abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:59:24 #133
136589 mailyourmom
ziet het zitten
pi_35609440
Ik ben voor opbouwend handelen. Zal me netjes gedragen. Heb geen zin in ruzie.
.-- .. . -.. .. - .-.. . . ... - -.- . -. - -- --- .-. ... .
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:01:04 #134
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35609515
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Het gaat me meer erom dat er opbouwend gehandeld wordt in deze topic, dus dan sluit ik kritiek liever uit. Een keer geen kritiek is ook wel eens prettig. Puur opbouwend bezig zijn dus. Kritiek kan altijd nog.

Volgende topic, mocht er een volgende topic komen zal ik dat ook in de OP vermelden. En in de titel ook.

Dat het puur opbouwend bedoeld is. Kritiek kan gezond zijn, maar als mensen steeds hetzelfde roepen om bewijzen te willen zien, dan schiet het ook niet op. Dan valt het steeds in de herhaling, en ik haat herhalingen.

Het gaat me erom om opbouwend bezig te zijn. En dan past die eenzijdige kritiek niet in het hele verhaal.
Maar als ik je vertel dat je de standaard beginnersfouten maakt ivm het nadenken over programmeren (meer mensen erop zetten betekent een beter programma en dat soort kul) dan lijkt me dat duidelijk iets om van te leren.
Als een professionele piloot mij vertelt dat ik beter de handleiding nog eens door kan lezen voor ik zou gaan vliegen ga ik 'm toch ook niet uitkafferen en denken dat ik het beter weet - ook al heb ik nog nooit gevlogen ?

Leren van de ervaring van anderen is precies datgene wat ervoor gezorgd heeft dat we niet meer in grotten leven - maar dan moet je wel je ego opzij durven zetten en soms durven toegeven (of openstaan voor de mogelijkheid) dat iemand anders er misschien meer verstand van heeft.
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:01:27 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35609533

Ik heb ook geen zin in ruzie. Alleen ga ik nu ff stoppen hiermee.

Ik ga dus concreter worden nog een keer. Maar nu ff niet.

16:00

Tijd om te rusten.

Om door te gaan

Nee ik hou niet van rusten.

En wie weet ...ben ik klaar met het werk.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35609537
Hou het gewoon bij je weblog en flikker op hier met deze zever.
pi_35609549
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef L.Denninger het volgende:

Dit was zijn reactie toen ik simpelweg liet weten dat ik het universum zoals het nu gaat best goed in elkaar vind zitten - ik zei dus NIKS over DV, NIKS over zijn meningen, dit was simpelweg een mening van mij zonder veroordelen of whatever :

Dat vind ik geen normale manier van discussieren, dat vind ik vrij lomp en onbeschoft gedrag.
Over veroordelen gesproken zeg
Hij vindt dat de wereld niet tot minder goed in elkaar zit (al dan niet voor nu) en snapt niet dat jij dat dus wel vindt.

En wrs was of waren je eerste posts niet zo geweldig, dus waarom zou hij jou dan nu wel serieus nemen . En dan voel jij je nu veroordeelt. Tja .

Maar het is goed zo

ik ga verder klooien hier, blijf een vrouw
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:02:14 #138
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35609576
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Als jij deze wereld ideaal vind. Dan heb je een fout in je denken en heb je last van een bug. Meedere bugs.

Als jij vindt dat kanker en aids en armoede gerechtvaardigd is om overbevolking tegen te gaan. Dan zou ik maar snel eens naar de huisarts gaan als ik jou was.

Mensen die met zulke beweringen komen die kan ik en wil ik niet serieus nemen

Slaat dus echt op oorlog

En heb je last van adhd dat je iedere 10 seconde je icoon veranderd
Dat iemand die een nieuw universum wil ontwerpen de misstanden op aarde als enorm probleem ervaart is minstens zorgelijk. Het lijkt me duidelijk dat je op universeel niveau veel grotere problemen tegenkomt dan een paar levensvormen die elkaar naar het leven staan.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:03:06 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35609617
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hou het gewoon bij je weblog en flikker op hier met deze zever.

Hallo stedenbouwer

Alles okey

Verkeerde been uit bed gestapt of lijkt dat maar zo

Heb je je pillen ingenomen Volgens mij ben je je medicatie vergeten in te nemen
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:11:35 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35609947
Zo

1 keyboard om alles te bepalen dus

Nu nog alles gaan bepalen

Maar dat komt nog wel
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:16:03 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35610123
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef L.Denninger het volgende:

Verder vind ik de wereld voor mij persoonlijk niet ideaal, maar ik vind wel dat het systeem perfect werkt.
Als jij het verschil tussen die 2 dingen niet snapt moet je er nog maar eens over nadenken.
Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou. Dat jij het perfect vind werken terwijl het niet ideaal is komt misschien wel omdat je er aan gewend bent, je leeft er al je hele leven in dus ga je er van houden, ookal kan het zoveel beter. een soort Stokholm syndroom eigenlijk, alleen dan met het leven. Ik heb het idee dat je DV wel begint te begrijpen maar dat je het er gewoon niet mee eens bent, hij begrijpt het ook wel maar is het er ook niet mee eens, boeie, dram niet zo door. Hij kan niet programmeren, maar wie zegt dat hij een computer wil programmeren? niemand, en heb jij ervaring met het programmeren van het leven? je eigen brein? Denk het niet dus kan je er ook niet over praten alsof je alles weet. Het gaat om het vrije denken en daar kan je pas echt over meelullen als je beseft dat sommige regels gewoon niet gelden.

Ik heb op sommige momenten ( de meeste zelfs ) ook niet een goed beeld waar DV en consorten het over hebben maar het blijft goed en boeiend leesvoer, probeer het niet te verpesten door jouw visie van de logica en het functioneren van het hele geheel erop te forceren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:25:48 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35610518
Eigen leven programmeren inderdaad Jogy

Dat je acteur bent in het leven ook. En tevens dat je je eigen leven bepaald. Dat je baas bent over je eigen leven. Dat je geen slachtoffer bent in het leven. En dat is misschien nog belangrijker dan het hele gedoe over draken programmeren, hoewel me dat gewoon leuk lijkt op te doen. Of gewoon een spel programmeren waar je echt formule 1 kunt ervaren zoals het in het echt is. Zo zouden spellen moeten zijn. Maar ook dan kan het zijn dat andere software bedrijven dat gaan doen. Het hoeft niet alleen van mij af te hangen en misschien ben ik wel te ambitieus dat ik denk dat ik het kan. Wie weet. Maar ik wil het wel, en waar een wil is, daar is ook een weg. Het begint met wilskracht.

Ik heb mezelf opgebouwd van redelijk labiel persoon, dat behoorlijk stabiel persoon. Ik heb dus ook een ziekte overwonnen waar je U tegen zegt. Dat zegt ook genoeg over mijn kwaliteiten. Ik bedoel, er zijn wenig mensen die zo omgaan met een zware aandoening aan de hersens. Ik heb mijn hersens gezond gemaakt met denken, en dat is misschien het knapste wat ik ooit gedaan kan hebben.

Of ik kan programmeren of niet, ik weet het niet. Ik weet alleen dat het schrijven van taal me nog beter maakt.

Ik zou best eens willen dat mensen eens ervaren hoe ik me voel. Of mensen daarmee kunnen omgaan met die vrijheid. Of ze het als hemel ervaren. Of ze doordraaien wegens het verschil ook.

Ik ben zo vrij als een vogel en dat mag ik best zeggen. Ik voel me zo vrij als een vogel

En dan maakt het niet uit hoe of wat en nog meer. Ik ben vrij. Helemaal vrij. En dat betekend dat ik genezen ben

Genezen van alles.

En met deze genezing wil ik dan toch verder. Ik wil gewoon verder. Ik heb kwaliteiten genoeg, kan met gemak de Universiteit aan. Heb accountancy bijna afgerond en zou iedere willekeurige opleiding kunnen afronden als ik wil.

Maar ook dat is weer voor later.

En dan niet om op te scheppen wederom. Gewoon om aan te geven dat ik niet op het achterhoofd gevallen ben. Ooit een keer van een scooter afgedonderd, dus dan ben ik toch 1 keer op het achterhoofd gevallen
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:26:12 #143
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35610543
13 miljard jaar is een bijzonder lange tijd.
13 000 000 000 000 jaren.
4 745 000 000 000 000 dagen.

En dat wil jij even nabouwen in je leventje. Of begin je met je eigen dood weg te programmeren in de huidige omgeving? Zo ja, hoe doe je dat met testversies?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:28:06 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35610644
Ik heb de dood al gekraakt in mijn eigen leven

Dat heb ik in 2000 al gedaan, alleen ga ik daar nu op verder.

Maar ook dan is het een kwestie van een bewering hier.

Ik sta dus achter mijn woorden, en dat is belangrijk Ik wil dus ook achter mijn woorden staan. Zelfvertrouwen is belangrijk.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:28:56 #145
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35610682
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb de dood al gekraakt in mijn eigen leven

Dat heb ik in 2000 al gedaan, alleen ga ik daar nu op verder.

Maar ook dan is het een kwestie van een bewering hier.
Goed. En hoe weet je zeker dat het werkt?
pi_35610695
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou.
Wie zegt dat perfect == ideaal ?
Vragen, nu nog antwoorden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:29:56 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35610731
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Polen het volgende:

[..]

Goed. En hoe weet je zeker dat het werkt?
Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.

En dat kan en hoef ik niet te bewijzen. Ik ervaar het gewoon.

En het was puur een kwestie om door te breken. Breken of kraken of wat dan ook. En dat kan ook met gevoel en denken. Je hebt niet persee een computer nodig om te kraken. Computers zijn een hulpmiddel en je kunt er wereldwijd mee communiceren en informatie mee vergaren.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:31:32 #148
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35610806
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik ervaar het eeuwige leven dus. En dat is genoeg. Ik heb genoeg gevoel om aan te voelen dat ik het eeuwige leven heb nu.

Het wordt wel lastig samenwerken als je af moet gaan op de onbewezen gevoelens van één mens, bij het bouwen van een universum...
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:32:10 #149
31101 _Led_
pi_35610838
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Vind ik op zich best raar, het systeem is niet ideaal voor jou maar werkt wel perfect? Als het systeem perfect werkt zou het ook ideaal moeten zijn voor jou.
Onzin, want het doel van het systeem en mijn doel hoeven niet overeen te komen.
Een gehakt-machine kan perfect werken, maar dat wil niet zeggen dat de koe/kip het daarmee eens is
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:32:42 #150
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35610863
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En het was puur een kwestie om door te breken. Breken of kraken of wat dan ook. En dat kan ook met gevoel en denken. Je hebt niet persee een computer nodig om te kraken. Computers zijn een hulpmiddel en je kunt er wereldwijd mee communiceren en informatie mee vergaren.
Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.
Denk groot wanneer je je ambities minstens geloofwaardig wilt laten overkomen!
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:34:54 #151
31101 _Led_
pi_35610969
Als je een idee wilt krijgen van hoe nietig je bent - kijk dan eens naar Powers of 10.
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:36:26 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35611036
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wie zegt dat perfect == ideaal ?
Vragen, nu nog antwoorden.
Nou, als een leven voor iemand niet ideaal is kan je het systeem eromheen niet perfect noemen, perfectie betekend dat het helemaal goed is en er geen slechte dingen aan op te merken zijn. Is iets voor iemand in zijn leven niet ideaal dan blijkt maar weer dat het systeem waar diegene zich in bevind niet perfect is.

Dat je er maar genoegen mee neemt is een ander verhaal natuurlijk, maar DV gaat daar niet in mee en mensen begrijpen het niet of verzetten zich ertegen, uit angst misschien.
Vrijheid
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:38:04 #153
31101 _Led_
pi_35611105
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Nou, als een leven voor iemand niet ideaal is kan je het systeem eromheen niet perfect noemen, perfectie betekend dat het helemaal goed is en er geen slechte dingen aan op te merken zijn. Is iets voor iemand in zijn leven niet ideaal dan blijkt maar weer dat het systeem waar diegene zich in bevind niet perfect is.

Dat je er maar genoegen mee neemt is een ander verhaal natuurlijk, maar DV gaat daar niet in mee en mensen begrijpen het niet of verzetten zich ertegen, uit angst misschien.
Lees mijn post over de gehaktmachine nog maar eens
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:40:25 #154
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611197
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Als je een idee wilt krijgen van hoe nietig je bent - kijk dan eens naar Powers of 10.
Prachtig inderdaad! Ik kende het 'oude filmpje' wel maar dit is heel mooi!
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:40:55 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35611217
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef L.Denninger het volgende:
Wat een slap aftreksel van de total perspective vortex zeg .
Vrijheid
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:41:05 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35611234
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:

[..]

Jongen, de wereld is een zandkorrel ten opzichte van de cluster waar we inzitten. En die cluster is een stofje in een geheel. Wereldwijd is nothing.
Geloofwaardigheid. Waarom heb ik het nodig dat jij me gelooft Schiet ik daar wat mee op Ik heb geen steun nodig van de hele wereld dus. Steun van een paar mensen is genoeg, en ontbreekt ieder spoor van steun, dan steun ik nog altijd op mezelf.

En dat de wereld klein is dat is waar. Alleen vergeet je het bewustzijn nog te noemen.

En nogmaals draait het om het goed voelen in het leven. Het draait om gezondheid. Ik ben zo gezond als een gezonde vis Dus mijn gezondheid zit sowieso gebakken. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om universele gezondheid ook. En gezondheid op internet en gezondheid in zijn algemeenheid. Gezond verstand ook wel. En geen virussen, nergens. Alles gezond

En dat deze wereld klein is, wilt niet zeggen dat je hem kunt uitbreiden met veel zaken.

Nederland is ook klein jah, maar je kunt het ook groot zien. Ligt er maar aan van welke kant je het bekijkt

Groot en klein, wie bepaald wat groot en wat klein is En hoe oordeel je over grootheden
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:42:57 #157
31101 _Led_
pi_35611309
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat een slap aftreksel van de total perspective vortex zeg .
Sorry, deze was er eerder en was de aanleiding voor meneer Adams' TPV.
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:43:09 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35611320
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Lees mijn post over de gehaktmachine nog maar eens
Niet dat ik lui ben maar doe es linkje posten, die heb ik gemist, naja, niet gelezen .
Vrijheid
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:44:16 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35611371
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Sorry, deze was er eerder en was de aanleiding voor meneer Adams' TPV.
Ok, zal wel. Maar toch is die andere toffer.
Vrijheid
pi_35611374
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Polen het volgende:

Daarom noemt hij zijn topic(s) toch ook i6 etc, dimensies

Of zie ik dat nou weer verkeerd
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:45:12 #161
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611414
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Geloofwaardigheid. Waarom heb ik het nodig dat jij me gelooft Schiet ik daar wat mee op Ik heb geen steun nodig van de hele wereld dus. Steun van een paar mensen is genoeg, en ontbreekt ieder spoor van steun, dan steun ik nog altijd op mezelf.

En dat de wereld klein is dat is waar. Alleen vergeet je het bewustzijn nog te noemen.

En nogmaals draait het om het goed voelen in het leven. Het draait om gezondheid. Ik ben zo gezond als een gezonde vis Dus mijn gezondheid zit sowieso gebakken. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om universele gezondheid ook. En gezondheid op internet en gezondheid in zijn algemeenheid. Gezond verstand ook wel. En geen virussen, nergens. Alles gezond

En dat deze wereld klein is, wilt niet zeggen dat je hem kunt uitbreiden met veel zaken.

Nederland is ook klein jah, maar je kunt het ook groot zien. Ligt er maar aan van welke kant je het bekijkt

Groot en klein, wie bepaald wat groot en wat klein is En hoe oordeel je over grootheden
Twijfel je aan de grootheid van 10 miljoen lichtjaar ten opzichte van een mens?
pi_35611467
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Daarom noemt hij zijn topic(s) toch ook i6 etc, dimensies

Of zie ik dat nou weer verkeerd
Dat zie je verkeerd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_35611533
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef Pheno het volgende:

Dat zie je verkeerd
Waarom dan?

Bestaat er iets groters dan dimensies, op hoger niveau programmeren etc etc

Vreemd dan
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:48:05 #164
31101 _Led_
pi_35611534
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet dat ik lui ben maar doe es linkje posten, die heb ik gemist, naja, niet gelezen .
Op hoger niveau programmeren " i6" variant
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:49:17 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35611571
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Polen het volgende:

[..]

10 lichtjaar aan lege ruimte is een stuk minder interressant dan een goede uitspatting van creativiteit.

10 lichtjaar is groot in afmeting maar verder hoeft het weinig te zijn.
Vrijheid
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:49:23 #166
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611575
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Waarom dan?

Vreemd dan
Ik zou zeggen dat je eerst de enormiteit van je eigen habitat zou willen bevatten voor je daar ook nog eens extra dimensies aan toevoegt. Ofzo.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:49:50 #167
31101 _Led_
pi_35611590
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Waarom dan?

Vreemd dan
Natuurlijk bestaat er iets groters !
Je moet jezelf gewoon geen beperkingen opleggen in het denken !
Je moet vrij denken en open staan, dan zul je zien dat er iets veel groters bestaat.
En ook weer iets groters dan dat.
En dan dat.
En dan... etc.

zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:52:10 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35611667
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Polen het volgende:

[..]

Ik twijfel aan alles

Ik neem niets als vaststaand feit aan. Ik ben flexibel

Ik ben los en vrij.

En zal nog losser worden.

Schijt aan jou grootheden en kleinheden. Zal me werkelijk een worst wezen

Ik heb eigen grootheden. Jij mag jou grootheden hebben. Ik heb mijn eigen.

En ik leef gewoon lossig

Wat is 10 miljoen lichtjaar nu precies

Grootheden in het denken, daar draait het om. Onbeperkt denken. En zo vrij zijn
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:52:17 #169
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611668
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef jogy het volgende:

[..]

10 lichtjaar aan lege ruimte is een stuk minder interressant dan een goede uitspatting van creativiteit.

10 lichtjaar is groot in afmeting maar verder hoeft het weinig te zijn.
10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:53:20 #170
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611700
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:

Wat is 10 miljoen lichtjaar nu precies
Een aardig eindje tippelen!
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:53:20 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35611702
quote:
Ok, maar wij zitten in 'het systeem', beter gezegd; wij zijn het systeem, niet een externe partij. In principe zijn we die gehaktmolen die perfect werkt en niet de koe of de kip

Dit enkel om door te gaan in jou analogie want je moet niet gaan vragen waar de gehaktmolen voor dient en wat erin geflikkerd moet worden.
Vrijheid
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:53:21 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35611703
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Polen het volgende:

[..]

10 lichtjaar zit maar in je hoofd. Wie zegt dat het leeg is? Ik niet.
10 miljoen lichtjaar is slechts een gegeven. Stelt vrij weinig voor

Wat heb je aan dat gegeven

Wat schiet je ermee op als mens zijnde Voel jij je beter daardoor
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:54:04 #173
31101 _Led_
pi_35611723
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik twijfel aan alles

Ik neem niets als vaststaand feit aan. Ik ben flexibel
Behalve als iemand het niet met je eens is, dan word je boos, star en lomp.
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:54:27 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35611739
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Behalve als iemand het niet met je eens is, dan wordt je boos en lomp.
Valt best mee

Ik vermaak me best wel

Af en toe sparren kan geen kwaad.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:55:41 #175
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611789
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

10 miljoen lichtjaar is slechts een gegeven. Stelt vrij weinig voor

Wat heb je aan dat gegeven

Wat schiet je ermee op als mens zijnde Voel jij je beter daardoor
Het kan er een paar miljoen lichtjaren naastzitten maar als je erheen moet is het verdomde handig om te weten hoe ver je moet. Met betrekking tot je lunchpakket bijvoorbeeld.
Als je van de ene naar de andere stad gaat zeg je toch ook niet "Tokyo of Nieuw Vennep, schijt daar aan!". Neem ik aan. Hoewel...
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:56:34 #176
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35611825
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, maar wij zitten in 'het systeem', beter gezegd; wij zijn het systeem, niet een externe partij. In principe zijn we die gehaktmolen die perfect werkt en niet de koe of de kip

Dit enkel om door te gaan in jou analogie want je moet niet gaan vragen waar de gehaktmolen voor dient en wat erin geflikkerd moet worden.
Waarom zijn wij niet de kip in het voorbeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')