abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35597742










De OP
Volvo 850 R 2.3i Turbo 20V

PRIJZEN
laatste nieuwprijs: ¤ 49.916
nieuwprijs 1997: ¤ 49.916
nieuwprijs 1996: ¤ 49.916
wegenbelasting/3mnd: ¤ 133 - ¤ 156

ALGEMEEN
carrosserie: 4-deurs, sedan
transmissie: 5 v, hand
brandstof: benzine
algemene garantie: 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie: 8 jaar
introductie: januari 1996
einde: januari 1997

MOTOR
aantal cilinders: 5
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 2319 cm3
boring x slag: 81,0 x 90,0 mm
compressieverh.: 8,5:1
max. vermogen: 184 kW (250 pk) @ 5400tpm
max. koppel: 350 Nm @ 2400tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
klepbediening: dohc
turbo: ja, met intercooler
katalysator: geregeld

ONDERSTEL
aandrijving: voor
wielophanging voor: onafh., McPherson
wielophanging achter: multilink
vering voor: schroefveren
vering achter: schroefveren
stabilisator voor: ja
stabilisator achter: ja
remmen voor: gev. schijven
remmen achter: schijven
bandenmaat: 205/45ZR17
draaicirkel: 10,6 m

MATEN & GEWICHTEN
lengte: 4,67 m
breedte: 1,76 m
hoogte: 1,41 m
wielbasis: 2,67 m
spoorbreedte voor: 1,52 m
spoorbreedte achter: 1,47 m
massa leeg: 1441 kg
max. toelaatbare massa: 1910 kg
laadvermogen: 469 kg
aanhanger geremd: 1600 kg
aanhanger ongeremd: 500 kg
kogeldruk: - kg
dakbelasting: 100 kg
inh. bagageruimte: 445 l
inh. brandstoftank: 73 l

PRESTATIES
topsnelheid: 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h: 6,7 s





vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk


De code voor de op is hier te vinden

Chat on
V10
pi_35597751
done!
V10
pi_35597769
deze is de eerste
V10
pi_35597773
Je was het eerst
pi_35597785
je kunt OP's maken of je kunt het niet
V10
pi_35597792


zwak hoor:

Calm down, please!
pi_35597795
Ik ben net online, zie dat er 298 posts zijn in het vorige topic, en flans ff snel een topic in elkaar, maja, jij was al eerder met dit meesterlijke stuk autotechniek
pi_35597796
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn M5 post 740 en post 742 en dit is post 745.. net te laat.
pi_35597801
en nog wel de laatste post in het vorige topic
V10
pi_35597822
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben net online, zie dat er 298 posts zijn in het vorige topic, en flans ff snel een topic in elkaar, maja, jij was al eerder met dit meesterlijke stuk autotechniek
heb jij speciaal een vrije dag genomen voor 850?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:52:15 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35597828
Fiat 850 was ook nog een mogelijkheid geweest

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_35597843
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:52 schreef vlad het volgende:

[..]

heb jij speciaal een vrije dag genomen voor 850?
Nee, ik ben gewoon een dagje thuis aan het werk
pi_35597847
deze stond ook nog klaar bij mij:
quote:
De OP
Gumpert are now assembling a range of the most daring supercars built around Audi components. Their first saleable product, which has started its show rounds, is a production version of the Apollo mid-engine supercar seen earlier this year. It's powered by a twin turbo Audi V8, and if the spec tables are to be believed, new owners can be treated to 60mph in just 3.0 seconds.

The Apollo just might be capable of such a run. Its carbon fibre body sits atop a chrome molybdenum alloy and steel frame that supports an RS6 engine cranked out to 650 bhp. With this setup the Gumpert has a better power to weight ratio than the big 'Mac'Laren F1. Although, some customers might opt out of the carbon for a GRP body and a have the superchared 440 bhp option to save a few dollars, or maybe a little sanity.

Other niceties include a sequential 6-speed transmission, a twin clutch system attached to that, an inboard suspension setup and as much down force as a DTM car. All of this down force is created by the under tray which means the Apollo has no fussy wings and instead, two massive venturis extending the length of the car that increase the drag to 0.43 Cd.

Sensibly, the Apollo has huge brakes hiding behind its 19 inch center-lock wheels. To keep speed in check, 8-piston calipers grab 15 inch discs on all four wheels and an ABS system is included.

Gumpert say they are production ready and can make cars ranging from 150 to 220 thousand euros.

Engine : Audi V8 4.2l 90°
Position : Mid Longitudinal
Aspiration : Twin Turbo
Valvetrain : DOHC, 5 Valves per Cyl w/Vario Cam
Displacement : 4163 cc / 254.0 cu in
Bore : 93 mm / 3.66 in
Stroke : 84.5 mm / 3.33 in
Power : 484.7 kw / 650 bhp @ 6000 rpm
Hp per litre : 156.14 bhp per litre
Hp/weight : 590.91 bhp per tonne
Torque : 850 nm / 626.9 ft lbs @ 4500 rpm
Redline : 7500
Body / frame : Carbon Fibre over chrome molybdenum Steel Frame
Front brakes : Discs w/6-Pot Calipers
F brake size : 380 mm / 15.0 in
Rear brakes : Discs w/6-Pot Calipers
R brake size : 380 mm / 15.0 in
Front wheels : F 48.3 x 25.4 cm / 19 x 10 in
Rear wheels : R 48.3 x 33.0 cm / 19 x 13 in
Front tire size : 255/35R19
Rear tire size : 345/35R19
F suspension : Double Wishbones w/Inboard Shock Absorber Units, Anti-Roll Bar
R suspension : Double Wishbones w/Inboard Shock Absorber Units, Anti-Roll Bar
Weight : 1100 kg / 2425 lbs
Wheelbase : 2700 mm / 106.3 in
Front track : 1680 mm / 66.1 in
Rear track : 1590 mm / 62.6 in
Length : 4250 mm / 167.3 in
Width : 1995 mm / 78.5 in
Height : 1105 mm / 43.5 in
Transmission : 6-Speed Sequential
Gear ratios : 2.87:1, 1.77:1, 1.26:1, 1.00:1, 0.83:1, 0.71:1
Final drive: 4.09:1
Top speed : 360 kph / 223.7 mph
0 - 60 mph: 3.0 seconds



V10
pi_35597864
Maar ghoed de OP is er, ik ga ontbbijten
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:55:39 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35597884
ik ga maar eens richting werk, ff wat extra tijd nemen door die kutsneeuw.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_35597888
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ghoed de OP is er, ik ga ontbbijten
Gheheh.. ik ga ook eens wat eten in m'n maag proppen.

tot zo weer.
V10
pi_35597896
Alexxxxx: Eetze
Klonk: Ploeterze

Calm down, please!
pi_35597901
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef M5 het volgende:

[..]

Gheheh.. ik ga ook eens wat eten in m'n maag proppen.

tot zo weer.
ook Eetze
Calm down, please!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:56:49 #19
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35597905
mogguh
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_35597914
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef lipje het volgende:
mogguh
meuning
Calm down, please!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:58:01 #21
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35597923
foute OP

Feli M5
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:58:36 #22
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35597932
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:57 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

meuning
Nog een beetje kunnen slapen na dat filmpje?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_35597936
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ghoed de OP is er, ik ga ontbbijten
Ik ga koffie drinken en roken
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:59:37 #24
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_35597948
hoi
pi_35597955
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef lipje het volgende:

[..]

Nog een beetje kunnen slapen na dat filmpje?
Ik heb gecompenseerd, zeg maar
Calm down, please!
pi_35597961
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:59 schreef Hugster het volgende:
hoi
Ook môgguh
Calm down, please!
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:13:56 #27
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35598202
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik heb gecompenseerd, zeg maar
oh teruggeslagen bedoel je
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_35598234
lekker gegeten, nu foto's uppen.
pi_35598357
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef lipje het volgende:

[..]

oh teruggeslagen bedoel je
preventief geleegd
Calm down, please!
pi_35598410
ik heb gister bij die sporttest voor de KLu harder m'n best gedaan dan ik dacht, nu nog spierpijn
V10
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:23:39 #31
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35598456
mijn 850 op:
quote:
go - All Protected Vehicle (APV)
Krauss-Maffei Wegmann


The Dingo APV was designed to provide a safe and secure multi-purpose vehicle for military and peacekeeping operations. The Dingo 2 is an air transportable, armored mine-proof vehicle, based on a commercial Unimog U1550L chassis produced by DaimlerChrysler, designed for high mobility in any type of terrain.

The vehicle is fitted with an armored cage protecting the passengers, engine compartment, fuel tank and cargo bay. The modular, repairable armor provides all-round protection against all types of hand-held weapons, as well as artillery fragments up to 155mm. In addition, the DINGO is fitted with an oblique "blast deflector" floor, providing crew protection against heavy anti-tank (AT), EFP (Explosive Formed Penetration) mines and anti-personnel (AP) mines. It is designed to travel at speeds of up to 100 km/h (62mph), has a range of 1000 km (621 miles), is air transportable by C-130 and C-160 aircraft and can be airlifted by CH47/CH53 helicopters.


So far the German Army ordered 145 Dingo I and II vehicles for its rapid deployment units, currently operating with KFOR in Kosovo and Macedonia and with coalition forces in Afghanistan. Belgium also ordered 352 of the new Dingo III version, also known as Multi-Purpose Protected Vehicles (MPPV). Two versions of the Dingo 2 will be offered, with wheel bases of 3,250 (short version) and 3,850mm (long version), tailored for a variety of transport and carrier configurations designed for reconnaissance, command and control, ambulance, mission platform, forward air control and other missions.

The DINGO 2 is based on the Unimog 5000 chassis. The diesel powered vehicle is offered in two versions - the short (3.25m' wheel base) and long (3.85m' wheel base) which can carry eight fully equipped troops. The Dingo-2 can be fitted with an overhead weapon station, and has an integral collective NBC (nuclear, biological, chemical) protection and air-conditioning system. Other integral systems include GPS navigation, rear-view camera, ABS, as well as radio and internal communications systems.

The vehicle has an authorized total weight of 9,200 kg for a payload of 1,200 kg plus five fully equipped soldiers. The German Bundeswehr is arming its Dingo version with an under-armor operated 7.62 mm machine gun. Alternatively, a .50 cal. machine gun or a 40-mm automatic grenade-launcher can be mounted on the same weapon station. The German Army requirement for Dingo is over 450 units which are expected to be the stretched version of the Dingo-2. Textron Systems has secured local production license for a similar Dingo 2 vehicle in the US for domestic and foreign military sales contracts. The Israel Defense Forces has already secured funding in its five year plan (2005-2008) for the procurement of 60 Dingo-2 vehicles. Dingos were intended for operations in the West Bank, replacing existing locally manufactured light armored vehicles such as Sufa and Abir. The estimated cost per unit is $500,000. The IDF requested 103 vehicles which also reflect test vehicles and options for additional batches over the 60 originally planned. The total cost amounts to $99 million, to be financed by US military aid. However, following German opposition to the deal, the IDF procurement was suspended for indefinite time.





ook dit beestje luistert naar de naam Dingo:


en deze Mitshubitsi ook:
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_35598611
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef lipje het volgende:
mijn 850 op:
[..]
't is gewoon 3850mm geen 850 Zo kan ik ook nog wel een paar OP's maken.

Wel een apart ding dat legervoertuig.
V10
pi_35598629
Wordt er nog iets bijzonders gedaan met SC#1000?
Een meet ofzo?
Calm down, please!
pi_35598701
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
Wordt er nog iets bijzonders gedaan met SC#1000?
Een meet ofzo?
ik zou zeggen: je hebt tijd genoeg nu om iets te regelen
we zijn nu net bij 850
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:33:58 #35
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_35598728
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
Wordt er nog iets bijzonders gedaan met SC#1000?
Een meet ofzo?
dan gaan we jouw Del Snol verkopen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_35598794
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef lipje het volgende:

[..]

dan gaan we jouw Del Snol verkopen
Del Sol voor ¤1,- ?
Calm down, please!
pi_35598799
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:33 schreef vlad het volgende:

[..]

ik zou zeggen: je hebt tijd genoeg nu om iets te regelen
we zijn nu net bij 850
Kerstmeet
Calm down, please!
pi_35598836
als die stagelopers zich nu eens gewoon aan de afspraken houden en opschieten kan ik ook mijn werk doen
zit nu al 2.5 uur op die gast te wachten
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35598853
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Del Sol voor ¤1,- ?
ik biedt 2, verkocht!!
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35598882
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef vlad het volgende:

[..]

ik biedt 2, verkocht!!
Voor dat geld gooi ik er nog wel een setje stoelhoezen met draakjes bij

no way, dus, he
Calm down, please!
pi_35598899
Best mooi, die witte wereld
pi_35598954
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
Best mooi, die witte wereld
Houdt nog wel effe aan ook


Calm down, please!
pi_35598973
Vlad, waarom geen halfords kralenmattenstoelhoes??
pi_35598977
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Voor dat geld gooi ik er nog wel een setje stoelhoezen met draakjes bij

no way, dus, he
zeg niets over mijn draakjes
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35598994
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef vlad het volgende:

[..]

zeg niets over mijn draakjes
Hoe heten ze? Sjon en Anita?
Calm down, please!
pi_35598999
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Houdt nog wel effe aan ook

[afbeelding]
[afbeelding]
We zitten echt minddenin het lagedrukgebied ja
pi_35599026
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Vlad, waarom geen halfords kralenmattenstoelhoes??
die waren te duur
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35599057
ik heb weer zin in zomer
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_35599112
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef vlad het volgende:
ik heb weer zin in zomer
[afbeelding]
Eerst nog even van de winter genieten, en dan lekker zeilen ja
pi_35599159
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:47 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Eerst nog even van de winter genieten, en dan lekker zeilen ja
jah, is gelukkig weer een witte wereld
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')