abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20678173
hier hebben ze best mooie corsetten

http://www.mince.nl/
pi_20685831
even off-topic, ik wil een foto invoeren van het corset dat ik heb gekocht, maareh.....hoe doe ik dat?

hihi, hoezo blond??
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:16:15 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20686291
foto ergens online zetten en dan de link naar die foto tussen de volgende tagjes zetten [img] [/img]
pi_20775718
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef darkcrystal het volgende:
even off-topic, ik wil een foto invoeren van het corset dat ik heb gekocht, maareh.....hoe doe ik dat?

hihi, hoezo blond??
ik ben benieuwd ondertussen
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
pi_20831198
Leintjuh, hoe bevalt je corset?
  zondag 25 juli 2004 @ 19:08:10 #206
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_20850360
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef darkcrystal het volgende:

hihi, hoezo blond??
ga naar www.picserver.tk
maak een account aan
load je foto's up
zet ze op fok door [img] www.picserver.tk/plaatje.jpg [/img]
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_20851221
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef weathergirl het volgende:
Leintjeuh, hoe bevalt je corset?
hij bevalt prima... Elke keer als we besluiten er foto's van te gaan maken, komt er 'iets' tussen
pi_20856094
Tsja das lastig met corsetten, wie wil dan nog zn tijd verdoen met foto's ervan maken
.. maar misschien komt het wel gewoon omdat jij m aan hebt
pi_20912983
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

hij bevalt prima... Elke keer als we besluiten er foto's van te gaan maken, komt er 'iets' tussen
Sorry 'bout your name...
Gaaf, ik ga er zelf ook eentje kopen binnenkort. Lijkt me super, zo'n ingesnoerde taille! (Hebben ze ook niet zoiets voor je dijen, hihi)
  zondag 1 augustus 2004 @ 16:21:45 #210
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21014729
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 16:21 schreef Boomstam het volgende:
http://www.realmofdarkness.nl
Anders verkoop je je spullen even overpriced
Kan er ook geen echte korsetten vinden geloof ik
pi_21267306
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

al es een keer gehad dat er niets tussen kwam
zou je graag es in een corset zien
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
pi_21269102
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 20:38 schreef commentator het volgende:
al es een keer gehad dat er niets tussen kwam
zou je graag es in een corset zien
Hahaha! Jammer genoeg post ik geen foto's (meer) in SEX. Als je m heel graag wilt zien, moet je maar mailen, email staat in profiel.
pi_31564653
* kickt

was vandaag met een vriendin in de stad en zag zelfs in de H&m corsetachtige dingen hangen , we hebben wat dingen gepast en toch besloten om op zoek te gaan naar het echte werk

heeft iemand ondertussen nog leuke nieuwe links?

heb zelf al een ( betaalbare) gevonden die wel leuk is, weet alleen weinig van hoe de kwaliteit daar is... ( rond de 40 euro deze, heb er op zich wel wat meer voor over, maar boven de 80 euro wil ik zeker niet gaan als het even kan, ben maar een arm studentje )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_31565998
Gewoon even bij www.goudengids.nl zoeken op "korsetterieën".

Ik zag (een hele tijd terug) ook een keer korsetten hangen bij Bizar in Amsterdam (Leidsestraat). Maar dat was nog in het gulden-tijdperk en meer ā la Moulin Rouge, dus waarschijnlijk alleen voor de sier. En ontzettend duur!!!

(Niet dat ik hem nu nog gepast had, als ik er toen een had gekocht...)
pi_31566027
Ik vind corsetten enorm geil, maar de echte mooie zijn zo enorm duur...

www.corsetheaven.com
pi_31578156
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind corsetten enorm geil, maar de echte mooie zijn zo enorm duur...

www.corsetheaven.com
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31585354
Ik ben best wel iets steviger dan de vrouwen op de plaatjes met die mooie corsetten. Nu weet ik dat mijn vriend zo'n corset ontzetten geil en mooi vind. En om eerlijk te zijn ik ook (met name die grijze van http://httpd.chello.nl/~rkoks/corsetten.htm).
Nu is mijn vraag dus: Kun je die corsetten ook bestellen als je qua bovenkleding maat 44 hebt met cupmaat 85D? Hoe meet ik dan het beste op?

Alvast bedankt.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:22:19 #219
8885 moralia
Grip op je zak
pi_31588196
Voor Vollers korsetten voor minder kun je kijken bij http://www.maryana.nl/. Ze verkoopt ze van kleine tot grote maten. Momenteen is de website in onderhoud, maar mailen kan en ze staat ook regelmatig op kledingbeursen.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_31588305
Ohhh bedankt, Moralia. Voller vind ik het mooiste merk.
pi_31599312
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:19 schreef DayFairy het volgende:
Ik ben best wel iets steviger dan de vrouwen op de plaatjes met die mooie corsetten. Nu weet ik dat mijn vriend zo'n corset ontzetten geil en mooi vind. En om eerlijk te zijn ik ook (met name die grijze van http://httpd.chello.nl/~rkoks/corsetten.htm).
Nu is mijn vraag dus: Kun je die corsetten ook bestellen als je qua bovenkleding maat 44 hebt met cupmaat 85D? Hoe meet ik dan het beste op?

Alvast bedankt.
ja hoor, heb zelf ook ongeveer dezelfde maten als jij en het doet wonderen voor je figuur

bedankt voor de linkjes mensen ga ze snel allemaal even doorkijken
pi_31681249
Ik weet dat Tentacle Clothing corsetten maakt. En latex kleding. En theaterkleding. Hoe ik dat weet? Het is het bedrijfje van mijn vriendin/partner... check www.tentacleclothing.com
Zeg maar dat je het van mij hebt

[ Bericht 10% gewijzigd door Nacasante op 25-10-2005 16:30:38 ]
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:14:10 #223
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31682364
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef moralia het volgende:

[..]

Ik draag 'm gemiddeld 1 keer in de maand als we uitgaan en ook wel gewoon thuis ter verleiding ende vermaek
Zonde van je geld, dat ding moet toch uit.
Geboren in bedrängnis und an eine sau gelegt
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:15:44 #224
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31682401
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja hoor, heb zelf ook ongeveer dezelfde maten als jij en het doet wonderen voor je figuur
Ja en dan doe je hem uit dan sla je dus echt een modder (vet) figuur, afgang
pi_31682429
corsetten..
mooi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:38:25 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31682867
Ik heb er nog steeds geen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31682906
ik heb er 1
van de pabo, dat wel..
maar hij is erg mooi, veel baleinen er in, en staat ook prachtig
aan de voorkant een rij haakjessluiting, aan de achterkant een corset veter
die moet nog wel even netjes op maat getrokken worden, voor het mooie, maar ben er toch wel blij mee, ondanks het feit dat de kwaliteit van de pabo soms wel twijfelachtig te noemen is..
pi_31682916
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:15 schreef deek het volgende:

iedereen trekt wel eens kleding aan om de betere delen van het lichaam te accenturen of juist de mindere te verhullen....

als je dat nog niet wist: bereid je maar voor nog vaak teleurgesteld te zijn
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:47:44 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31683041
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

...ondanks het feit dat de kwaliteit van de pabo soms wel twijfelachtig te noemen is..
Ik vind de lingerie van de pabo vélen malen mooier dan die van de Christine. Die is echt ordi.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31683295
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind de lingerie van de pabo vélen malen mooier dan die van de Christine. Die is echt ordi.
jawel, maar de kwaliteit ervan is helaas niet altijd om over naar huis te schrijven
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:07:13 #231
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31683384
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

.

Maar het lijkt me zo'n gedoe.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:08:53 #232
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31683419
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:40 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:

[..]

iedereen trekt wel eens kleding aan om de betere delen van het lichaam te accenturen of juist de mindere te verhullen....

als je dat nog niet wist: bereid je maar voor nog vaak teleurgesteld te zijn
Daarom loop ik altijd met mijn gulp open
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:36:36 #233
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_31683877
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_31684423
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Anders verkoop je je spullen even overpriced
Kan er ook geen echte korsetten vinden geloof ik
Noem je dat overpriced? Ik vind het reuze meevallen, heb ze weleens duurder gezien Wat versta jij trouwens onder "echte" corsetten? Naar mijn mening zijn ze behoorlijk echt en nog van een goede kwaliteit ook, heb er een aantal gekocht daar
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:52:48 #235
70532 loveli
N
pi_31684823
In Duitsland hebben ze ook behoorlijk veel online-winkels waar ze korsetten verkopen.
crap in = crap out
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:16:42 #236
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_31685367
Bij de Malle Heks in Tilburg en Den Bosch kun je ook hele mooie corsetten kopen, ze hebben daar ook hele mooie Bustiers. Ik heb zelf in Tilburg een heel mooie Bustier gekocht en in Den Bosch een Corset, beide van het merk Raven.

Het is vooral een aanrader om te gaan kijken in Tilburg, daar hebben ze een wat ruimer assortiment en corsetten in verschillende prijsklasses, materialen en van verschillende merken.

Ik weet niet precies wat je zoekt maar de mijne zijn heel mooi afgewerkt met bv. kant langs de randen, maar ze hebben echt van alles in die winkel op dit gebied. Ik heb er gezien met ritsjes aan de achterkant maar ook waarbij je, jezelf echt helemaal vast rijgt.

Als je ver moet reizen is het een idee om ze even te bellen en om te vragen of er binnenkort nieuwe binnenkomen, dan kun je meteen ook het nieuwste zien.
Well, Dude, we just don't know.
pi_31687657
Trouwens, over de mensen die zichzelf willen leren inrijgen in hun korset in hun eentje, dat kan.

Ik weet niet hoe jullie korset ingeregen is, maar ik zal het met het mijne uit proberen te leggen. Ik heb een zwarte fluweel overbust, door een vriendin met hetzelfde figuur gemaakt voor zichzelf. En ik mag m lenen en afdragen, omdat ie nogal oud is. . Die van mij heeft voor een hakensluiting, en achter dus een vetersluiting.

De veter die erin zit is heel lang en zit er kruislings helemaal ingeregen. De twee uiteinden zijn onderaan aan elkaar geknoopt. In het midden van het korset is aan beide kanten een lus overgelaten. Dat ziet er zo uit:

Als je jezelf in wil snoeren, dan doe je het korset eerst los aan en sluit je de haken aan de voorkant. Dan ga je beurtelings boven en onder een "kruisje" aan draad aantrekken met behulp van de deurklink. Je haakt de veter om de deurklink en loopt naar voren. Heeft hetzelfde effect als een vriend(in) die de boel aantrekt. Zo werk je langzaam naar de twee lussen in het midden toe. Die trek je als laatste aan, je legt er een knoop in (lastig, zo achter je rug, maar goed.) en een strik erop.

Dit klinkt heel simpel, maar het vergt weldegelijk enige oefening. Ik kan het nogsteeds niet geweldig, maar de vriendin wiens korset het is kan het supersnel helemaal alleen. Dit rijgsysteem is ieg wél ideaal !
It's my party and I'll cry if I want to.
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:53:26 #238
70532 loveli
N
pi_31688621
Met een beetje oefening kun je het gewoon zonder hulpmiddelen zelf op gevoel doen. Eerst met de middelste lussen aantrekken zodat 'ie recht op z'n plek zit, daarna kruis voor kruis met je vingers aantrekken. Na een beetje oefenen kun je het dan zelf net zo strak aantrekken als nodig is.
@ AudreyHepburn: ik ben heel benieuwd waar je vriendin de materialen heeft gekocht. In Nederland heb ik nog geen winkel kunnen vinden die dat soort dingen heeft.
crap in = crap out
pi_31688777
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Zjenitha het volgende:
Bij de Malle Heks in Tilburg en Den Bosch kun je ook hele mooie corsetten kopen, ze hebben daar ook hele mooie Bustiers. Ik heb zelf in Tilburg een heel mooie Bustier gekocht en in Den Bosch een Corset, beide van het merk Raven.

Het is vooral een aanrader om te gaan kijken in Tilburg, daar hebben ze een wat ruimer assortiment en corsetten in verschillende prijsklasses, materialen en van verschillende merken.

Ik weet niet precies wat je zoekt maar de mijne zijn heel mooi afgewerkt met bv. kant langs de randen, maar ze hebben echt van alles in die winkel op dit gebied. Ik heb er gezien met ritsjes aan de achterkant maar ook waarbij je, jezelf echt helemaal vast rijgt.

Als je ver moet reizen is het een idee om ze even te bellen en om te vragen of er binnenkort nieuwe binnenkomen, dan kun je meteen ook het nieuwste zien.
ow thnx woon vlakbij breda dus het is maar een klein stukje

heel erg bedankt
pi_31689066
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef loveli het volgende:
Met een beetje oefening kun je het gewoon zonder hulpmiddelen zelf op gevoel doen. Eerst met de middelste lussen aantrekken zodat 'ie recht op z'n plek zit, daarna kruis voor kruis met je vingers aantrekken. Na een beetje oefenen kun je het dan zelf net zo strak aantrekken als nodig is.
@ AudreyHepburn: ik ben heel benieuwd waar je vriendin de materialen heeft gekocht. In Nederland heb ik nog geen winkel kunnen vinden die dat soort dingen heeft.
Oh oei, ik zou geen flauw idee hebben. Als ik eraan denk vraag ik het haar binnenkort een keer. Al zou het me niks verbazen als ze ze idd in het buitenland bestelt.
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:40:57 #241
8885 moralia
Grip op je zak
pi_31689890
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:14 schreef deek het volgende:

[..]

Zonde van je geld, dat ding moet toch uit.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:15 schreef deek het volgende:

[..]

Lieverd, hij gaat niet uit.. je kunt ze gewoon aanhouden. Open van boven, open van onder weetjewel.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_31696690
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Zjenitha het volgende:

Oh. Heel erg bedankt. Ik woon in Tilburg maar ben helaas nooit op het idee gekomen om daar te kijken. Ik ga daar zeker een bezoekje brengen binnenkort.

update:
Ik kon het niet laten en ik ben net dus terug van de malle heks en heb er 1 gekocht. Helaas zijn de 'echte' corsetten (waarin je alleen nog maar rechtop kunt staan) erg duur (200+).
De mijne is dus meer 1tje om in te showen. Maar dat is ook goed .

Nogmaals bedankt voor de tip dus.

[ Bericht 14% gewijzigd door DayFairy op 26-10-2005 16:30:17 ]
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:47:29 #243
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31699619
Ziet er goed uit! ben ook al op zoek naar zoiets, maar hier staan echt leuke dingen tussen!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:37:49 #244
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31702145
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:40 schreef moralia het volgende:

[..]

[..]

Lieverd, hij gaat niet uit.. je kunt ze gewoon aanhouden. Open van boven, open van onder weetjewel.
Is toch zonde dan spuit ik hem helemaal onder, je kunt hem bij mij beter uit doen, ik heb namelijk een flinke zak.
pi_31703477
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef deek het volgende:

[..]

Is toch zonde dan spuit ik hem helemaal onder, je kunt hem bij mij beter uit doen, ik heb namelijk een flinke zak.
ga nu maar weer buiten spelen, je voegt hier niks toe
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:47:34 #246
104388 deek
Hilf Mir !!!
pi_31703846
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ga nu maar weer buiten spelen, je voegt hier niks toe
pi_31703888
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:19 schreef DayFairy het volgende:

Alvast bedankt.
Ik vind dat satijnen exemplaar erg mooi, maar de foto is fucked up (maar half te zien). ¤ 80,- is niet erg duur. Ik vind de 'winkel' er wel uitermate onprofessioneel uitzien. Iemand daar al eens iets gekocht?
pi_31703941
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:22 schreef moralia het volgende:
Voor Vollers korsetten voor minder kun je kijken bij http://www.maryana.nl/. Ze verkoopt ze van kleine tot grote maten. Momenteen is de website in onderhoud, maar mailen kan en ze staat ook regelmatig op kledingbeursen.
Wanneer gaat die site weer online...?
pi_31704022
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wanneer gaat die site weer online...?
vroeg ik me ook al af ik wil ook n betaalbare vollers
pi_31704069
Geeft zo'n ding eigenlijk ook extra stimulatie tijdens de seks? Kan me voorstellen dat je 'strakker' bent als je flink zit ingesnoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')