heb jij toch niks te klagen dan ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, die gaan janken als ze een dikke pik zien
Een huilend vrouwtje neuken voegt natuurlijk wel iets toequote:
Moet je een roze condoom aandoen, dan denken ze dat het een roze voorbind dildo isquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, die gaan janken als ze een dikke pik zien
Ow maar dát geloof ik wel.......quote:
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow maar dát geloof ik wel.......![]()
Het doet me gewoon deugd om dit alles te lezen en in die zin vermaak ik me er kostelijk mee...![]()
*checkt profiel* 1977... neequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?
Voor mij wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1975... Niet echt wat je noemt een 'oudere vrouw'... Of ben ik ook een oudere vrouw?
We schelen toch maar vier jaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:44 schreef Maanvis het volgende:
Voor mij wel.
Dan blijf je toch ouderquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We schelen toch maar vier jaar?
En wat had je toch graag gezien dat het andersom wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, okay, da's ook weer waar.
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat had je toch graag gezien dat het andersom was
Beschrijf haar esquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat dit topic een deel 3 gehaald heeft
Maargoed, ik heb een date weten te machtigen met een vrouw van 31!
Dat word gezellig
Geef op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaf ff iets teveel info over je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |