ik ben benieuwd ondertussenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef darkcrystal het volgende:
even off-topic, ik wil een foto invoeren van het corset dat ik heb gekocht, maareh.....hoe doe ik dat?
hihi, hoezo blond??![]()
ga naar www.picserver.tkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef darkcrystal het volgende:
even off-topic, ik wil een foto invoeren van het corset dat ik heb gekocht, maareh.....hoe doe ik dat?
hihi, hoezo blond??![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef weathergirl het volgende:
Leintjeuh, hoe bevalt je corset?
Sorry 'bout your name...quote:Op zondag 25 juli 2004 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hij bevalt prima... Elke keer als we besluiten er foto's van te gaan maken, komt er 'iets' tussen
![]()
Anders verkoop je je spullen even overpricedquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:21 schreef Boomstam het volgende:
http://www.realmofdarkness.nl
al es een keer gehad dat er niets tussen kwamquote:Op zondag 25 juli 2004 19:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hij bevalt prima... Elke keer als we besluiten er foto's van te gaan maken, komt er 'iets' tussen
![]()
Hahaha! Jammer genoeg post ik geen foto's (meer) in SEX. Als je m heel graag wilt zien, moet je maar mailen, email staat in profiel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:38 schreef commentator het volgende:
al es een keer gehad dat er niets tussen kwam
zou je graag es in een corset zien![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind corsetten enorm geil, maar de echte mooie zijn zo enorm duur...
www.corsetheaven.com
ja hoor, heb zelf ook ongeveer dezelfde maten als jij en het doet wonderen voor je figuurquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:19 schreef DayFairy het volgende:
Ik ben best wel iets steviger dan de vrouwen op de plaatjes met die mooie corsetten. Nu weet ik dat mijn vriend zo'n corset ontzetten geil en mooi vind. En om eerlijk te zijn ik ook (met name die grijze van http://httpd.chello.nl/~rkoks/corsetten.htm).
Nu is mijn vraag dus: Kun je die corsetten ook bestellen als je qua bovenkleding maat 44 hebt met cupmaat 85D? Hoe meet ik dan het beste op?
Alvast bedankt.
Zonde van je geld, dat ding moet toch uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef moralia het volgende:
[..]
Ik draag 'm gemiddeld 1 keer in de maand als we uitgaan en ook wel gewoon thuis ter verleiding ende vermaek
Ja en dan doe je hem uit dan sla je dus echt een modder (vet) figuur, afgangquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, heb zelf ook ongeveer dezelfde maten als jij en het doet wonderen voor je figuur![]()
iedereen trekt wel eens kleding aan om de betere delen van het lichaam te accenturen of juist de mindere te verhullen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:15 schreef deek het volgende:
Ja en dan doe je hem uit dan sla je dus echt een modder (vet) figuur, afgang
Ik vind de lingerie van de pabo vélen malen mooier dan die van de Christine. Die is echt ordi.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
...ondanks het feit dat de kwaliteit van de pabo soms wel twijfelachtig te noemen is..
jawel, maar de kwaliteit ervan is helaas niet altijd om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind de lingerie van de pabo vélen malen mooier dan die van de Christine. Die is echt ordi.
Daarom loop ik altijd met mijn gulp openquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:40 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
iedereen trekt wel eens kleding aan om de betere delen van het lichaam te accenturen of juist de mindere te verhullen....
als je dat nog niet wist: bereid je maar voor nog vaak teleurgesteld te zijn![]()
Noem je dat overpriced? Ik vind het reuze meevallen, heb ze weleens duurder gezienquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Anders verkoop je je spullen even overpriced![]()
Kan er ook geen echte korsetten vinden geloof ik
ow thnxquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Zjenitha het volgende:
Bij de Malle Heks in Tilburg en Den Bosch kun je ook hele mooie corsetten kopen, ze hebben daar ook hele mooie Bustiers. Ik heb zelf in Tilburg een heel mooie Bustier gekocht en in Den Bosch een Corset, beide van het merk Raven.
Het is vooral een aanrader om te gaan kijken in Tilburg, daar hebben ze een wat ruimer assortiment en corsetten in verschillende prijsklasses, materialen en van verschillende merken.
Ik weet niet precies wat je zoekt maar de mijne zijn heel mooi afgewerkt met bv. kant langs de randen, maar ze hebben echt van alles in die winkel op dit gebied. Ik heb er gezien met ritsjes aan de achterkant maar ook waarbij je, jezelf echt helemaal vast rijgt.
Als je ver moet reizen is het een idee om ze even te bellen en om te vragen of er binnenkort nieuwe binnenkomen, dan kun je meteen ook het nieuwste zien.
Oh oei, ik zou geen flauw idee hebben. Als ik eraan denk vraag ik het haar binnenkort een keer. Al zou het me niks verbazen als ze ze idd in het buitenland bestelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef loveli het volgende:
Met een beetje oefening kun je het gewoon zonder hulpmiddelen zelf op gevoel doen. Eerst met de middelste lussen aantrekken zodat 'ie recht op z'n plek zit, daarna kruis voor kruis met je vingers aantrekken. Na een beetje oefenen kun je het dan zelf net zo strak aantrekken als nodig is.
@ AudreyHepburn: ik ben heel benieuwd waar je vriendin de materialen heeft gekocht. In Nederland heb ik nog geen winkel kunnen vinden die dat soort dingen heeft.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:14 schreef deek het volgende:
[..]
Zonde van je geld, dat ding moet toch uit.
Lieverd, hij gaat niet uit.. je kunt ze gewoon aanhouden. Open van boven, open van onder weetjewel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:15 schreef deek het volgende:
[..]
Ja en dan doe je hem uit dan sla je dus echt een modder (vet) figuur, afgang
Oh. Heel erg bedankt. Ik woon in Tilburg maar ben helaas nooit op het idee gekomen om daar te kijken. Ik ga daar zeker een bezoekje brengen binnenkort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Zjenitha het volgende:
Bij de Malle Heks in Tilburg en Den Bosch kun je ook hele mooie corsetten kopen, ze hebben daar ook hele mooie Bustiers. Ik heb zelf in Tilburg een heel mooie Bustier gekocht en in Den Bosch een Corset, beide van het merk Raven.
Het is vooral een aanrader om te gaan kijken in Tilburg, daar hebben ze een wat ruimer assortiment en corsetten in verschillende prijsklasses, materialen en van verschillende merken.
Ik weet niet precies wat je zoekt maar de mijne zijn heel mooi afgewerkt met bv. kant langs de randen, maar ze hebben echt van alles in die winkel op dit gebied. Ik heb er gezien met ritsjes aan de achterkant maar ook waarbij je, jezelf echt helemaal vast rijgt.
Als je ver moet reizen is het een idee om ze even te bellen en om te vragen of er binnenkort nieuwe binnenkomen, dan kun je meteen ook het nieuwste zien.
Is toch zonde dan spuit ik hem helemaal onder, je kunt hem bij mij beter uit doen, ik heb namelijk een flinke zak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:40 schreef moralia het volgende:
[..]
[..]
Lieverd, hij gaat niet uit.. je kunt ze gewoon aanhouden. Open van boven, open van onder weetjewel.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef deek het volgende:
[..]
Is toch zonde dan spuit ik hem helemaal onder, je kunt hem bij mij beter uit doen, ik heb namelijk een flinke zak.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga nu maar weer buiten spelen, je voegt hier niks toe
Ik vind dat satijnen exemplaar erg mooi, maar de foto is fucked up (maar half te zien). ¤ 80,- is niet erg duur. Ik vind de 'winkel' er wel uitermate onprofessioneel uitzien. Iemand daar al eens iets gekocht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:19 schreef DayFairy het volgende:
Ik ben best wel iets steviger dan de vrouwen op de plaatjes met die mooie corsetten. Nu weet ik dat mijn vriend zo'n corset ontzetten geil en mooi vind. En om eerlijk te zijn ik ook (met name die grijze van http://httpd.chello.nl/~rkoks/corsetten.htm).
Nu is mijn vraag dus: Kun je die corsetten ook bestellen als je qua bovenkleding maat 44 hebt met cupmaat 85D? Hoe meet ik dan het beste op?
Alvast bedankt.
Wanneer gaat die site weer online...?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:22 schreef moralia het volgende:
Voor Vollers korsetten voor minder kun je kijken bij http://www.maryana.nl/. Ze verkoopt ze van kleine tot grote maten. Momenteen is de website in onderhoud, maar mailen kan en ze staat ook regelmatig op kledingbeursen.
vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wanneer gaat die site weer online...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |