Is dat niet toevallig bij alle ONZ-mods zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gedaan, maar niemand anders dan jij neemt me serieus.![]()
och NJ wil ik bij vlagen nog wel eens serieus nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat niet toevallig bij alle ONZ-mods zo?.
jij doet wel meer dan likkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef Misstique het volgende:
*doet
Vandaar dat we nooit ergens een reactie op krijgen achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat niet toevallig bij alle ONZ-mods zo?.
Stofje wel, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vandaar dat we nooit ergens een reactie op krijgen achter de schermen.![]()
ach hier worden jullie wel gewaardeerd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn banaanvragen worden altijd redelijk soepel afgehandeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stofje is wat? Gay? Lelijk? Verliefd op PDL?quote:
tofquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stofje is wat? Gay? Lelijk? Verliefd op PDL?
Ze is best tof, hoor.quote:
nee hoor, die wordt meteen afgeschoten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef NJ het volgende:
Maar featurerequests, zoals banrechten voor mods ed, worden altijd 'mee naar achteren genomen'.
Yeah rightquote:
Ik heb jullie vege BeFlijf al eens moeten redden uit de klauwen van bovenaf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach hier worden jullie wel gewaardeerd hoor
al is het maar omdat jullie de macht hebben om bef te sluiten![]()
Hoezo?quote:
Held.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb jullie vege BeFlijf al eens moeten redden uit de klauwen van bovenaf.![]()
Whats the difference? Ik zit ook nog te wachten op m'n pushmessages.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nee hoor, die wordt meteen afgeschoten!
Dat weet toch iedereen? "Mee naar achteren" staat gelijk aan "trashbin"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nee hoor, die wordt meteen afgeschoten!
gij heerschtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb jullie vege BeFlijf al eens moeten redden uit de klauwen van bovenaf.![]()
Tis een aandachtshoer.quote:
Die newbiemod van een Litso had laatst iets daadwerkelijk mee naar achteren genomen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen? "Mee naar achteren" staat gelijk aan "trashbin"![]()
/dev/nullquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen? "Mee naar achteren" staat gelijk aan "trashbin"![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbiemod van een Litso had laatst iets daadwerkelijk mee naar achteren genomen!.
Ik weet niet.. Ik denk dat het wel meevalt.quote:
Andere mods belachelijk maken is zooo tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbiemod van een Litso had laatst iets daadwerkelijk mee naar achteren genomen!.
Laat ik dat wat nuanceren. Als ze eindelijk de aandacht krijgt waar ze om vraagt, gilt ze moord en brand.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Ik denk dat het wel meevalt.
Hij suggereerde een slotje. Daar hoef ik natuurlijk niet over na te denken.quote:
Trashbin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij suggereerde een slotje. Daar hoef ik natuurlijk niet over na te denken.
popcorn timequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Andere mods belachelijk maken is zooo tof..
Ik wacht tot iemand me gaat bashen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Het blijft angstvallig stil.
ja ik vraag me af wie ik moet neuken om een beetje sappige roddels te horenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Het blijft angstvallig stil.
ze durven denk ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wacht tot iemand me gaat bashen.![]()
Wacht maar tot Litso binnen is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar ik vind het zo zielig voor 'm. Hij wordt achter de schermen altijd al gepest of genegeerd.quote:
Snakey is een... Snakey is een... Snakey.... ehhh... vlegel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Auw! Hoe hard!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Snakey is een... Snakey is een... Snakey.... ehhh... vlegel?
Kritiek uit je maar in FOKquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Lekken!! Slotje! Ban!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar ik vind het zo zielig voor 'm. Hij wordt achter de schermen altijd al gepest of genegeerd.
*Spontaan aan de drugs gaat*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zit toch op een LAN party? Nerd![]()
Je zocht gewoon naar een aanleiding hè.quote:
Ik denk 't ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Je zocht gewoon naar een aanleiding hè.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Je zocht gewoon naar een aanleiding hè.
LAN party, waar, waar?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zit toch op een LAN party? Nerd![]()
Bij Slarioux, dus.quote:
Sinds wanneer zit jij aan de crack?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
Pass me even een halfje bruin, Snakey, nu je toch bezig bent.
Whehehe, die was ook op campzone, kwam ik laats achter. Wist het alelen niet. Breuls heb ik toen nog wel gezien, die kwam mee toen doodmetaal 18 werd op campzone.quote:
Altijd al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij aan de crack?
Deed ik ook al!quote:
Hoeveel voor een blowjob, de normale prijs?quote:
Uiteraard, the usuals.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoeveel voor een blowjob, de normale prijs?
quote:
quote:
Ik wil het ook wel doen voor een gram coke.quote:
voor een pizza en een HJ dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen voor een gram coke.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
voor een pizza en een HJ dan?
was achteraf betaling tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
![]()
![]()
! Je hebt me gewoon om zitten kopen!
Platzak ---> gram coke. Wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen voor een gram coke.
Wat slangemans zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Platzak ---> gram coke. Wat klopt hier niet?
Ja weet ik niet. Misschien heeft je moeder nog wat liggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
je hebt vast nog wel een leuke stash ergens liggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je aardig wat coke hebt zou je niet platzak zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
je hebt vast nog wel een leuke stash ergens liggen
quote:
Ook al niet, zegt ze.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Misschien heeft je moeder nog wat liggen..
Ik moest hardop lachen!quote:
Ja wat heb je dan aan dat mens!quote:
Prakkies.quote:
vandaag pasta met kaas en creme fresh gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Prakkies.. Vandaag sperziebonen met aardappelen en een kipsnitzel gegeten, gemaakt door m'n mammie.
.
Laat CH. het neit horen, die is GEK op pasta.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaag pasta met kaas en creme fresh gehad
gemaakt door moi
och ik maak het met ale plezier een keer voor derquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat CH. het neit horen, die is GEK op pasta.
Voor een blowjob of krijg je er meer voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ik maak het met ale plezier een keer voor der
ik verwacht er niets voor terugquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor een blowjob of krijg je er meer voor?.
Maar zoiets als 'Dat zeg ik maar want het komt toch wel'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik verwacht er niets voor terug
maar ik zeg ook nergens nee tegen
pff hier ga ik niet eens op inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar zoiets als 'Dat zeg ik maar want het komt toch wel'
Je neemt mij serieus als ik dat zeg?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
pff hier ga ik niet eens op in
sure, buk maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je neemt mij serieus als ik dat zeg?.
waarom denk je dat ik afgelopen weekend 2 dagen lang metal bands heb gekekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef mcDavid het volgende:
stonden we daar met zijn 2en bij het zwembad... waar blijft de rest? tsjah de rest had blijkbaar niet zo'n zin in zwemmen...
Dus maar weer terug... dr vriend was op een of ander carnavalsfeest, dus daar maar ff kijken...
nou, ff gekeken en tot de conclusie gekomen dat dit de eerste en ook maar gelijk de laatste keer was dat ik naar een carnavalfeest ging... 3 josti's in een rolstoel, 20 man/vrouw die moeite heeft met lopen of het binnenhouden van speeksel, en nog een stuk of 30 50-plusser met grote snorren (ook de vrouwen)
nah... dan maar een pilsje drinken achter de computer
ok, optredens van metalbands (en alle niet-top40 bands) staan ook niet bizar hoog aangeschreven, maargoed daar is het iig niet "stoer" om te lopen alsof je in je broek gepist hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik afgelopen weekend 2 dagen lang metal bands heb gekeken
Eerst pasta koken.quote:
normaal zou ik zeggen thanxquote:
gratis bier afslaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen thanx
maar heb zelf nog een kratje HJ dus ik sla deze ronde nog ff over
quote:
Het was vast niet zo moeilijk te bedenken dat ik hierheen zou gaan he..quote:
da's geen excuus om gratis bier af te slaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey ik ben gewoon aardig voor hem zodat ie meer bier overhoud voor zichzelf
WMtZ.quote:
Ik heb gewoon voorspellende gaven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was vast niet zo moeilijk te bedenken dat ik hierheen zou gaan he..![]()
Die zien we namelijk een paar dagen niet meer terug hier.quote:
Wrom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Die zien we namelijk een paar dagen niet meer terug hier.
Waaronder J.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
Wordt dit een trend? J. komt binnen en iedereen is weg?
Auw, dé taalverloederingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wordt ik nog gelikt of wat?
Ze zitten vast weer in een multiquote:
Ah, een oplettend lezertje.quote:
Ja, ik vind het niet lief.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
Dat deed je heul niet expres mister!quote:
*dago over zen wang liktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wordt ik nog gelikt of wat?
Natuurlijk wel, kijk, in GCSC zou het onopgemerkt gebleven zijn, even testen hoe het hier was.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat deed je heul niet expres mister!
Ik zit mn livejournal up te datenquote:
Wij hebben hier dan ook een hoger niveau!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kijk, in GCSC zou het onopgemerkt gebleven zijn, even testen hoe het hier was.
hoop dat het een leuk reisverslag wordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit mn livejournal up te daten![]()
Lief lifelog,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit mn livejournal up te daten![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrreeeeeeequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kijk, in GCSC zou het onopgemerkt gebleven zijn, even testen hoe het hier was.
Je PI.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lief lifelog,
vandaag struikelde ik over een wilde Guinness.
en heb ik een leprecon gevangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lief lifelog,
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoop dat het een leuk reisverslag word
Zag nog een leuk tshirt wat ik ga kopen voor ik wegga: 'the lepricons made me drink it'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lief lifelog,
nieteens "my [..] went to scotland and all I got was this lousy T-shirt"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook![]()
[..]
Zag nog een leuk tshirt wat ik ga kopen voor ik wegga: 'the lepricons made me drink it'
Hij is vast verliefd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:
Dago is in de war, eerst spelfouten, dan PI's vergeten!
You think?quote:
Wat heb je met 'm gedaan, jij, jij, jij VIXEN!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:
Dago is in de war, eerst spelfouten, dan PI's vergeten!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat heb je met 'm gedaan, jij, jij, jij VIXEN!!
Je mag kiezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
Bij wie moet ik me trouwens inlikken?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
*gekozen heeftquote:
Mag ik u feliciteren met uw keuze mevrouw. Wilt u daar een blauwe óf rode kleur bij?quote:
Laten we bij blauw beginnen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik u feliciteren met uw keuze mevrouw. Wilt u daar een blauwe óf rode kleur bij?
Verstandige keuze, zij het ietwat bescheiden.quote:
Ik had het ook niet over jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef NJ het volgende:
Zo bescheiden ben ik niet.
You'll do.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef NJ het volgende:
Zo bescheiden ben ik niet.
da's kut idd... betaal je veel geld om een half uurtje op Internet te mogen, is het net rustig in BeFquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef Janetje het volgende:
Ja goddome! Posten, stelletje stommerds! Wat heb ik nou aan jullie als jullie alleen posten als ik er niet ben!!!!
*opgelucht ademhaalt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog!
Ja goedenavond. Heb ik nog wat gemist?quote:
Don't get to full of yerself mister..quote:
"het gebruikelijke"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja goedenavond. Heb ik nog wat gemist?
Don't take me too seriously.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Don't get to full of yerself mister..
Ik doe het heel stiekem. Ik ben al een paar dagen uit verveling alle nachtbagger aan het TR'enquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
Onze BeF-FA, wat doe jequote:
Áls ze je maar neemt, hm?quote:
quote:
Dit is voor een mannelijk iemand het meest positieve dat ie kan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik doe het heel stiekem. Ik ben al een paar dagen uit verveling alle nachtbagger aan het TR'en![]()
Prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]Geloof me.. dat doe ik ook niet..
Goed plan.quote:
Je begint nú al met accent te praten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Don't get to full of yerself mister..
ik betrap mezelf er ook steeds vaker opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik doe het heel stiekem. Ik ben al een paar dagen uit verveling alle nachtbagger aan het TR'en![]()
Ik pik het wel op geloof ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je begint nú al met accent te praten!
Ik doe niks.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef xrrwr het volgende:
Zoals mij maken ze er maar ééntje.
euh J.tje.
Tellen kloons en je originele account niet mee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef xrrwr het volgende:
en de rest klonen ze er wel bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef xrrwr het volgende:
euh J.tje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit is voor een mannelijk iemand het meest positieve dat ie kan doen.
Medium is kapot.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
en de rest klonen ze er wel bij.
`quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Medium is kapot.(ik ga nooit meer msn updaten).
Die kan nog wel.quote:
www.mess.be voor oude versie. Ik kan je 7.0 nog wel mailen anders ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Medium is kapot.(ik ga nooit meer msn updaten).
Thanxquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Dagonet het volgende:
Toffe sig babe!
*aspirines aangeeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*heeft voor de tweede keer barstende koppijn deze week...
Ben net even een potje gaan bowlen met m'n huisgenoot, heb nu al last van spierpijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zal even kijken ende.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
www.mess.be voor oude versie. Ik kan je 7.0 nog wel mailen anders ook.
Snap je je eigen telefoon niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Kuttelefoons met honderd knopjes en duizenden opties![]()
Je belde je moeder voor telefoonseks in plaats van Dago?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Knopjes zijn okay.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
De mijne heeft een uitschuifbaar toetsenbordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Wij doen niet aan foonseks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je belde je moeder voor telefoonseks in plaats van Dago?
Yep, nieuwe foon waarvan het abonnement morgen ingaat, maar ksnap dr geen hol vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Snap je je eigen telefoon niet?.
Er zit een handleiding bij he..
Ik hoef al die shit ook niet op mn foonquote:
Koop dan een nokia 3310.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoef al die shit ook niet op mn foon![]()
Wil gewoon kunnen bellen en SMS'en, that's it!
Dat gedeelte snap je toch ook nog wel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik momenteel als tweede toestel (van mijn stage)... nostalgie!quote:
Ik heb dus zo'n ding.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb ik momenteel als tweede toestel (van mijn stage)... nostalgie!![]()
Waarom ben je niet voor een sim-only pakket gegaan voor je oude telefoon?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat veranderd als je niet hoeft op te staan van je bank om een ander nummer in je winamp af te spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n ding.
Ik haat gsm dingen.
Hoe letterlijk moeten we dat nemen? Lik lik likquote:lik je hier in bij de crew
Jij hep nikky al.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe letterlijk moeten we dat nemen? Lik lik lik
Dit was een speciale aanbieding.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor een sim-only pakket gegaan voor je oude telefoon?
Alles sal reg kom!quote:
Mijn playlist never failes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat veranderd als je niet hoeft op te staan van je bank om een ander nummer in je winamp af te spelen.
Help is on the way.quote:
*bier aangeeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij bent al blauw toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
Dago, ik ga je binnenkort nakend zien, begreep ik
Uh, nee, ik ging chowi nakend zien, jij was niet in the picture zeg maar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
Dago, ik ga je binnenkort nakend zien, begreep ik
Jawel, Stofje zou ook van de partij zijn, oplettuh!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uh, nee, ik ging chowi nakend zien, jij was niet in the picture zeg maar.
Ik hou m'n ogen wel dicht dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel, Stofje zou ook van de partij zijn, oplettuh!!
Há! Grapjes maken over Dago's lid. Hihi. Hihi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel, Stofje zou ook van de partij zijn, oplettuh!!
Je telefoon als mp3speler.quote:
I don't think so...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Há! Grapjes maken over Dago's lid. Hihi. Hihi.
Hij is sprakeloos.quote:
Hoe was de LAN?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Litso het volgende:
Hee, ik hier?
In de wijk waar mijn vader woont staat een monument voor haar. Ze woonde daar in de buurtquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef xrrwr het volgende:
Damn, ik wist niet eens dat Audrey Hepburn in de 2e wereld oorlog in Nederland leefde en werk deed voor het verzet.
IK dacht al, wat is dat een korte LAN.quote:
Ik heb nog geen spel gespeeld dus de LAN is voor mij nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK dacht al, wat is dat een korte LAN..
Hehe, games zijn tof op LAN's, welke games zijn jullie van plan te gaan spelen? EEn aanrader is bomberman, zo vet om te doen als je in een LAN zit. Simpel spel maar zo lachwekkend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog geen spel gespeeld dus de LAN is voor mij nog niet eens begonnen
Ik ben al wel aan de Golden Power.
Bawls?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe, games zijn tof op LAN's, welke games zijn jullie van plan te gaan spelen? EEn aanrader is bomberman, zo vet om te doen als je in een LAN zit. Simpel spel maar zo lachwekkend.
Oja, geeneens bawls op de lan?. Vergeleken met bawls is gp niks.
.
Ja, want daar zit zeker zo'n schrikplaatje?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:44 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.yellowsoft.net/flash.php?id=games/maze1
Verslavend spelletje, ik ben tot level 3 gekomen.
Verdomme!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, want daar zit zeker zo'n schrikplaatje?
Moet ik zeker mijn volume ook vast heel hard zetten he?
Na 12 jaar op het internet ken je ze ondertussen allemaal welquote:
Ja, volgens mij wel die meid ja, die wordt best vaak gebruikt. Maar zo'n spel lijkt me trouwens wel leuk om te maken. Ga ik een keer in DHTML maken als ik me verveel, oja, ik zou ook nog een BEFgame maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
Ik schrok alsnog een beetje
Ookal wist ik precies te voorspellen waar 'ie zat
Is die meid uit The Exorcist trouwens? Een andere dan ik verwachtte
Ik ken de meeste ook wel, maar met dit soort spelletjes is het niet altijd te achterhalen omdat er ook echt zulke spelletjes zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Na 12 jaar op het internet ken je ze ondertussen allemaal wel
Word ik net wakker, ligt er een paar cm. sneeuwquote:
Van hetzelfde, hoopje chromosomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:33 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Naja!quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van hetzelfde, hoopje chromosomen.
Het klinkt zo onaardig.quote:
Groen.quote:
IK WIL LENTE, VERDOMME! LENTE!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voorlopig niet als ik naar buiten kijk.![]()
Hooooooooi RPP!!!1quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
O.
Dat was uiteraard niet de bedoeling. In de herkansing dan:
HEEEEJJJ Chowi!!!!
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is een stuk warmer
De sneeuw is er hier helemaal van gesmolten!
Dagdagquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ga maar eens naar de trein huppelen. Daag..
Alles kan bij een huwelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Stofje het volgende:
Straks richting Breda, alwaar broerlief in het huwelijksbootje treedt met zijn Kristel. Kom ik er gisterenavond heel stom achter: Heuj, een cadeautje zou op zich wel op z'n plaats zijn.
Hele nacht lopen piekeren wat ik die jongen zal schenken. Toen bedacht ik me: Hij is fan van de band "Tool". Die treden snel op in de HMH en bij mijn weten heeft hij ze slechts op een festival gezien. Kán zo'n cadeau bij een huwelijk?
Hier spreekt een ervaringsdeskundige!quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier spreekt een ervaringsdeskundige!
M'n ouders zijn het ermee eens. Ik loop zelf stage bij Festivalinfo/Podiuminfo en daar wordt het gemeld. Staat alleen nog op de Tool-site verder. Niet op Mojo.nl, niet op Heinekenmusichall.nl. Straks even bij Ticketbox vragen en anders komt het cadeau later welquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:20 schreef Misstique het volgende:
Ik vind van wel, maar ik ben zelf dan ook groot fan van Tool![]()
Als zij er ook fan van is, dan is het wel ok. Het wordt wat minder als hij die CD's alleen mag draaien als Kristel niet thuis isquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Stofje het volgende:
Straks richting Breda, alwaar broerlief in het huwelijksbootje treedt met zijn Kristel. Kom ik er gisterenavond heel stom achter: Heuj, een cadeautje zou op zich wel op z'n plaats zijn.
Hele nacht lopen piekeren wat ik die jongen zal schenken. Toen bedacht ik me: Hij is fan van de band "Tool". Die treden snel op in de HMH en bij mijn weten heeft hij ze slechts op een festival gezien. Kán zo'n cadeau bij een huwelijk?
Ik wist het ook niet, ff een aantal vrienden op de hoogte stellen ervanquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
M'n ouders zijn het ermee eens. Ik loop zelf stage bij Festivalinfo/Podiuminfo en daar wordt het gemeld. Staat alleen nog op de Tool-site verder. Niet op Mojo.nl, niet op Heinekenmusichall.nl. Straks even bij Ticketbox vragen en anders komt het cadeau later wel. Doe ik nu alvast een gedichtje:
Lieve ...
Vanavond zijn jullie man en vrouw
Dat is natuurlijk vet cool
Bij deze heb ik kaarten en een touw
Zodat je samen met mij gaat naar... een concert.
We strooien hier al met voornamen. Wat een hechte community is ditquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als zij er ook fan van is, dan is het wel ok. Het wordt wat minder als hij die CD's alleen mag draaien als Kristel niet thuis is
Ik vind Tool óók leuk en als weduwnaar neem je je broertje mee, toch?.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, ff een aantal vrienden op de hoogte stellen ervan![]()
En schattig gedichtje hoor, maar vanwaar een touw?
Nee, maar toch welkom.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
Kan iemand beloven dat ik niet hard hoef te werken na die bespreking om 10 uur?
En we tutoyeren ook alquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
We strooien hier al met voornamen. Wat een hechte community is dit![]()
![]()
![]()
![]()
Ah zo, sorry het is nog vroeg, heb meer caffeine nodig voor ik scherp genoeg benquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind Tool óók leuk en als weduwnaar neem je je broertje mee, toch?..
Ha stoer! Mogen ze dan op de trappen van ons mooie stadhuis staan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Stofje het volgende:
Straks richting Breda, alwaar broerlief in het huwelijksbootje treedt met zijn Kristel.
Groetjes vanaf mijn stage in Rotterdam trouwens. Het sneeuwt hier lijp hard.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:33 schreef JDude het volgende:
Ha stoer! Mogen ze dan op de trappen van ons mooie stadhuis staan?![]()
Het is dat m'n salaris daar vandaan komt, anders had ik het niet erg gevonden als er 243 meter zou vallen aldaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Groetjes vanaf mijn stage in Rotterdam trouwens. Het sneeuwt hier lijp hard.
Mag ik even zeggen dat deze opmerking dusdanig briljant is, dat ik nu fan van je ben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is dat m'n salaris daar vandaan komt, anders had ik het niet erg gevonden als 243 meter zou vallen aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |