Bij mij wordt meestal de afspraak gemaakt aan het eind van een les.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:33 schreef cyberterrorist het volgende:
Worden jullie allemaal door je rijschool gebeld om een afspraak te maken? Ik moet altijd zelf bellen![]()
Ik maak altijd na een rijles gelijk een afspraak voor een volgende rijles, behalve als ik ben vergeten wanneer ik kan, dan bel ik zelf even op als ik thuis benquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:33 schreef cyberterrorist het volgende:
Worden jullie allemaal door je rijschool gebeld om een afspraak te maken? Ik moet altijd zelf bellen![]()
En lessen in de sneeuw in leuk joh, heb stuk of 10x gehoord dat ik wat rustigeraan moet doen
![]()
alleen kruispunten waar je geen voorrang hebt.kan best handig zijn als t echt onoverzichtelijk is, maar nu doe ik t eigenlijk toch nooit meer..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik denk het ja. Alhoewel ik me niet echt zenuwachtig voelde. Zal wel onbewust zijn
altijd terugschakelen naar 2 bij kruispunten is trouwens de grootste onzin...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef Alper het volgende:
Vandaag na mijn 29ste les GESLAAGD voor het praktijk EXAMEN!!
Eerste 2 examen waren afgelast vanwege het slechte weer. Toen ik om 09.50 aan de beurt was zei de examnitor: ''We gaan LEKKER rijden''.
Hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Ik heb net ff gebeld hoe duur me examen precies is:
120 euro voor examen zelf
18,70 voor Eigen Verklaring
52,50 voor gebruik van de auto
191,20 totaal
Wat kost een losse rijles eigenlijk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Ik heb net ff gebeld hoe duur me examen precies is:
120 euro voor examen zelf
18,70 voor Eigen Verklaring
52,50 voor gebruik van de auto
191,20 totaal
losse les (50 min.): 32 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |