In de vakantie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Pracissor het volgende:
Misschien moet je weer eens naar school gaan Tonks...
Ik had een maandban. Dus laat me ff.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
je hebt nogal wat te klagen zeiken vandaag, Tonks.
Oh, dat heb ik niet.quote:
Noem er eens 5quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb ook best veel films van Stanley.
Jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
Dus als iemand een beetje films gaat lopen maken ofzo moet je altijd, overal zijn of haar hele naam gaan noemen?
quote:
Imdb.comquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]. o jee, wat een dilemma.
.
Ik kan ze allemaal wel opnoemen hoor..
En niet googlen hé?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]. o jee, wat een dilemma.
.
Ik kan ze allemaal wel opnoemen hoor..
Toch niet Seagal hé?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef -Marc- het volgende:
Ik ben trouwens goede vrienden met Steven!
Neh => Film, Tv & Radioquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:34 schreef King_of_Kool het volgende:
Nehh, slotje
Nee, man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch niet Seagal hé?![]()
Ik vind elke film waar hij in meespeelt per definitie al kut![]()
Was op nederland 2 dan staat er zo'n zin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:34 schreef MrBean het volgende:
Welke quiz?
Heb je daar al een topic over gestart?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb net ontslag genomen, ik ben nu IB-groeper.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Posdnous het volgende:
Overigens wil ik die 9 dvd-box van Stanley nog wel eens kopen.
That's the question.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Was op nederland 2 dan staat er zo'n zin.
T.nk. i. c..l
Ofzo en dan doen ze een vraag.
Wie is willem? Oewmlliw
En dan moeten ze een woord ervan maken, maar 1 letter is een bonusletter.
Dus het antwoord is Willem, en de letter is O. dus dan vult hij dat in.
Tonk. i. cool
Snappie?
Ja! Wat denk je wel niet van me!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ene bedoelde, maar je hebt het dus over die ander..?
Ik ga niet klagen over mijn 432 per maand.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
[..]
Heb je daar al een topic over gestart?
Ik noem hem gewoon S.quote:
Let dan ook op! Het gaat toch over:quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ene bedoelde, maar je hebt het dus over die ander..?
Dan ben jij niet een échte vriend van Spielberg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon S.
SS vind ik wat te grof.
Dank je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef MrBean het volgende:
That's the question.
Van de EO.
Dat ze bij de EO "A Clockwork Orange" kijken ...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Let dan ook op! Het gaat toch over:
[afbeelding]
Was jij gister diegene die met hem een Whiskeytje aan het drinken was?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dan ben jij niet een échte vriend van Spielberg.
Ik mag gewoon met hem grappen maken over de holocaust. Geen punt, zegt hij dan, je bent toch mijn vriend?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
432?
is dat je aantal posts per maand of zo?
Quoten blijft lastig...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Dallie_v1.02 het volgende:
432?
is dat je aantal posts per maand of zo?
Steve drinkt geen whiskeyquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:41 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Was jij gister diegene die met hem een Whiskeytje aan het drinken was?
Welke Steven? Barry Stevens?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef -Marc- het volgende:
Ik ben trouwens goede vrienden met Steven!
Bitterkoekje zeker?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef -Marc- het volgende:
Echt niet, koekie!
Nee, naar mij toe is Steven daar vrij strikt in!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Mag jij hem geen Steve noemen?! je hebt zeker Munich niet gekeken.
Dat rijmtquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef Gizmo112 het volgende:
Alles beter dan mijn vriend jan peter
Yo sandstormquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Yo Tonky, goed topic !
Ik klap jou grafteefquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik snap niks van de OP en het is typerend dat Tonks naar dat soort programma's kijkt
Loser
There aint no topic like a Tonks topiccccquote:
Preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:20 schreef Gizmo112 het volgende:
En weer een topic verneukt, gewoon doorgaan tot er een modje lankgskomt
Jij lijkt me er echt zo ene die wel eens een banaan tussen zijn billetjes geduwd heeft, puur om het te proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, en aanschouw: De Grafteef..![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij lijkt me er echt zo ene die wel eens een banaan tussen zijn billetjes geduwd heeft, puur om het te proberen.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het landquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, en aanschouw: De Grafteef..![]()
Krakquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:36 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het land![]()
Mjah kwam ineens in me op, bedoel er verder niets mee. Maar meestal kloppen mijn vermoedens wel.quote:
OMG. Een Brabo die carnaval geviert heeft en nog steeds er is een paard in de gang aan het lallen isquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus dellekes mee zalf graag, en 3 friet saté.
De saté is op...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus dellekes mee zalf graag, en 3 friet saté.
Het was eigenlijk best genieten, carnavalquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OMG. Een Brabo die carnaval geviert heeft en nog steeds er is een paard in de gang aan het lallen is![]()
![]()
![]()
Limbo Party Ole, alles is hiej OK![]()
Briljante post!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
OMG. Een Brabo die carnaval geviert heeft en nog steeds er is een paard in de gang aan het lallen is![]()
![]()
![]()
Limbo Party Ole, alles is hiej OK![]()
Curry en masjenais of Belse zalf als je dat hebt. Zonder uitjes graag. Extra zout.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
oke!
Ketchup of curry?
Met of zonder uitjes?
Weet ik. Maar in Brabant met hun Lampengat en Oetelendonk, doe normaalquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best genieten, carnaval
Het is over +/- 5 minuten klaar!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Curry en masjenais of Belse zalf als je dat hebt. Zonder uitjes graag. Extra zout.
Verkleed als Marioquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Brabant met hun Lampengat en Oetelendonk, doe normaal![]()
Limburgs carnaval is pas het echte carnaval, we draaien tenminste niet al die Adje, Andre van Duin en andere Apres Ski/ Volkszangers rotzooi. En bij jullie is het boerenkielen carnaval, das sowieso al![]()
Wist je dat ik Zondag schijnbaar in hetzelfde Cafe als Maikuuul gestaan heb ? Clinique in Maastricht, maar dat ik hem niet gezien heb, terwijl ik de hele dag geprobeerd heb een glimp van hem op te vangen ?quote:
Echte fansquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wist je dat ik Zondag schijnbaar in hetzelfde Cafe als Maikuuul gestaan heb ? Clinique in Maastricht, maar dat ik hem niet gezien heb, terwijl ik de hele dag geprobeerd heb een glimp van hem op te vangen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |