Een vriend van me z'n baas is eigenaar van een tuinbouwkas en die kan er idd aan komen. Maar vorig jaar hadden we het, naar mijn weten, gewoon in een grote ton gedaan met suiker + die kali en op een rustig kruispuntje gezet midden in een woonwijk. En we zijn nu nog aan het kijken waar we het af moeten steken, sommige zijn namelijk aan het twijfellen geslagen omdat een paar andere gasten een boete hadden gehad van 3000 euro toen ze werden betrapquote:Op donderdag 14 december 2006 23:40 schreef MOD het volgende:
Hij had het over kalishit.
Daarbij veronderstel ik kaliumnitraat. Al eerder werd aangegeven dat er in KAS geen kalium stoffen zitten.
Dergelijk spul word ook in grootverpakking verkocht, alleen moet je daar weer de juiste mensen voor kennen, me dunkt.
150 kilo is een aardige rookbom.
Hoe ga je het doen? Samensmelten of met een helehoop keukenrollen en sterrenregen?
Lijkt me wel kick om te zienPas op met wat je doet iig.
Waar ga je het afsteken? Hopelijk toch niet naast een bejaardenflat oid
Groeten!
Ik zie dus alleen maar kikkertjes... Ben ik nou de enige??quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:15 schreef MOD het volgende:
Als je alleen kikkertjes ziet, moet je ff zeggen, dan haal ik ze weg.
[..]
Staan ook nog wat andere dingen op van vorig jaar. Maar zoals je het hier ziet zie je echt niet hoever dat rook nog kwam, het was echt bizarquote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef MOD het volgende:
Whehehe dat is me daar een puike rookbom zeg!
Kijk die vlammenwhaha!
Had ik gedaan met 550 sterretjes en een dikke buis..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef sharkslayer het volgende:
trouwens fet>> hulsje van papier en dan 10 sterretjes in douwe krijg je piep grote steekvlam!:P
Bij een overmaat aan suiker zou ammoniakgas kunnen ontstaan. Dat irriteert de luchtwegen en stinkt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:24 schreef Robier het volgende:
Kick van bijna 3 jaar, maar weet iemand of er bij de verbranding van KAS en suiker gevaarlijke stoffen vrijkomen? Zo ja, welke stoffen en waar zou je zoiets het beste kunnen afsteken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |