Ow maar dát geloof ik wel.......quote:
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow maar dát geloof ik wel.......![]()
Het doet me gewoon deugd om dit alles te lezen en in die zin vermaak ik me er kostelijk mee...![]()
*checkt profiel* 1977... neequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?
Voor mij wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?
We schelen toch maar vier jaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:44 schreef Maanvis het volgende:
Voor mij wel.
Dan blijf je toch ouderquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We schelen toch maar vier jaar?
En wat had je toch graag gezien dat het andersom wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, okay, da's ook weer waar.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat had je toch graag gezien dat het andersom was
Beschrijf haar esquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat dit topic een deel 3 gehaald heeft
Maargoed, ik heb een date weten te machtigen met een vrouw van 31!
Dat word gezellig
Geef op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaf ff iets teveel info over je.
quote:
Van wie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
msn staat in profiel, mail ze daar maar naartoe
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beschrijf haar esZit ze trouwens op Fok?
Misschien komt het ooit nog eens goed met jou, knul.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Groene ogen![]()
Blond
dat is weer genoeg info voor jullie
ik geloof dat je sig al veel te veel zegt....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kunnen we inderdaad niet hebben...
Ik zou het wel weten als ik 35 was en er een 14 jarig meisje naar me gluurde hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:42 schreef SethGecko het volgende:
Man....een tijdje terug had mijn dochter van 14 een vriendje die nogal zat te gluren mijn kant op, eerst dacht ik dat ik me het verbeeldde, maar na tig keer kon ik het geen verbeelding meer noemen. Zelfs toen het uit was tussen die twee kwam hij nog langs als zij niet thuis was! Jonge gasten okee, maar hij 14 en ik 35....no way![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |