Hier ook een erg brakke nacht. Midden in de nacht opeens klaarwakker en niet meer kunnen slapen. Ik moet ook niet slapen met mijn poezen. Rosa vindt echt dat ze naarst mijn oor heel hard moet gaan liggen knorren en dat ze dan ook haar snorharen in mijn neus moet stoppen. En chippy is zo zwaar dat het lijkt alsof er een forse kerel op je been ligtquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik stop zo met koffie, mijn maag begint raar te doen ervan. Dus dan schakel ik zo over op thee.
05:30 was ik wakker. Rond 00:00 in slaap gevallen. 5 1/2 uur slapen moet meer dan genoeg zijn denk ik.
Hoewel om 08:00 opstaan beter is. Maar goed. Wat is beter
Bijgesport gister?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
Jaaa, sneeuwruimen. Raar hoor.
Ik zit hier boven, met e ramen en gordijnen open. Ik zie een stralende lucht maar de grond zie ik niet.
En ik hoor hier de vogels fluiten. Weer of geen weer.... ik heb al weer ee week of iets meer de lente in de bol. Ik ruik en hoor de lente overal.![]()
![]()
![]()
o ja..... nu moet ik steeds als ik jou zie denken aan meer koffiequote:
jubs behoorlijkquote:
Extra armspier trainingquote:
niet goed voor me humeurquote:
Ik ga straks boodschappen doen. Als kind thuis is van oma. En dan samen aan de taart werken. Ik maak het deeg, hij schilt de appels en snoept van het deeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet goed voor me humeurhoe gaat het met je appeltaart?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen. Als kind thuis is van oma. En dan samen aan de taart werken. Ik maak het deeg, hij schilt de appels en snoept van het deeg.
Ja maar, maar , maar.... het is 1 maart en ik heb de lente in mijn bol dus da kan helemaal niet maar het is toch zo en nu ben ik helemaal in de warquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het sneeheeuwten het blijft liggen, prachtig!
Woei! Dat had zomaar mijn post kunnen zijn.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja maar, maar , maar.... het is 1 maart en ik heb de lente in mijn bol dus da kan helemaal niet maar het is toch zo en nu ben ik helemaal in de war![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |