Ja, het kost allemaal niets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Koop dan voor het wachten een Mac Mini Core Single
Koop er dan voor mij ook gelijk een.quote:
Omdat ze je pesten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:00 schreef tonks het volgende:
waarom is mail a mac zo kut langzaam, wacht al een uur op de factuur
true truequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef Tijn het volgende:
Ik weet het Rein, maar het is gewoon oneerlijk.
Je hebt een week om dit te lezen:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef iDex het volgende:
[..]
echt niet meer flikken jongen. die pedo mail naar mijn zakenlijk emailadres
Slaat echt nergens op Slarioux. Geqxon mailt hem mail vol met pedo dvd's iDex zegt dat moet je niet meer doen.. krijg je daarvoor een ban?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je hebt een week om dit te lezen:
Apple slowchat 45
Mijn mail staat wagenwijd open voor vragen die buiten fok gaan, dus ik zou zeggen: Mail mij maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op Slarioux. Geqxon mailt hem mail vol met pedo dvd's iDex zegt dat moet je niet meer doen.. krijg je daarvoor een ban?
En is dat mét of zonder underclock?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef De_Hertog het volgende:
Tijn: als je MacBook Pro er is kun je gemiddeld 3 uur en 17 minuten op de accu werken.
Zie ook http://arstechnica.com/reviews/hardware/macbookpro.ars
Dat moet ie maar doen buiten de apple SC om.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op Slarioux. Geqxon mailt hem mail vol met pedo dvd's iDex zegt dat moet je niet meer doen.. krijg je daarvoor een ban?
Ik krijg de indruk dat iedereen die batterij graag de grond in wil praten. Paar keer goed leeg laten lopen en opladen, gewoon in een net aangepaste prestaties-profiel en volgens mij haal je makkelijk 4 uur.quote:
Core Geqxon, het is core. Geen processor, maar core.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, dan wil ik niet weten wat hij doet bij bijvoorbeeld 600mhz en 0.7v per processor
Misschien, maar zoals die reviewer al zei is de levensduur wel duidelijk korter dan bij de voorgaande modellen, terwijl er 10 wattuur meer in zit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat iedereen die batterij graag de grond in wil praten. Paar keer goed leeg laten lopen en opladen, gewoon in een net aangepaste prestaties-profiel en volgens mij haal je makkelijk 4 uur.
Het is ook bekend dat een Intel Core Duo meer stroom gebruikt dan een G4. Vandaar dat Steve het graag heeft over "Performance per Watt" en niet direct over Watts, want wat pure zuinigheid betreft doet een G4 het beter.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien, maar zoals die reviewer al zei is de levensduur wel duidelijk korter dan bij de voorgaande modellen, terwijl er 10 wattuur meer in zit.
Ik wacht op het oordeel van Tijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien, maar zoals die reviewer al zei is de levensduur wel duidelijk korter dan bij de voorgaande modellen, terwijl er 10 wattuur meer in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |