Gelukkig is er een WK met Nederland deze zomer, dan mag het weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kut man, carnaval is net afgelopen
Nu kunnen we niet meer maatschappelijk verantwoord door de week veel zuipen
Anders ik wel! idolsquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
shit... ik hoopte dat je het over idols had...
Yes ik heb een grote pipiquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef SHE het volgende:
carnavalsvierders hebben een kleine pipi!
nu nog de radstake in de hens stekenquote:
bestaat er al een topic overquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig is er een WK met Nederland deze zomer
Jij bent echt ergens na opzoek hé! Johan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu nog de radstake in de hens steken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij bent echt ergens na opzoek hé! Johan!
In mijn geval klopt het nog ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef SHE het volgende:
quote:
Amenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:51 schreef Syll het volgende:
Thank God, Het is voorbij!
Al die achterlijke idioten met carnaval!
Ok, als ze ons er niet mee lastig vallenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef bietelboer het volgende:
Laat die mensen lekker hun lolletje hebbe joh
Ik val jou toch ook niet lastig? met carnaval danquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ok, als ze ons er niet mee lastig vallen
maar... maar... ik vier helemaal geen carnaval!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:42 schreef SHE het volgende:
Mits 14quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Herald het volgende:
[..]
maar... maar... ik vier helemaal geen carnaval!
of telt aftrekken op dat ene grietje dat als sexy duiveltje voorbij fietste ook als vieren?
whehequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Nu maar hopen dat de het zuiden afbrokkelt en weg drijft naar zuid-amerika ofzo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef sjeppert het volgende:
damn dacht dat er nooit een end aan zou komen
carnaval is voor zeikballen
Als dat even zou kunnen.. * neo2000 komt uit het zuiden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
In ieder geval ver weg van Nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Helaas, klimaat verhuist mee....quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als dat even zou kunnen.. * neo2000 komt uit het zuiden.
Als jij me maar belooft dat je lekker in dit smerige baggerklimaat + dito land blijft, okay?
Dan wordt het wel een beetje een half 'feest'quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Helaas, klimaat verhuist mee....
Want zeg nou zelf, wat is een Nederlandse carnaval nu zonder kou, regen en josti's die dronken zijn?
Lalalalala!!! Bier en tieten!! lalaaaalaa!! En voor de vrouwen: Wijn en piemels! Llalalalala!!!quote:
Pauperquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil een broodjeee frikandel LALALALAAquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Lalalalala!!! Bier en tieten!! lalaaaalaa!! En voor de vrouwen: Wijn en piemels! Llalalalala!!!![]()
![]()
Na je foto's in het vorige topic gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat ik met jou de polonaise gelopen hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:36 schreef Ratt het volgende:
Carnaval is pas voorbij als de kroegen dichtgaan!
Nee sorryquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
En weer wakker
Gelukkig is iedereen het hier roerend met me eens
hoera !quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ga jij je mond SNEL spoelen, vlerk!quote:
ik dacht dat dat soort figuren ook aan carnaval deden..... is da nie zo dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Dirktator het volgende:
[..]
2. Tog. Jij bent waarschijnlijk iemand die de kermis verkiest boven carnaval. Samen met je mede-sjonnies een hendig sjieke slip maken voor de boksbal. Stoer heur!![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:15 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik wil een broodjeee frikandel LALALALAA![]()
![]()
BIER EN TIETEN!!![]()
![]()
EN EEN KLAP OP JE OOG
![]()
Gelukkig behoor ik tot die andere helftquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
De helft van de mensen hier heeft écht geen idee waar hij/zij over lult.
jij wel danquote:De helft van de mensen hier heeft écht geen idee waar hij/zij over lult.
Ik ga me mond helemaal niet spelen, rekel !quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ga jij je mond SNEL spoelen, vlerk!
1. Joden vieren geen carnaval, daar Amsterdam bóven de rivieren ligt.
2. Tog. Jij bent waarschijnlijk iemand die de kermis verkiest boven carnaval. Samen met je mede-sjonnies een hendig sjieke slip maken voor de boksbal. Stoer heur!![]()
Joh.quote:
Zoals ik al zei, ik behoor tot de andere helft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Joh.
Wat ik bedoel is dat de helft hier van boven de rivieren komt en nog nooit écht carnaval heeft meegemaakt.
echt carnaval vind je alleen in zuid amerika en in New Orleansquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Joh.
Wat ik bedoel is dat de helft hier van boven de rivieren komt en nog nooit écht carnaval heeft
meegemaakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Is het voorbij? Echt?En ik heb er helemaal niks van meegekregen
Wat hij zegt. Vooral de laatste zinquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef sjeppert het volgende:
[..]
echt carnaval vind je alleen in zuid amerika en in New Orleans
niet dat achterlijke gedoe hier in nederland. focking pauper carnaval
Kun je net zo goed een carnavals aanbieding van Duinrell nemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef sjeppert het volgende:
[..]
echt carnaval vind je alleen in zuid amerika en in New Orleans
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu valt het zo op hè, hoe jij je gedraagt?
Tijdens carnaval was iedereen josti
Kijk dat is tenminste carnaval.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef star_gazer het volgende:
Wat is er mis met carnaval?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |