* NT-T.BartMan agrees!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Nee?
Je kunt best gelovig zijn en van explosies en vuur houden hoor![]()
Explosiegevaar in een niet afgesloten explosief alleen mogelijk als de stof kan detoneren. Ofwel een moleculaire ontbinding waarbij het explosiefront boven de geluidssnelheid ligt. Bij een gewone verbrandingsreactie wordt die snelheid niet gehaald. In principe (afgezien van brandschade enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:56 schreef McGry het volgende:
er is zeker wel explosiegevaar. Misschien niet heel groot, maar zeker wel aanwezig. Dit is allemaal leuk en aardig, dat vond ik vroeger ook. Maar toch vraag ik me af:
Waar hebbie het gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef MOD het volgende:
Whehehe![]()
vandaag 5 kg salpeter binnengekregen!Vuurwerk maken gek!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef MOD het volgende:
Tss ga je naar de apotheker om zwavel te halen trekken ze een raar gezicht en zeggen ze dat ze het niet mogen verkopen omdat het snel ontbrand. "Voor wat is het dan?" ehh tis niet voor mij ik werd er om gestuurd..![]()
Dus ik naar de volgende apotheker, "nee, mogen we niet verkopen, want het is een grondstof en die mogen sowiezow niet verkocht worden".. oh okay..![]()
Dus ik naar een kruidenwinkeltje.. "Hebben jullie zwavel?"
.
.
JA NATUURLIJK HEBBEN WE DAT!
Moet je alleen wel bestellen, dan krijg je het woensdag binnen![]()
OkeDoe mij maar een kilo
![]()
Wat is dat nou voor een onzin?maja ik heb woensdag mn zwavel
Mogelijk had hij/zij geen zin om heel de voorraad aan één klant kwijt te zijn. En nu alles met barcodes gaat is het misschien lastig om de verkoop in de kassa te registreren...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef MOD het volgende:
Tss ga je naar de apotheker om zwavel te halen trekken ze een raar gezicht en zeggen ze dat ze het niet mogen verkopen omdat het snel ontbrand. "Voor wat is het dan?" ehh tis niet voor mij ik werd er om gestuurd..![]()
Dus ik naar de volgende apotheker, "nee, mogen we niet verkopen, want het is een grondstof en die mogen sowiezow niet verkocht worden".. oh okay..![]()
[..]
quote:It is then treated, or activated, to increase its ability to adsorb by reheating with oxidizing gas or other chemicals to break it into a very fine powder. Activated charcoal is pure carbon specially processed to make it highly adsorbent of particles and gases in the body's digestive system.
In veel huidcremes en shampoos zit zwavel. salpeter wordt soms als diureticum gebruikt, houtskool tegen vergiftigingen of winderigheid..quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:09 schreef Drumpie het volgende:
wtf doe je bij een apotheker
wat heb je daarvoor nodig???quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:24 schreef Doderok het volgende:
[..]
In veel huidcremes en shampoos zit zwavel. salpeter wordt soms als diureticum gebruikt, houtskool tegen vergiftigingen of winderigheid..
In een apthoker vind je alles om buskruit te maken![]()
En hartmedicijnen bevatten nitroglycerine![]()
Kogelmolenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:53 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb het al maar ik had gelezen dat je er een molentje ofzo voor nodig hebt
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:24 schreef Doderok het volgende:
En hartmedicijnen bevatten nitroglycerine![]()
Met de nitroglycerine zal je ook niet ver komen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef MOD het volgende:
[..]in wat voor verhouding?
Ik ging ook een keer naar de drogist voor salpeter.
Zeiden ze van jah, hebben we wel, in tabletten en oplossing van 3%
Nou daar heb je veel aan whehe
Nou?, doe je best.quote:
Recept posten en wachten op de eerste Fok!ker die BOEM doet?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |