Heb je die sneltoets nog? Klinkt handig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef XL het volgende:
[..]
Die sneltoets kan ook via quick-reply, maar die vergat ik te vaak.
90% van mijn posts zijn quotes, lekker overzichtelijk.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
REAGEER OP MIJN BLIJE MEDEDELING!
De Fok!PostIcon-lijstjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een post zonder PI voelt naakt
Waar staat dat lijstje eigenlijk?
Dat is best wazig. Ik zal het eens proberen, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat GuitarRig geen standaard wave-files aflevert.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je toch bezig bent, kan je kijken of dit op waarheid gebaseerd is?.
Idem. Ik verdenk hem er eerder van dat hij de .wav extensie per ongeluk aan Guitar Rig heeft gekoppeld en niet weet hoe je zo'n bestandje anders moet openen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is best wazig. Ik zal het eens proberen, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat GuitarRig geen standaard wave-files aflevert.
Jammer, dat hij zo oud is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Fok!PostIcon-lijstjes
En als je toch bezig bent, kan je kijken of dit op waarheid gebaseerd is?.
Dat vervuilt My Active Topicsquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo XL, het iPod topic is ergens anders he.
Vaak stoppen USB-Hubs met voeding geven wanneer je de aangesloten PC / Mac afsluit, dat gaat dan niet werken nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef XL het volgende:
Gister postte ik een vraag over het opladen van een iPod nano.
Die is niet meer relevant, het blijkt om een shuffle te gaan![]()
Hoe kun je dat ding opladen zonder pc.
De absolute noodoplossing is voor 30 euro de lader van Apple kopen, zelf vond ik een usb-hub met voeding wel een goede oplossing. Om onverklaarbare reden werkt dat niet????
Als een pc standby staat en de muis blijft branden laadt de Shuffle ook niet....quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vaak stoppen USB-Hubs met voeding geven wanneer je de aangesloten PC / Mac afsluit, dat gaat dan niet werken nee.
Ik heb hem al verteld dat hij ook gewoon een echte iPod kan kopen met een dockconnector, zodat hij mijn firewire-lader kan lenen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef Tijn het volgende:
Ik heb die Shuffles altijd al pauperdingen gevonden
Mot jij een tik ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef Tijn het volgende:
Ik heb die Shuffles altijd al pauperdingen gevonden
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:25 schreef ChOas het volgende:
* ChOas kijkt naar de 1GB shuffle welke uit z'n mac mini steekt
Ik haat jullie allemaal!!
Ookquote:
Koop dan voor het wachten een Mac Mini Core Singlequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef Tijn het volgende:
Ik leef met je mee Tonks, ik zit ook met Windows opgescheept tot m'n MacBook binnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |