quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef loveli het volgende:
in een cirkel past meer dan in een ovaal met dezelfde omtrek
Als ze door een slank meisje gedragen worden... Anders heeft het hetzelfde overtolligequote:
Het verandert je verhoudingen ook als je slank bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:40 schreef B-FliP het volgende:
Als ze door een slank meisje gedragen worden... Anders heeft het hetzelfde overtollige
jelly effect als leggings bij gezette mensen... En schrik je je volgens mij de pleuris als ie
uitgaat...
En als t meisje dan al slank is, is er toch geen reden meer voor een corset?
Ook leuk voor naar een parenclub.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Aventura het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort naar JC Creations te gaan. Ik wil er zeker eentje hebben. Ik weet wel een aantal gelegenheden waarop ik hem kan dragen.
Bovendien kan je hem ook combineren met casual kleding waardoor je hem vaker aankan, bv. met een jasje erover. Ik wil hem wel op maat laten maken...Kost wat maar dan heb je ook wel wat..
Overigens ben ik niet dik maar wil ik juist een corset om mijn vorm te accentueren...
http://www.jc-creations.com
ah, in dat geval, zolang t niet ongemakkelijk zit, why not...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het verandert je verhoudingen ook als je slank bent.
Wat voor 1 heb je er besteld? Heb je een plaatje ervan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook leuk voor naar een parenclub.
Ik heb de mijne nog altijd niet.
Een lakcorset van Mince:quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef MissBliss het volgende:
Wat voor 1 heb je er besteld? Heb je een plaatje ervan?
Mooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een lakcorset van Mince:
[[url=http://www.mince.nl/cmsdata/modules/winkel/afbeeldingen/EC007-PVC.jpg]afbeelding][/url]
Dat was ook één van mijn overwegingen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:58 schreef BigBadPete het volgende:
En erg praktisch in het onderhoud, als je vriendje er weer eens overheen geejaculeerd heeft.
Ik heb ook een hoogslaper, we zullen zien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef Sessy het volgende:
Je hebt ook corsets die net half over je borst komen, tot aan de tepels ongeveer. Daar puilen de borsten niet uit maar worden ze ook niet platgedrukt.
Seks in corset vind ik trouwens zo onpraktisch als wat, vooral met m'n hoogslaper.
Is het ook. Dat ding rammelt te veel. Dus gooien we het matras op de grond of doen we het op de bank of de tafel. Maar ik ben toch vaker bij hem en hij heeft een gewoon bed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef OkDna het volgende:
sex in een hoogslaper lijkt me sowieso erg onpraktisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |