Nou ja, samenwerking is nogal moeilijk als ie geen uitleg wil geven als je erom vraagt hequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ok (zucht), DV opent een topic, uit zijn ideeën, discussieert.
Maar gaat niet in of wil niet in gaan op aantijgingen, wat mij hem goed recht lijkt.
Probeer het eens anders zou ik zeggen, ligt niet (al dan niet alleen) aan hem hoor
Volgens mij was hij zelfs voor samenwerking, maar dan moet de wil er wel zijn en hij is ook niet achterlijk, lijkt mij.
Nee, het is moeilijk praten met mensen die gelijk veroordelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, samenwerking is nogal moeilijk als ie geen uitleg wil geven als je erom vraagt he
Het heeft daar weinig mee te maken, hij wordt gewoon direct boos zodra iemand even een andere mening heeft dan hij.
In plaats van (zoals normale mensen) er dan over te praten, of me uit te leggen waarom ie een andere mening heeft, of me over proberen te halen - wordt ie gelijk boos en roept ie "met jou wil ik niet meer praten !".
Dat ismoeilijk samenwerken hoor, als je alleen maar iemand na mag praten en gelijk mag geven en niet zelf een mening mag hebben.
Dit was zijn reactie toen ik simpelweg liet weten dat ik het universum zoals het nu gaat best goed in elkaar vind zitten - ik zei dus NIKS over DV, NIKS over zijn meningen, dit was simpelweg een mening van mij zonder veroordelen of whatever :quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, het is moeilijk praten met mensen die gelijk veroordelen.
Vermoed dat dat zijn punt is of waar hij over hakkelt, en geef hem eens ongelijk
Dat vind ik geen normale manier van discussieren, dat vind ik vrij lomp en onbeschoft gedrag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als jij deze wereld ideaal vind. Dan heb je een fout in je denken en heb je last van een bug. Meedere bugs.
Als jij vindt dat kanker en aids en armoede gerechtvaardigd is om overbevolking tegen te gaan. Dan zou ik maar snel eens naar de huisarts gaan als ik jou was.
Mensen die met zulke beweringen komen die kan ik en wil ik niet serieus nemen
Slaat dus echt op oorlog
Maar als ik je vertel dat je de standaard beginnersfouten maakt ivm het nadenken over programmeren (meer mensen erop zetten betekent een beter programma en dat soort kul) dan lijkt me dat duidelijk iets om van te leren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Het gaat me meer erom dat er opbouwend gehandeld wordt in deze topic, dus dan sluit ik kritiek liever uit. Een keer geen kritiek is ook wel eens prettig. Puur opbouwend bezig zijn dus. Kritiek kan altijd nog.
Volgende topic, mocht er een volgende topic komen zal ik dat ook in de OP vermelden. En in de titel ook.
Dat het puur opbouwend bedoeld is. Kritiek kan gezond zijn, maar als mensen steeds hetzelfde roepen om bewijzen te willen zien, dan schiet het ook niet op. Dan valt het steeds in de herhaling, en ik haat herhalingen.
Het gaat me erom om opbouwend bezig te zijn. En dan past die eenzijdige kritiek niet in het hele verhaal.
Hij vindt dat de wereld niet tot minder goed in elkaar zit (al dan niet voor nu) en snapt niet dat jij dat dus wel vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
Dit was zijn reactie toen ik simpelweg liet weten dat ik het universum zoals het nu gaat best goed in elkaar vind zitten - ik zei dus NIKS over DV, NIKS over zijn meningen, dit was simpelweg een mening van mij zonder veroordelen of whatever :
Dat vind ik geen normale manier van discussieren, dat vind ik vrij lomp en onbeschoft gedrag.
Over veroordelen gesproken zeg![]()
Dat iemand die een nieuw universum wil ontwerpen de misstanden op aarde als enorm probleem ervaart is minstens zorgelijk. Het lijkt me duidelijk dat je op universeel niveau veel grotere problemen tegenkomt dan een paar levensvormen die elkaar naar het leven staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Als jij deze wereld ideaal vind. Dan heb je een fout in je denken en heb je last van een bug. Meedere bugs.
Als jij vindt dat kanker en aids en armoede gerechtvaardigd is om overbevolking tegen te gaan. Dan zou ik maar snel eens naar de huisarts gaan als ik jou was.
Mensen die met zulke beweringen komen die kan ik en wil ik niet serieus nemen
Slaat dus echt op oorlog
En heb je last van adhd dat je iedere 10 seconde je icoon veranderd
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hou het gewoon bij je weblog en flikker op hier met deze zever.
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou. Dat jij het perfect vind werken terwijl het niet ideaal is komt misschien wel omdat je er aan gewend bent, je leeft er al je hele leven in dus ga je er van houden, ookal kan het zoveel beter. een soort Stokholm syndroom eigenlijk, alleen dan met het leven. Ik heb het idee dat je DV wel begint te begrijpen maar dat je het er gewoon niet mee eens bent, hij begrijpt het ook wel maar is het er ook niet mee eens, boeie, dram niet zo door. Hij kan niet programmeren, maar wie zegt dat hij een computer wil programmeren? niemand, en heb jij ervaring met het programmeren van het leven? je eigen brein? Denk het niet dus kan je er ook niet over praten alsof je alles weet. Het gaat om het vrije denken en daar kan je pas echt over meelullen als je beseft dat sommige regels gewoon niet gelden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef L.Denninger het volgende:
Verder vind ik de wereld voor mij persoonlijk niet ideaal, maar ik vind wel dat het systeem perfect werkt.
Als jij het verschil tussen die 2 dingen niet snapt moet je er nog maar eens over nadenken.
Goed. En hoe weet je zeker dat het werkt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb de dood al gekraakt in mijn eigen leven
Dat heb ik in 2000 al gedaan, alleen ga ik daar nu op verder.
Maar ook dan is het een kwestie van een bewering hier.
Wie zegt dat perfect == ideaal ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou.
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Polen het volgende:
[..]
Goed. En hoe weet je zeker dat het werkt?
Het wordt wel lastig samenwerken als je af moet gaan op de onbewezen gevoelens van één mens, bij het bouwen van een universum...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.
En dat kan en hoef ik niet te bewijzen. Ik ervaar het gewoon.
Onzin, want het doel van het systeem en mijn doel hoeven niet overeen te komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou.
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.
En dat kan en hoef ik niet te bewijzen. Ik ervaar het gewoon.
En het was puur een kwestie om door te breken. Breken of kraken of wat dan ook. En dat kan ook met gevoel en denken. Je hebt niet persee een computer nodig om te kraken. Computers zijn een hulpmiddel en je kunt er wereldwijd mee communiceren en informatie mee vergaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |