Gelukkig is er een WK met Nederland deze zomer, dan mag het weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kut man, carnaval is net afgelopen
Nu kunnen we niet meer maatschappelijk verantwoord door de week veel zuipen
Anders ik wel! idolsquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
shit... ik hoopte dat je het over idols had...
Yes ik heb een grote pipiquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef SHE het volgende:
carnavalsvierders hebben een kleine pipi!
nu nog de radstake in de hens stekenquote:
bestaat er al een topic overquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig is er een WK met Nederland deze zomer
Jij bent echt ergens na opzoek hé! Johan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu nog de radstake in de hens steken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij bent echt ergens na opzoek hé! Johan!
In mijn geval klopt het nog ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef SHE het volgende:
quote:
Amenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:51 schreef Syll het volgende:
Thank God, Het is voorbij!
Al die achterlijke idioten met carnaval!
Ok, als ze ons er niet mee lastig vallenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef bietelboer het volgende:
Laat die mensen lekker hun lolletje hebbe joh
Ik val jou toch ook niet lastig? met carnaval danquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ok, als ze ons er niet mee lastig vallen
maar... maar... ik vier helemaal geen carnaval!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef SHE het volgende:
Mits 14quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Herald het volgende:
[..]
maar... maar... ik vier helemaal geen carnaval!
of telt aftrekken op dat ene grietje dat als sexy duiveltje voorbij fietste ook als vieren?
whehequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Nu maar hopen dat de het zuiden afbrokkelt en weg drijft naar zuid-amerika ofzo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef sjeppert het volgende:
damn dacht dat er nooit een end aan zou komen
carnaval is voor zeikballen
Als dat even zou kunnen.. * neo2000 komt uit het zuiden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
In ieder geval ver weg van Nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Helaas, klimaat verhuist mee....quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als dat even zou kunnen.. * neo2000 komt uit het zuiden.
Als jij me maar belooft dat je lekker in dit smerige baggerklimaat + dito land blijft, okay?
Dan wordt het wel een beetje een half 'feest'quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Helaas, klimaat verhuist mee....
Want zeg nou zelf, wat is een Nederlandse carnaval nu zonder kou, regen en josti's die dronken zijn?
Lalalalala!!! Bier en tieten!! lalaaaalaa!! En voor de vrouwen: Wijn en piemels! Llalalalala!!!quote:
Pauperquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil een broodjeee frikandel LALALALAAquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Lalalalala!!! Bier en tieten!! lalaaaalaa!! En voor de vrouwen: Wijn en piemels! Llalalalala!!!![]()
![]()
Na je foto's in het vorige topic gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat ik met jou de polonaise gelopen hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:36 schreef Ratt het volgende:
Carnaval is pas voorbij als de kroegen dichtgaan!
Nee sorryquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
En weer wakker
Gelukkig is iedereen het hier roerend met me eens
hoera !quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ga jij je mond SNEL spoelen, vlerk!quote:
ik dacht dat dat soort figuren ook aan carnaval deden..... is da nie zo dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Dirktator het volgende:
[..]
2. Tog. Jij bent waarschijnlijk iemand die de kermis verkiest boven carnaval. Samen met je mede-sjonnies een hendig sjieke slip maken voor de boksbal. Stoer heur!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |