Als je strak zit ingesnoerd dan ben je juist toch "opener"quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/564301/5/50#31704069]woensdag 26 oktober 2005
Geeft zo'n ding eigenlijk ook extra stimulatie tijdens de seks? Kan me voorstellen dat je 'strakker' bent als je flink zit ingesnoerd.
Hmja. Maar als er tijdens het neuken druk uitgeoefend wordt op mijn onderbuik, dan maakt dat het gevoel intenser...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:03 schreef T1andonly het volgende:
Als je strak zit ingesnoerd dan ben je juist toch "opener"er is toch ergens 'n urban-legend met 'n riem erbij over...
Jij begrijpt het!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geeft zo'n ding eigenlijk ook extra stimulatie tijdens de seks? Kan me voorstellen dat je 'strakker' bent als je flink zit ingesnoerd.
Plaatjes wil ik, en prijzen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:23 schreef moralia het volgende:
Jij begrijpt het!
Maar jullie kunnen Maryana ook mailen voor info hoor! Ik weet niet wanneer ze weer online gaat eerlijk gezegd.
Waar mogelijk lap ik wel bij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Plaatjes wil ik, en prijzen!
Ik ga echt sparen voor die Vollers hierboven. Zo mooi...
Ik denk dat jij de financiele injectie gerust mag geven... volledig belangenloosquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Waar mogelijk lap ik wel bij.
Financiële injecties komen er pas als ik gewoon weer m'n eigen eten kan kopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de financiele injectie gerust mag geven... volledig belangenloos
Oei, dat benadrukt de vrouwelijke vormen wel heel sterk. Mooi...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Mijn droomcorset... Bijna 400 euro...
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geef mij de meer ouderwetse exemplaren maar.
Nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Deze dingen hebben meer weg van gewone body's.
Dat magquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nah, ik vind ze lekker toch zaai.
Eindelijk erkenningquote:
Die alleen niet op de site staat...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef moralia het volgende:
Voor de liefhebbers is http://www.maryana.nl/ weer online met een eenvoudige site voorlopig. Er valt in ieder geval weer iets te bekijken. Ze levert Vollers korsetten voor een vriendelijke prijs.
mooiquote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef moralia het volgende:
Voor de liefhebbers is http://www.maryana.nl/ weer online met een eenvoudige site voorlopig. Er valt in ieder geval weer iets te bekijken. Ze levert Vollers korsetten voor een vriendelijke prijs.
inmiddels dus wel....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die alleen niet op de site staat...
Ik heb mijn corset nog niet. Heeft ook geen haast. Ze zijn mss niet snel, maar ze hebben wel prachtige dingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:42 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
inmiddels dus wel....
Oh.. en hou bij mince rekening met een forse levertijd (enkele maanden is niet ongebruikelijk)
Mince is geen onbetrouwbare webshop (voor zover ik weet) maar wel traag..
Prijzen van de Vollers zijn daar idd niet gek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:42 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
inmiddels dus wel....
Oh.. en hou bij mince rekening met een forse levertijd (enkele maanden is niet ongebruikelijk)
Mince is geen onbetrouwbare webshop (voor zover ik weet) maar wel traag..
Bij Maryana dus ¤ 280,-. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Mijn droomcorset... Bijna 400 euro...
wow, die galleries. En die winkel zit dus practisch achter mijn huisquote:Op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef Scruples het volgende:
Ik heb mijn korset op maat laten maken bij J.C. Creations in Amsterdam.
Kijk even op hun website: http://www.jc-creations.com.
Misschien eerst even sparen?
Ik draag het mijne naar de parenclub, altijd succes, thuis ter verleidingh en vermaeck en naar mijn werk onder mijn kleding.
En geloof mij, het resultaat is adembenemend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |