vond een extra vak belangrijker dan Latijn of Grieks waar ik toch geen zak mee zou doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef wonderer het volgende:
Dat jullie dat nog weten... ik kan me alleen herinneren dat we Asterix en One flew over the cuckoo's nest hebben gekeken met Latijn...
*pakt hand SAJ*quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed carnaval is weer over dus ik wil er een jaar niks over horen.
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Ooooow, de MacDonalds is gearriveerd! *rent naar quarterpounder menu en extra mckroketje*
Ik wil moddervet worden
Nee, op de grond liggen kan ook, vooral in de hersft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:19 schreef tech het volgende:
Ge hoeft nie an een boom te hange, om een eikel te zijn
hehehe... Idd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, op de grond liggen kan ook, vooral in de hersft.
Ik zal je zaterdag helpen herinneren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt hand SAJ*en nou die hendjeeeees, de lucht iiiiin, en kijk me lachend aaaaaan
Als je zaterdag met carnavalsmuziek komt aankakken dan sla ik je met m'n vleugels om de oren!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal je zaterdag helpen herinneren.
Nee, de mac is vies?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Geloof me ieder nootje carnavalsmuziek is de stad al uitgejaagd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je zaterdag met carnavalsmuziek komt aankakken dan sla ik je met m'n vleugels om de oren!
Wauw!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef petre86 het volgende:
oja, voor de firefox gebruikers.. http://one.fsphost.com/whoops/releases/0.2/whoops-0.2.2.xpi
downloaden, openen met firefox, installeren en tadaaaa
je hebt een werkende Quick-quote en PI's
( Qq= een extra knopje op fok zodat je in je snel reageren venster kun quoten ( meerdere quotes tegelij trouwens) PI's = posticons in een regeltje boven je reageervenster)alles wat niet meer werkte toen FF 1.5.0.1 uitkwam. čn gemaakt door iemand die betrouwbaarder is dan cyberstalker ( namelijk whoops )
Nu ja, de mac is kapitalisten-eten, maar vooral 'nee, niet moddervet worden'.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de mac is vies?
Of: Nee, niet moddervet worden?
.... shootquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En je weet wat we hier met fladderende duiven doen hé?
Gert en Hermienquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh
daar draaien ze dagelijks Gert en Hermien voor![]()
Bad-ass.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag echt een heel pittig gesprek met m'n chef gehad. Had een mail gestuurd om m'n onvrede te uiten over de huidige gang van zaken. Hij had me bijna ontslagen
. Maar m'n punt is duidelijk en geloof dat hij het uiteindelijk best wel met me eens was...
Hopelijk is de boodschap dan ook echt overgekomenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag echt een heel pittig gesprek met m'n chef gehad. Had een mail gestuurd om m'n onvrede te uiten over de huidige gang van zaken. Hij had me bijna ontslagen
. Maar m'n punt is duidelijk en geloof dat hij het uiteindelijk best wel met me eens was...
Ik welquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:51 schreef Cairon het volgende:
als een homo praat over een vriend met wie hij is gaan stappen, of gaan sporten... ga je er dan vanuit dat die vriend waar hij het over heeft ook een homo is?
neequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:51 schreef Cairon het volgende:
als een homo praat over een vriend met wie hij is gaan stappen, of gaan sporten... ga je er dan vanuit dat die vriend waar hij het over heeft ook een homo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |