quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
leer lezen, trut![]()
ik ben bezig met mn motorrijbewijs
ja 3 op 1 gaat niet echt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Nuna het volgende:
Ha! Mijn moeder bijna overgehaald om een tweede auto te kopenZe vertelde dat het toch niet kon, drie mensen met rijbewijs en maar 1 auto haha.
Oke, dat ging even langs me heen dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
leer lezen, trut![]()
ik ben bezig met mn motorrijbewijs
Wij 2 op 3..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
ja 3 op 1 gaat niet echt.![]()
Ik heb het geluk dat wij 2 op 5 hebben.![]()
Dat is nog relaxer! Wij hebben nu nog maar 1 auto en mijn vader gaat daar dus gewoon mee naar het werk. Het komt erop neer dat ik dan alleen in het weekend kan rijdenquote:
ja, motorcrossen ja!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Oke, dat ging even langs me heen dan.
Heb dit topic er nog even op nagelezen en je hebt één keer iets gemeld over motorcrossen,
quote:verder gemeld dat je bepaalde mensen hun rijbewijs niet gunde
over smaak valt niet te twistenquote:en verder andersmans auto's afgekraakt
twee keer noem jij al vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak?quote:en vaaaaak gemeld dat jij in 'n Citroën rijdt.
Met de vermelding er nog bij: m'n vader is 100% arbeidsongeschikt (hartziekte) en m'n moeder werkt maar 3 dagen per week.. Dus de Corsa kan ik claimen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is nog relaxer! Wij hebben nu nog maar 1 auto en mijn vader gaat daar dus gewoon mee naar het werk. Het komt erop neer dat ik dan alleen in het weekend kan rijden
(bijna) Alles wat niet over jouw motorrijlessen gaat voegt in mijn ogen gewoon weinig aan dit topic toe. Het hele PTA subforum staat vol met topics waar je over voorkeuren voor auto's kunt praten, laat ons hier daar even met rust.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, motorcrossen ja!
[..]2 dagen je rijbewijs hebben, het is godverdomde kutweer en glad in heel dit godverdomde kutland, hij zegt dat hij niet goed met een benzine koppeling om kan gaan, en rijdt 80 in de bebouwde kom.. nee, dat zijn de mensen die ik naast/voor/achter me op de snel weg wil hebben...
[..]
over smaak valt niet te twistenzolang jij er maar blij mee bent mag ik jouw auto afkraken zoveel als ik wil, omdat ik het graflelijke auto's vind (zo, nog een keer! hoppakee!!!
)
[..]
twee keer noem jij al vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak?![]()
Nou vooruit kerel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Faithy het volgende:
doe ik ontopic, reageert er niemand meer
offtopic was toch succesvoller![]()
Mocht je al gelijk zo lang door de stad rijden omdat je je autorijbewijs al had? Wat zijn eigenlijk de grote verschillen met autorijden dan, gewoon de technieken die nodig zijn bij motorrijden?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:00 schreef Faithy het volgende:
zou vandaag m'n derde les hebben
oh, en vierde
eerste les koppeling en schakelen, tweede les was vijf minuten schakelen en koppeling, 55 minuten door Den Haag gereden, en vandaag zou ik samen met iemand anders pilonnen gaan rijden
maar helaas helaas.
das nu dinsdag geworden
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef Faithy het volgende:
je mag zonder rijbwijs B niet lessen zonder dat je je A-theorie hebt gehaald, maar aangezien ik dat B al heb, mocht ik idd meteen lessen.
en eigenlijk is 't heel simpel.. dat schakelen, al moet ik wel even blijven onthouden dat ik moet onthouden in welke versnelling ik rijd, zodat ik weet hoeveel ik er terug moet tikken bij een stoplicht
Ben ook nog met school bezig ondertussen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Faithy het volgende:
doe ik ontopic, reageert er niemand meer
offtopic was toch succesvoller![]()
Vind je het heel erg als ik dat niet geloof?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
En nog even wat extra info.
M'n broer had in 9 lessen z'n autorijbewijs gehaald, en in 6 lessen z'n motorrijbewijs.
Wat is ongeveer gemiddeld om je motorrijbewijs in te halen?
Heet je broer Koos Spee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
En nog even wat extra info.
M'n broer had in 9 lessen z'n autorijbewijs gehaald, en in 6 lessen z'n motorrijbewijs.
Wat is ongeveer gemiddeld om je motorrijbewijs in te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |