Dat heb je verkeerd verstaan denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maar hij zegt toch ook dat Henry dat aan iemand van the others moet geven, wie is dat dan?
Grappige baby ja.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Agrippina het volgende:
Een lelijke baby. Volgens velen een oxymoron.
Eerder een pleonasmequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Agrippina het volgende:
Een lelijke baby. Volgens velen een oxymoron.
Er worden ook veel baby's gebruikt, aangezien ze niet altijd stil zijn en ze ook niet ganse dagen aanwezig mogen zijn. Stond ergens in een artikel dat hier gepost was.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Eerder een pleonasme
Maar die baby is wel behoorlijk groot voor een kind van een aantal weken he
Waarschijnlijk omdat die Claire niet met haar blote tiet in beeld wilquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb die Aaron ook nooit borstvoeding zien krijgen.
Het is gewoon niet realistisch!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die Claire niet met haar blote tiet in beeld wil
toch jammer...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
toch jammer...
Die alex vind ik niets..
of ABC wil het niet, want eerder had ze er ook geen problemen meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aflevering 3 ookal hoor, toen had Desmond zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef eperon het volgende:
jullie hebben natuurlijk ook gezien dat die medicijnen weer 4, 8, 15, 16, 23, 42 hadden op het etiket, maar het is echt lang geleden dat ze van die aanwijzingen hebben verwerkt. In seizoen 1 was het elke aflevering 2 of 3 verwijzingen naar de getallen*. Of heb ik er zoveel gemist![]()
*die vraag is ook nog niet beantwoord
Beetje dikkig is ze....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
of ABC wil het niet, want eerder had ze er ook geen problemen mee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |