Ghehehe Dankjequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:45 schreef texelonia het volgende:
Hey BierieLang geleden idd! Jij ook nog geeliciteerd met je zoon! Micha was wel lichtelijk geshockeerd
Het werkt wel hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef texelonia het volgende:
Ik bedoelde dus dat ik én tegelgrondverf, én tegellak heb. Van Alabastine allebei. Niet goedkoop trouwens, dus ik mag hopen dat het goed werkt !
Of via marktplaats misschien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Daar heeft Duudje wel gelijk in.., alleen handgreepjes zijn niet erg goedkoop, tussen de 3 en 7 euro kost een redelijke meestal wel...
Maar misschien is het een optie om deze greepjes te spuiten???
Of misschien vind je deze greepjes prima zo, dan heb ik niets gezegd
Op de zwarte markt ( maakt niet uit waarquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Daar heeft Duudje wel gelijk in.., alleen handgreepjes zijn niet erg goedkoop, tussen de 3 en 7 euro kost een redelijke meestal wel...
Maar misschien is het een optie om deze greepjes te spuiten???
Of misschien vind je deze greepjes prima zo, dan heb ik niets gezegd
En die klok ziet er niet uit, maar het is gewoon DE keukenklok. (voor mij danquote:Op donderdag 6 april 2006 22:57 schreef Lishe het volgende:
Mooi Tex, ik vind je keukentegels echt zooo goed gelukt! Wist niet dat dat zo werkte! Moest lachen om de klok op de keukenmuur. Behang of geen behang, het ding blijft gewoon hangen! hahaha...!
Het toilet ziet er ook wat vlekkeriger uit idd, ws deels door de kleur en deels door degene die het geverfd heeft (moiquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had eigenlijk dezelfde vraag als Étoile.., want de verf lijkt wat vlekkerig, zowel op de totaal foto, en op de detail foto
blauw?? foto!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:10 schreef micha het volgende:
[..]
Het toilet ziet er ook wat vlekkeriger uit idd, ws deels door de kleur en deels door degene die het geverfd heeft (moi) maar op zich valt het mee als je het in het echt ziet. De foto ziet er dramatischer uit dan dat het is. Boven de tegels is het nu lichtblauw oid en dat ziet er wel okay uit.
![]()
Zijn dit die groene tegels????quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef micha het volgende:
[afbeelding]
Ms later, als de rest op orde is dat er nog een laagje overheen gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |