Geel is echt erg. Ons huisje was zowat alleen maar geel. Alle deuren, kozijnen, trapbekleding, badkamer, radiatoren.. een regelrechte ramp!!! Mensen die die kleur gebruiken zijn echt rampzalig...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef texelonia het volgende:
In de tussentijd uiteraard niet stil gezeten! Overal zat behang op, was niet zo mooi gedaan, dus dat wilden we eraf halen. Bleek eronder betonnen muren met tigduizend gaatjes (luchtbelletjes) te zittenNa uren, dagen, gaatjes vullen zijn we daar eindelijk mee klaar. En de kamers waar we nog niet het behang eraf hadden gehaald, hebben we dat dus maar mooi laten zitten
De woonkamer is inmiddels al geverfd:
[afbeelding]
[afbeelding]
De logeerkamer is ook bijna klaar. Benedenverdieping hopen we vandaag en morgen af te krijgen. Dan alleen nog de plinten en raamkozijnen (ze hadden alles geel geverfd) en vloer leggen en dan verhuizen!
L096 van de praxis verfmeng servicequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Texje.. welke kleur oranje hebben jullie gebruikt?!?!
EN het wordt moooooooooi!!![]()
Dat hadden die %!#@&*!!! bovenburen van mij dan ook wel eens mogen vragenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
Omdat het nog wel eens is dat je eerst toestemming van de woningbouw moet hebben voordat je laminaat mag leggen...
Ook moet je dan toestemming hebben van diegene die onder je woont.
Heb je dat niet en diegene gaat klagen kan je alles eruit gaan halen...
Ook heb je dan kans dat er een inspecteur langs komt die komt kijken wat je als ondergrond hebt...
Toch goed nieuws dan? Ze hadden toestemming moeten vragen, dus kan je er iets tegen doenquote:Op maandag 13 maart 2006 06:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hadden die %!#@&*!!! bovenburen van mij dan ook wel eens mogen vragenIk heb er echt héél héél erg veel l ast van. Elke stap die ze zetten is een olifantendreun en alles klinkt heel hol waardoor je het versterkt hoort (praten, pissen (!) etc). De vorige bovenbuurman hoorden we nooit en nu is het of er extra mensen in ons eigen huis kletsen en rondlopen.
Er zijn zelfs wettelijke normen voor. Zowel voor huur als voor koop. De bovenbuurman van mijn nichtje heeft zo zijn hele vloer eruit kunnen slopen (plavuizen en laminaat zonder ondervloer) na een rechtzaak. Niet bevordelijk voor je relatie met de buren, maar wel erg handig als je van die geluiden af wilquote:Op maandag 13 maart 2006 06:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hadden die %!#@&*!!! bovenburen van mij dan ook wel eens mogen vragenIk heb er echt héél héél erg veel l ast van. Elke stap die ze zetten is een olifantendreun en alles klinkt heel hol waardoor je het versterkt hoort (praten, pissen (!) etc). De vorige bovenbuurman hoorden we nooit en nu is het of er extra mensen in ons eigen huis kletsen en rondlopen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een speciale grondverf en lak voor tegels. Dus hoop dat dat beetje werkt.
En ik hou van kleur jaVind ik zo gezellig en vrolijk
Tip: ga verhuizenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef Syrena het volgende:
Vette TVP
Ik wil graag weten of het werkt. Deze week stond nl. in de krant dat mijn woningstichting de regels voor klussers overboord gaat gooien. M.a.w. je hoeft je woning niet meer in oorspronkelijke staat terug te brengen.
Dus ik kan nu ook mijn tegels onder handen nemen. Alsof ik daar de puf nog voor heb
Ja, het is heel erg leuk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een speciale grondverf en lak voor tegels. Dus hoop dat dat beetje werkt.
En ik hou van kleur jaVind ik zo gezellig en vrolijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |