Is dat niet toevallig bij alle ONZ-mods zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gedaan, maar niemand anders dan jij neemt me serieus.![]()
och NJ wil ik bij vlagen nog wel eens serieus nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat niet toevallig bij alle ONZ-mods zo?.
jij doet wel meer dan likkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef Misstique het volgende:
*doet
Vandaar dat we nooit ergens een reactie op krijgen achter de schermen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat niet toevallig bij alle ONZ-mods zo?.
Stofje wel, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vandaar dat we nooit ergens een reactie op krijgen achter de schermen.![]()
ach hier worden jullie wel gewaardeerd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn banaanvragen worden altijd redelijk soepel afgehandeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stofje is wat? Gay? Lelijk? Verliefd op PDL?quote:
tofquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stofje is wat? Gay? Lelijk? Verliefd op PDL?
Ze is best tof, hoor.quote:
nee hoor, die wordt meteen afgeschoten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef NJ het volgende:
Maar featurerequests, zoals banrechten voor mods ed, worden altijd 'mee naar achteren genomen'.
Yeah rightquote:
Ik heb jullie vege BeFlijf al eens moeten redden uit de klauwen van bovenaf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach hier worden jullie wel gewaardeerd hoor
al is het maar omdat jullie de macht hebben om bef te sluiten![]()
Hoezo?quote:
Held.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb jullie vege BeFlijf al eens moeten redden uit de klauwen van bovenaf.![]()
Whats the difference? Ik zit ook nog te wachten op m'n pushmessages.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nee hoor, die wordt meteen afgeschoten!
Dat weet toch iedereen? "Mee naar achteren" staat gelijk aan "trashbin"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nee hoor, die wordt meteen afgeschoten!
gij heerschtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb jullie vege BeFlijf al eens moeten redden uit de klauwen van bovenaf.![]()
Tis een aandachtshoer.quote:
Die newbiemod van een Litso had laatst iets daadwerkelijk mee naar achteren genomen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen? "Mee naar achteren" staat gelijk aan "trashbin"![]()
/dev/nullquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen? "Mee naar achteren" staat gelijk aan "trashbin"![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbiemod van een Litso had laatst iets daadwerkelijk mee naar achteren genomen!.
Ik weet niet.. Ik denk dat het wel meevalt.quote:
Andere mods belachelijk maken is zooo tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbiemod van een Litso had laatst iets daadwerkelijk mee naar achteren genomen!.
Laat ik dat wat nuanceren. Als ze eindelijk de aandacht krijgt waar ze om vraagt, gilt ze moord en brand.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Ik denk dat het wel meevalt.
Hij suggereerde een slotje. Daar hoef ik natuurlijk niet over na te denken.quote:
Trashbin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij suggereerde een slotje. Daar hoef ik natuurlijk niet over na te denken.
popcorn timequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Andere mods belachelijk maken is zooo tof..
Ik wacht tot iemand me gaat bashen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Het blijft angstvallig stil.
ja ik vraag me af wie ik moet neuken om een beetje sappige roddels te horenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Het blijft angstvallig stil.
ze durven denk ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wacht tot iemand me gaat bashen.![]()
Wacht maar tot Litso binnen is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar ik vind het zo zielig voor 'm. Hij wordt achter de schermen altijd al gepest of genegeerd.quote:
Snakey is een... Snakey is een... Snakey.... ehhh... vlegel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Auw! Hoe hard!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Snakey is een... Snakey is een... Snakey.... ehhh... vlegel?
Kritiek uit je maar in FOKquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Lekken!! Slotje! Ban!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar ik vind het zo zielig voor 'm. Hij wordt achter de schermen altijd al gepest of genegeerd.
*Spontaan aan de drugs gaat*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |