had gekund, maar zij ging er ook vanuit dat haar de juiste papieren hiervoor gegeven waren ..quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ooooooooooooffffffffffffffffff, Taida had zich neergelegd bij het besluit en het feit dat ze gepakt was, haar boeltje bij elkaar geraapt en vertrokken, had het ook geen geld gekost!
Maar ze moet "eruit"... Zal wel een vertaalfoutje zijn geweest...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had gekund, maar zij ging er ook vanuit dat haar de juiste papieren hiervoor gegeven waren ..
Ik vind 120 km/h op de snelweg ook onzin. Weet je wat? Ik ga gewoon 170 rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef slakkie het volgende:
Verdonk mogen ze imo afschieten en bij het grof vuil zetten. Ik ben van mening dat die chick haar studie zou mogen afmaken in NL. Waarom? In een examenjaar wil je niet verhuizen, je hebt er 7 jaar voor geleerd en dan krijg je geen kans om je studie af te maken... Dat ind ik belachelijk, welke kutregels (en/of wetten) er ook gelden.
Ik wacht wel even op het betreffende wetsartikelquote:Het is overigens legaal om onderwijs te volgen als je illegaal in NL verblijft. Sterker nog, dit is dacht ik zelfs een Europesche regel/wet.
Met alle respect maar bij mijn weten zijn scholen nog altijd onderdeel van de overheid en zullen de aanwezige middelen in het fonds ook bij de overheid vandaan komen. Waarschijnlijk uit het fonds van kinderen die niet mee kunnen met schoolkampen omdat pa/ma het niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef -Marlii- het volgende:
Weet je wat het stomste is.
Taida woonde bij een gastgezin, de school had een fonds voor haar die haar boeken en de rest betaalde. Taida kostte de regering helemaal niks,
Says who? Ze wist zelf dondersgoed dat ze fraudeerde hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had gekund, maar zij ging er ook vanuit dat haar de juiste papieren hiervoor gegeven waren ..
Ja maar het is ook legaal om illegale medelanders het land uit te zetten op elk moment!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is overigens legaal om onderwijs te volgen als je illegaal in NL verblijft. Sterker nog, dit is dacht ik zelfs een Europesche regel/wet.
Da's niet mijn tekstquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:13 schreef danos het volgende:
[..]
Ja maar het is ook legaal om illegale medelanders het land uit te zetten op elk moment!
En dan dat vage verhaal dat dr paspoort verscheurd was en toen ineens weer niet. Het stonk aan alle kanten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Says who? Ze wist zelf dondersgoed dat ze fraudeerde hoor.
Nou, laten we ons in de politiek ineens aan de regels gaan houden, en beginnen met uitzetten van 6-VWO'ers, dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Tuutje het volgende:
Aan de regels houden..anders opzouten.
Och, regels.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef nietzman het volgende:
Sinds wanneer staat een lullige minister voor vreemdelingen zaken boven een rechterlijke macht?
Ik zou degenen de kost niet willen geven die nu heel hard "regels zijn regels!" roepen, maar die wel gelijk beginnen te huilen als ze een in hun ogen onterechte bon krijgen voor 3 kilometer te hard op een verder lege weg. Volgens mij zijn dat grotendeels dezelfde mensen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind 120 km/h op de snelweg ook onzin. Weet je wat? Ik ga gewoon 170 rijden.kutregels ook altijd
[..]
Nee, dat kan niet. Ze is de enige vrouw met ballen in dit landquote:
En ook gaan huilen als ze geen boom in hun eigen tuin mogen kappen, of hun dakkapel niet een ander kleurtje mogen geven, of niet met hun mobiel in hand bellen / rijden tegelijk, of gaan huilen dat hun ventilatieplan van hun huis niet klopt en dat het eigenlijk tegen de vlakte moet / onbewoonbaar verklaard moet worden, maar dat het uiteindelijk toch niet gebeurd, of een horecamagnaat genaamd S. Kooistra die faillismentsfraude een nieuwe dimensie heeft gegeven gewoon slim vinden, et cetera.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou degenen de kost niet willen geven die nu heel hard "regels zijn regels!" roepen, maar die wel gelijk beginnen te huilen als ze een in hun ogen onterechte bon krijgen voor 3 kilometer te hard op een verder lege weg. Volgens mij zijn dat grotendeels dezelfde mensen.
Je vergeet JPquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ze is de enige vrouw met ballen in dit land![]()
klopt.. maar als ayaan op die manier permanent mag blijven, waarom taida dan niet een paar maandenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:16 schreef ioor het volgende:
[..]
En dan dat vage verhaal dat dr paspoort verscheurd was en toen ineens weer niet. Het stonk aan alle kanten.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Nuna het volgende:
Het zou helemaal lachen zijn, dat ze zou zakken voor haar vwo diploma áls ze mocht blijven.
Dat is natuurlijk haar meesterlijke plan...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Nuna het volgende:
Het zou helemaal lachen zijn, dat ze zou zakken voor haar vwo diploma áls ze mocht blijven.
Ik zou me ook niet voor kunnen stellen hoe iemand na deze druk van een hoge minister nog normaal kan concentreren eigenlijk, maar dat schijnen er maar weinig te beseffen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Nuna het volgende:
Nee, heheheh, lekker opdonderen, je sociale contacten gedag zeggen, en natuurlijk ala robot daar op een ''vergelijkbare school' je eindexamen in een andere taal afleggen. Heerlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Nuna het volgende:
Ja, ze gingen er gewoon vanuit dat ze haar vwo diploma haalt. Zo makkelijk is dat nog niet.
Een wonderquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
Prachtig om te zien hoe dom het merendeel van de fokkers is. Iedereen heeft natuurlijk medelijden met haar en ze moet nog maar 3 maanden. Maar zijn jullie er wel van op de hoogte dat ze een oprotpremie heeft gekregen in juni 2004 en zodoende Nederland vrijwillig zou verlaten. Zo heeft ze Nederland verlaten, maar niet om terug naar Kosovo te gaan, neehee, ze ging naar Frankrijk. Heeft daar centjes neergeteld voor een vals visum en is zo weer terug naar Nederland gekomen om verder te studeren. Op dit moment verbleef ze dus illegaal hier. En nu gaan janken dat ze erachter zijn gekomen en zielig gaan doen. Nee meisje, met jou heb ik geen medelijden. Iemand die het systeem zo misbruikt verdient het niet om 3 maanden langer te blijven, gewoon ophoeren![]()
haar familiequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
Prachtig om te zien hoe dom het merendeel van de fokkers is. Iedereen heeft natuurlijk medelijden met haar en ze moet nog maar 3 maanden. Maar zijn jullie er wel van op de hoogte dat ze
Toen ze 12 was, was er oorlog, toen ging ze hierheen, die oorlog is net opgehouden maar dan kan ze hier natuurlijk niet blijven, dat zou niet mogen! Oorlogen, ppfft, in de film is het ook niet zo errug.quote:een oprotpremie heeft gekregen in juni 2004 en zodoende Nederland vrijwillig zou verlaten. Zo heeft ze Nederland verlaten, maar niet om terug naar Kosovo
nou, wat errug! op onseuh centjeuhs!quote:te gaan, neehee, ze ging naar Frankrijk
wat een doerak!quote:. Heeft daar centjes neergeteld voor een vals visum
één voor het systeem, en het systeem voor zichzelf!quote:en is zo weer terug naar Nederland gekomen om verder te studeren. Op dit moment verbleef ze dus illegaal hier. En nu gaan janken dat ze erachter zijn gekomen en zielig gaan doen. Nee meisje, met jou heb ik geen medelijden. Iemand die het systeem
Nawien for president!quote:zo misbruikt verdient het niet om 3 maanden langer te blijven, gewoon ophoeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |