Dat hadden wij dus met de laatste vrouwelijke baas. Er wordt druk gekibbeld over de BBQ bij de baas thuis, er werden net gekochte kleren geshowed (gewoon onder werktijd gekocht), constant gekakeld zodat je elkaar nauwelijks nog kon verstaan, een hoop incapabele mensen kregen bepaalde jobs of een promotie...quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het lijkt me dat je zo snel een theekransjes /kippehok mentaliteit krijgt. ???
Nou, dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zijn er ook nog voordelen eigenlijk aan een vrouw als baas? (dit voor het evenwicht) Nadelen hebben we al genoeg.
-Kippenhop sfeer
-Roddel
-Vriendjespolitiek
-Emotioneel onstabiel
er zijn vast ook voordelen te noemen:
Bijvoorbeeld: Vrouwen zijn huiselijker, het kantoor wordt gezelliger ingericht
Ik heb het vage idee dat de extremen bij vrouwelijke leidinggevenden meer uitelkaarliggen. Dwz, als je een beroerde vrouwelijke baas hebt, dan is 't ook echt ontzettend dieptriest. En andersom ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zijn er ook nog voordelen eigenlijk aan een vrouw als baas? (dit voor het evenwicht) Nadelen hebben we al genoeg.
Ik proef een lichte vorm van seksisme in deze post.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-Kippenhop sfeer
-Roddel
-Vriendjespolitiek
-Emotioneel onstabiel
er zijn vast ook voordelen te noemen:
Bijvoorbeeld: Vrouwen zijn huiselijker, het kantoor wordt gezelliger ingericht
Vrouwen komen beter over op tv.
Mannen kunnen de baas:"versieren" en zo hier voordeel uithalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |