Nou, als een leven voor iemand niet ideaal is kan je het systeem eromheen niet perfect noemen, perfectie betekend dat het helemaal goed is en er geen slechte dingen aan op te merken zijn. Is iets voor iemand in zijn leven niet ideaal dan blijkt maar weer dat het systeem waar diegene zich in bevind niet perfect is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat perfect == ideaal ?
Vragen, nu nog antwoorden.
Lees mijn post over de gehaktmachine nog maar eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, als een leven voor iemand niet ideaal is kan je het systeem eromheen niet perfect noemen, perfectie betekend dat het helemaal goed is en er geen slechte dingen aan op te merken zijn. Is iets voor iemand in zijn leven niet ideaal dan blijkt maar weer dat het systeem waar diegene zich in bevind niet perfect is.
Dat je er maar genoegen mee neemt is een ander verhaal natuurlijk, maar DV gaat daar niet in mee en mensen begrijpen het niet of verzetten zich ertegen, uit angst misschien.
Prachtig inderdaad! Ik kende het 'oude filmpje' wel maar dit is heel mooi!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Als je een idee wilt krijgen van hoe nietig je bent - kijk dan eens naar Powers of 10.
Wat een slap aftreksel van de total perspective vortex zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Als je een idee wilt krijgen van hoe nietig je bent - kijk dan eens naar Powers of 10.
Geloofwaardigheid. Waarom heb ik het nodig dat jij me gelooftquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:
[..]
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.
Denk groot wanneer je je ambities minstens geloofwaardig wilt laten overkomen!
Sorry, deze was er eerder en was de aanleiding voor meneer Adams' TPV.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een slap aftreksel van de total perspective vortex zeg.
Niet dat ik lui ben maar doe es linkje posten, die heb ik gemist, naja, niet gelezenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lees mijn post over de gehaktmachine nog maar eens
Ok, zal wel. Maar toch is die andere toffer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Sorry, deze was er eerder en was de aanleiding voor meneer Adams' TPV.![]()
Daarom noemt hij zijn topic(s) toch ook i6 etc, dimensiesquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.
Denk groot wanneer je je ambities minstens geloofwaardig wilt laten overkomen!
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid. Waarom heb ik het nodig dat jij me gelooftSchiet ik daar wat mee op
Ik heb geen steun nodig van de hele wereld dus. Steun van een paar mensen is genoeg, en ontbreekt ieder spoor van steun, dan steun ik nog altijd op mezelf.
En dat de wereld klein is dat is waar. Alleen vergeet je het bewustzijn nog te noemen.
En nogmaals draait het om het goed voelen in het leven. Het draait om gezondheid. Ik ben zo gezond als een gezonde visDus mijn gezondheid zit sowieso gebakken. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om universele gezondheid ook. En gezondheid op internet en gezondheid in zijn algemeenheid. Gezond verstand ook wel. En geen virussen, nergens. Alles gezond
En dat deze wereld klein is, wilt niet zeggen dat je hem kunt uitbreiden met veel zaken.
Nederland is ook klein jah, maar je kunt het ook groot zien. Ligt er maar aan van welke kant je het bekijkt
Groot en klein, wie bepaald wat groot en wat klein isEn hoe oordeel je over grootheden
Dat zie je verkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Daarom noemt hij zijn topic(s) toch ook i6 etc, dimensies![]()
Of zie ik dat nou weer verkeerd![]()
Waarom dan?quote:
Op hoger niveau programmeren " i6" variantquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet dat ik lui ben maar doe es linkje posten, die heb ik gemist, naja, niet gelezen.
10 lichtjaar aan lege ruimte is een stuk minder interressant dan een goede uitspatting van creativiteit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?
Ik zou zeggen dat je eerst de enormiteit van je eigen habitat zou willen bevatten voor je daar ook nog eens extra dimensies aan toevoegt. Ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom dan?
Bestaat er iets groters dan dimensies, op hoger niveau programmeren etc etc
Vreemd dan![]()
Natuurlijk bestaat er iets groters !quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom dan?
Bestaat er iets groters dan dimensies, op hoger niveau programmeren etc etc
Vreemd dan![]()
Ik twijfel aan allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?
10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
[..]
10 lichtjaar aan lege ruimte is een stuk minder interressant dan een goede uitspatting van creativiteit.
10 lichtjaar is groot in afmeting maar verder hoeft het weinig te zijn.
Een aardig eindje tippelen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is 10 miljoen lichtjaar nu precies
Ok, maar wij zitten in 'het systeem', beter gezegd; wij zijn het systeem, niet een externe partij. In principe zijn we die gehaktmolen die perfect werkt en niet de koe of de kipquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Op hoger niveau programmeren " i6" variant
10 miljoen lichtjaar is slechts een gegeven. Stelt vrij weinig voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Polen het volgende:
[..]
10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.
Behalve als iemand het niet met je eens is, dan word je boos, star en lomp.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik twijfel aan alles
Ik neem niets als vaststaand feit aan. Ik ben flexibel![]()
Valt best meequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Behalve als iemand het niet met je eens is, dan wordt je boos en lomp.
Het kan er een paar miljoen lichtjaren naastzitten maar als je erheen moet is het verdomde handig om te weten hoe ver je moet. Met betrekking tot je lunchpakket bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
10 miljoen lichtjaar is slechts een gegeven. Stelt vrij weinig voor
Wat heb je aan dat gegeven
Wat schiet je ermee op als mens zijndeVoel jij je beter daardoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |