Respect voor de PR!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef tessie het volgende:
De pocketrockets hebben meestal maar 1 stand,
dan hoop ik hem binnenkort maar eens te mogen uitproberenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:48 schreef tessie het volgende:
[..]
De meningen over die vibrerende cockringen verschillen heel erg. De een vind het geweldig de ander vind er nix aan.. dus toch ff afwachten en het gewoon lekker zelf proberen
Geprobeerd.. Waterdicht? Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
iemand hier die wel eens zo'n trillende badeend heeft geprobeerd?
en zijn die dingen echt waterdicht? dat 'ie in bad kan drijven enzo?
oh, nouja, dan hoef ik die niet te halen dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Geprobeerd.. Waterdicht? Nee
De batterij zat vastgeroest.. Hij trilt even..
Maar zodra je hem tegen je aan duwt is de trillen weg..
Hebbikook.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:05 schreef Leinonlein het volgende:
Deze heb ik vorige week gekocht, een leuk ding
http://www.puresexy.nl/images/producten/2006612214136470.jpg
Ziet der leuk uit, maar brand super snel door!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef ramses het volgende:
http://www.xtoys.nl/detail.php?id=11
Hoe zit het met dit soort? Vind ze er mooi uitzien namelijkLeDuc heeft er ook een, die is iets duurder, maarehm werkt het ook nog een beetje?
Ik heb er een, ontzettend gaar materiaal en hij deed 't niet eens in het begin (gelukkig heb ik een handige vriendquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef ramses het volgende:
http://www.xtoys.nl/detail.php?id=11
Hoe zit het met dit soort? Vind ze er mooi uitzien namelijkLeDuc heeft er ook een, die is iets duurder, maarehm werkt het ook nog een beetje?
PR is kwalitatief wel beter ja, het hangt er alleen vanaf waar je 'm voor wilt gebruiken, die Lady finger kan je ook inwendig gebruiken terwijl de PR meer voor de buitenkant isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ziet der leuk uit, maar brand super snel door!![]()
Je kan beter de PocketRocket aanschaffen!!...ben je ietsie meer geld kwijt; maar gaat langer mee!!
Trouwens, bij LeDuc hebben ze deze nu in super leuke kleurtjes, met bewaardoosje!!![]()
deze?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Respect voor de PR!![]()
Ben je opzoek naar een vibo met verschillende standjes, dan wil ik je deze aanraden: Fuckeduck, ken geen plaajte ervan vinden
Ze hebben em iig bij de ChristineLeDuc.....driehoekig, verschillende kleurtjes!!![]()
ja ik ook.. dus dan hoor ik liever dat iemand die van hard houd, dat ieook voor haar te hard is:)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is natuurlijk heel persoonlijk, maar hij heeft veel programmas doet t goed, maar niet hard genoeg, ik ben n liefhebber van keihard trillen![]()
Jaaaaaaaaaaaaah, deze bedoel ik!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
deze? [afbeelding]
ik vind er niks aanveel te zacht
Die layaspot trilt wel snel, maar niet hard. Het is dus niks, neequote:Op zondag 13 mei 2007 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee, is die niks? ze zien er wel goed uit. Maar zat er zelf ook over te denken om zoiets te halen. Maar beter van niet dus.
Deze pure?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef tessie het volgende:
Ja dat is de layaspot van funfactory. Heel veel vinden um wel heel goed, en hij ziet er natuurlijk leuk uit, maar zelf vind ik ook dat ie niet hard genoeg trilt.
Ik vind zelf de hele Pure serie errug fijn, Mooie toys van siliconen, dus veilig, en ze trillen lekker hard!
inmiddels een paar keer getest (na het opwarmen inderdaad), heel apart en lekkerquote:
Dat is er ook eentje ja, maar tis dus een hele serie.quote:
Dat snap ik wel , maar mn ouders hebben toegang tot mn internetbankieren, dus die kunnen alles zien en ze vinden dat ik teveel geld uitgeef... En op zo'n site staat dan heel leuk dat er een discrete afzender op je afschrift komt te staan, welke dan negen van de tien keer wel vermeldt staat op diezelfde site, waarna mijn vader na enkele seconden googlen al gezien heeft dat 30,00 van nummer 23.56.77.21.34 te herleiden is naar sexshop xxxquote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef x-tremed het volgende:
als je bij online shops besteld staat er meestal een andere naam op je afschrift hoor en staat er geen sexshop het lamme handje ofzo
hoe oud ben je..?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef ramses het volgende:
[..]
Dat snap ik wel , maar mn ouders hebben toegang tot mn internetbankieren, dus die kunnen alles zien en ze vinden dat ik teveel geld uitgeef... En op zo'n site staat dan heel leuk dat er een discrete afzender op je afschrift komt te staan, welke dan negen van de tien keer wel vermeldt staat op diezelfde site, waarna mijn vader na enkele seconden googlen al gezien heeft dat 30,00 van nummer 23.56.77.21.34 te herleiden is naar sexshop xxx
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef ramses het volgende:
[..]
Dat snap ik wel , maar mn ouders hebben toegang tot mn internetbankieren, dus die kunnen alles zien en ze vinden dat ik teveel geld uitgeef... En op zo'n site staat dan heel leuk dat er een discrete afzender op je afschrift komt te staan, welke dan negen van de tien keer wel vermeldt staat op diezelfde site, waarna mijn vader na enkele seconden googlen al gezien heeft dat 30,00 van nummer 23.56.77.21.34 te herleiden is naar sexshop xxx
je bent 22.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:39 schreef ramses het volgende:
haha ben 22 hoor en no worries, maar ik zie mn vader er zomaar voor aan dat ie dat zou doen...of denk ik dan te ver door? Nevermind ik ga wel gewoon naar een winkel toe, maar hoopte op deze manier ook iets te kunnen bereiken
inderdaad?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je bent 22.
wtf hebben jouw ouders dan met jouw bankzaken te maken
Nou ja das verder niet zo belangrijk, maar dat is dus omdat ik regelmatig langere tijd in het buiteland woon en ik nogal een onhandige kluns ben wanneer het geldzaken betreftquote:Op maandag 14 mei 2007 23:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je bent 22.
wtf hebben jouw ouders dan met jouw bankzaken te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |