quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef RijstNatie het volgende:
300euro daar kan een pakistaans gezin een jaar van eten !!!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 05:53 schreef buzzer het volgende:
wat een belachelijk topic dit..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:23 schreef xrrwr het volgende:
Wel sneu dat hij zijn mocro-kit niet heeft afgemaakt though.
Het is belachelijk als je een cheape MP3-speler hebt, en je gaat dan iPod-oortelefoontjes dragen omdat dat stoer staat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 05:53 schreef buzzer het volgende:
wat een belachelijk topic dit..
Het is belachelijk dat je geen iPod-oortelefoontjes zou mogen dragen op een el-cheapo MP3-speler.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is belachelijk als je een cheape MP3-speler hebt, en je gaat dan iPod-oortelefoontjes dragen omdat dat stoer staat.![]()
Goedkope mp3 speler, ish schoeld van autkering weetje, wolla!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bus, en voor me zat zo'n typische "bling bling Marokkaan" (Leren jas met bontkraag, gouden kettingen, Puma schoenen en ze hebben meestal een Motorola V3 of Samsung D500 telefoon.)
De betreffende bling blingerd die vanmiddag in de bus zat, droeg ook van die patserige witte Apple iPod oordopjes. (zoals een echte bling blingerd betaamd)
Maar nu komt het moraal van dit verhaal: Opeens toverde de bling blingerd een Blokker/Bart Smit mp3 speler uit zijn jas om een ander liedje op te zetten (?), zo eentje van het kaliber 19 euro.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef James-Hetfield het volgende:
Bling Bling is gewoon het toppunt van totaal verkeerde integratie.
Zoiets kan misschien in donker afrika, waar de negertjes van de verschillende bush bush stammen nog onder de indruk raken van al dat geschitter, en graag hun jongste maagden ruilen voor enkele kraaltjes en spiegeltjes.
Oeeh, mooie cultuur! Ik wil ook voor een spiegeltje of kraaltje een mooie maagd!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef James-Hetfield het volgende:
Bling Bling is gewoon het toppunt van totaal verkeerde integratie.
Zoiets kan misschien in donker afrika, waar de negertjes van de verschillende bush bush stammen nog onder de indruk raken van al dat geschitter, en graag hun jongste maagden ruilen voor enkele kraaltjes en spiegeltjes.
Emigreren dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef JosvG het volgende:
[..]
Oeeh, mooie cultuur! Ik wil ook voor een spiegeltje of kraaltje een mooie maagd!
Uit die oordopjes krijg je met geen enkele speler een goed geluidquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Waarschijnlijk kun je met Ipod headphones toch wel een beter geluid uit een Blokker speler krijgenDus, wat is dan het probleem?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Uit die oordopjes krijg je met geen enkele speler een goed geluid.
En dan zo'n lelijke sticker op de voorruit plakken!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef El_Rolando het volgende:
Net als met auto's tunen. Veel mensen tunen hun auto optisch, maar niet technisch.
dezelfde als die negert?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:37 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje heeft ook zo'n blokker MP3-speler en daar zitten standaard witte oordopjes bij...
Geen idee, heb die negert nooit gezien. Maar ze lijken iig wel een heel klein beetje op iPod dopjes. Dus misschien heeft de TS niet echt goed gekeken naar de vorm v.d. dopjes en dan waren het gewoon de standaard Blokker oordopjes.quote:
Maar waarom gebruikt 'ie dan iPod oordopjes, die dingen zijn zo kapot en klinken voor geen meter. Had 'ie beter de Blokker/Bart Smit oordopjes kunnen gebruiken, maarja, dat staat weer niet bling.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef PsyCha het volgende:
Mss was zn iPod wel stuk.
whehehe ik typte het, maar geloofde er zelf geen bal van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar waarom gebruikt 'ie dan iPod oordopjes, die dingen zijn zo kapot en klinken voor geen meter. Had 'ie beter de Blokker/Bart Smit oordopjes kunnen gebruiken, maarja, dat staat weer niet bling.![]()
quote:
Ik heb die ook, maar die oordopjes heb ik meteen vervangen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef Kurk het volgende:
Ik heb ook witte oortjes op mijn SanDisk speler. Maar die zater er al standaard bij.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef AcidTrance het volgende:
...en thuis zitten ze op tuinstoelen enzo.
Alsof je dat niet weetquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef Het_Biertje het volgende:
kan iemand mij in godsnaam uitleggen wat een d600 en een RAZR is?
ik val ik nu zwaar uit de toom?
Zo'n iPod is gewoon te groot om in je broekzak te houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef Relneger18 het volgende:
Of als tijdens een belangrijke hoorcollege al die nerds en nerdines hun i pod te voor schijn halen en op tafel leggen, er niks mee doen...
Zeker nog nooit een iPod Shuffle of een iPod Nano gezien?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zo'n iPod is gewoon te groot om in je broekzak te houden.![]()
In zijn post heeft hij het over iPod, niet over iPos shoffle of iPod nano. En ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand gaat pimpen met eenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een iPod Shuffle of een iPod Nano gezien?
Logisch, die zijn makkelijker te jatten....quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat vanmiddag in de bus, en voor me zat zo'n typische "bling bling Marokkaan" (Leren jas met bontkraag, gouden kettingen, Puma schoenen en ze hebben meestal een Motorola V3 of Samsung D500 telefoon.)
De betreffende bling blingerd die vanmiddag in de bus zat, droeg ook van die patserige witte Apple iPod oordopjes. (zoals een echte bling blingerd betaamd)
Maar nu komt het moraal van dit verhaal: Opeens toverde de bling blingerd een Blokker/Bart Smit mp3 speler uit zijn jas om een ander liedje op te zetten (?), zo eentje van het kaliber 19 euro.![]()
Nee hoor, ik heb er ook de ballen verstand van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef Het_Biertje het volgende:
kan iemand mij in godsnaam uitleggen wat een d600 en een RAZR is?
ik val ik nu zwaar uit de toom?
Ooit wel eens aan gedacht dat op een duurdere telefoon ook meer functies zitten? (email, agenda, bleutooth enz)quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:47 schreef Tref het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er ook de ballen verstand van.
Ik besteed geld en aandacht aan mijn (casual) kleding, maar mijn telefoon zal me echt een wordt wezen. Liefst zo goedkoop mogelijk, zonder opsmuk.
Ooit gedacht dat een telefoon is bedoelt om te bellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ooit wel eens aan gedacht dat op een duurdere telefoon ook meer functies zitten? (email, agenda, bleutooth enz)
Ja en computers zijn ook alleen voor wiskundige berekeningen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:34 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat een telefoon is bedoelt om te bellen?
Google is your best friendquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef yogidrink het volgende:
geen idee wat een RAZR is hoor :S
Echt niet!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Google is your best friend
[afbeelding]
Ja en dat is ook gelijk het enige verschil. Sure.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef KaiN het volgende:
Laats een maat op school; hey zo'n trui als jij aan hebt heb ik pas per ongeluk te klein gewassen (was een trui van zijn huisgenoot), nu kan ik hem 250 euro betalen omdat zijn trui verneukt is.
Ik: ..... deze trui kostte me 11,50 euro alleen hier staat geen merkje op ....
trui van 250 euro... wat the fuck voor een trui is dat als jij een replica voor 11.50 kan kopen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef KaiN het volgende:
Laats een maat op school; hey zo'n trui als jij aan hebt heb ik pas per ongeluk te klein gewassen (was een trui van zijn huisgenoot), nu kan ik hem 250 euro betalen omdat zijn trui verneukt is.
Ik: ..... deze trui kostte me 11,50 euro alleen hier staat geen merkje op ....
tja, dfat ze bij SE die draadjes zo klote maken dat alles in elkaar draaid en je om ze zoveel muniten het moet ontwarren kan ik ook niks aan doen en als ik hem in mijn zak stap om te bellen gaat hij zelf op speaker of besluit hij iemand anders te belle of een SMSje te gaan versturen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Motorola V3 is een slome foondus valt niks aan te blingen. Nee, dan een SE w800i. Een andere ergernis: mensen die willen pronken met hun nieuwe foon en die dan heel opvallend op hun knie leggen
. Ja, schat, dat jij 30 euro per maand over hebt voor zo'n onpraktisch kutding moet jij weten, maar ik hoef het niet te zien
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:07 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ja en computers zijn ook alleen voor wiskundige berekeningen.
Hij stapte bij bushalte "Lekbrug Vianen" uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
Heb je gevraagd waar die vandaan kwam
Daar is toch altijd 80 km file?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Hij stapte bij bushalte "Lekbrug Vianen" uit.
Was jaren geleden zo. (80 km is wel overdreven)quote:
Ik dacht, ik ken het ergens vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 05:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Was jaren geleden zo. (80 km is wel overdreven)
Nu liggen er 2 splinternieuwe bruggen en geen enkele file meer, maar alles loopt nu vast bij Everdingen.
Hoe weet je dat , hou jij er stiekem een aansteker bij?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
- snel editten he? Dan is mijne ook niet leuk meer -
Eensch. Ze willen graag bij een bepaalde meute horen. Helaas komen ze niet verder dan goedkope auto's en nepbroeken van Replayquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:09 schreef GODFLESH het volgende:
WANABEE's" ... Ik moet er altijd weer om lachen...
Maikuuul heeft stijl, hij heeft een Zen Micro.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
Je bedoeld gewoon Maikuuul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |