Juist wel ergens aan trekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:49 schreef Mobster273 het volgende:
gfa in bed liggen en trek je nergens meer wat van aan
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:48 schreef switchboy het volgende:
Het is tijd voor... De lente. Ik heb het helemaal gehad met dit pokkeweer, de kou en de droge luchten door de CV overal.
Zijn dat dezelfde mensen als in dit topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef switchboy het volgende:
O btw... mensen hier zijn hypocriet Ik HAAT deze hitte!!!!!!
-knip-
Nee, maar ik sprak voor mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen als in dit topic?
Ik ben zelf trouwens iemand die hitte haat en dol is op sneeuw...
Bezoek een sauna in Finland.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:01 schreef Omkron het volgende:
Ik hou van een zeer hoge luchtvochtigheid..
Had van de zomer een paar brabanders op bezoek, die zeiden: Sneekweek heeft een enorm voordeel: tis lekker weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Idd kutzooien ik ga vanavond carnavallen.
ik kan gelukkig per ov, weliswaar kost me dat bij terugkomst een uur, maar op de heen weg niksquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:46 schreef Soul79 het volgende:
Hmmm ik moet over een paar uurtjes weer met mijn fiets op pad naar mn werk.
En da's zwaar kut met sneeuw.
ik ook, kga maar beetje administratie doen, geen zin om vandaag rond te lopenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef Ports het volgende:
Hier is het natte sneeuw, maar ik ga voorlopig toch niet naar buiten
Waar is 'hier'?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef JosvG het volgende:
Het sneeuwt weer hard hier. Kloteweer, ik wil zomer.
Dan moet je nog iets meer dan 3 maand wachtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef JosvG het volgende:
Het sneeuwt weer hard hier. Kloteweer, ik wil zomer.
Inderdaad zeg. Het wordt tijd voor zomerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:43 schreef Omkron het volgende:
Is het nu godeverdomme eens een keer afgelopen met dat pokkenweer..![]()
Jep..over het algemeen heb ik er geen bezwaar tegen al die rokjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn jullie trouwens ook niet verbaasd over het grote aantal vrouwen dat de laatste dagen in rokjes lijkt rond te lopen? Mên, dat moet toch vreselijk koud zijnOp de fiets waait dat allemaal die fluit in enzo...brrr
Hoe zit dat dan als ze nat zijn? Vriest 'ie dan dicht?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn jullie trouwens ook niet verbaasd over het grote aantal vrouwen dat de laatste dagen in rokjes lijkt rond te lopen? Mên, dat moet toch vreselijk koud zijnOp de fiets waait dat allemaal die fluit in enzo...brrr
En tóch is het zo! Probeer het maar eensquote:
Maandén, jongeman.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan moet je nog iets meer dan 3 maand wachten![]()
En dat werd bij mij dus niet gedaan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef Canisfire het volgende:
Sneeuw is oke ik werd net gebelt dat school niet doorgaat.
ik had minder geluk wou een bochtnemen maar ik ging gewoon rechtdoor terwijl ik al 20 reed ofzo, net een paaltje aangetikt hele voorscherm aan puinquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef JaJoah het volgende:
Blergh, was weer een glijboel vanmorgen.
Eerst een afzettingsbord een meter gelanceerd met mijn auto (stelletje kutproleten in Obbicht, waarom is die kutstraat afgesloten ivm Carnaval? Ga eens dood ofzo), daarna op de afrit een beetje zitten driften damnit
Gelukkig geen schade aan mijn bumper![]()
tja, had ik nog bij mijn ouders gewoond, dan had k nu ook zulke voordelen gehad, nu kon ik gewoon thuis zitten vanwege mijn ziektequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:50 schreef yosander het volgende:
Ik heb net 1.5 uur geleden sneeuwvrij gekregen!
Maar toen gebeurde het; normaal duurt het een kwartiertje om naar huis te gaan nu DRIE kwartier!!
Ik heb de helft gelopen, en voor de rest gefietst alsof ik een lekke band had.
En dit was dus in Zwolle waar het meeste sneeuw is gevallen van heel Nederland.
Eigenlijk had ik tot het 7e maar we hadden het 1e uur vrij omdat er veel leraren/leerligen te laat kwamen en het 3e uur (het laatste) viel er een les uit dus gingen we sneeuwballen gevecht doen.
Oftowel ik heb één uur les gehad!
veel plezier, ik ben nog ff blij met de volledige afwezigheid van sneeuw hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:34 schreef star_gazer het volgende:
Er ligt hier (Papendrecht) een flinke hoop. Lekker hèndig sjiek bochtjes slippen met m'n auto
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
veel plezier, ik ben nog ff blij met de volledige afwezigheid van sneeuw hier![]()
ik ookquote:
nog steeds droogquote:
quote:
wat wil je nou?quote:
meer sneeuwquote:
maar hier niet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |