En dat werd bij mij dus niet gedaan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef Canisfire het volgende:
Sneeuw is oke ik werd net gebelt dat school niet doorgaat.
ik had minder geluk wou een bochtnemen maar ik ging gewoon rechtdoor terwijl ik al 20 reed ofzo, net een paaltje aangetikt hele voorscherm aan puinquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef JaJoah het volgende:
Blergh, was weer een glijboel vanmorgen.
Eerst een afzettingsbord een meter gelanceerd met mijn auto (stelletje kutproleten in Obbicht, waarom is die kutstraat afgesloten ivm Carnaval? Ga eens dood ofzo), daarna op de afrit een beetje zitten driften damnit
Gelukkig geen schade aan mijn bumper![]()
tja, had ik nog bij mijn ouders gewoond, dan had k nu ook zulke voordelen gehad, nu kon ik gewoon thuis zitten vanwege mijn ziektequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:50 schreef yosander het volgende:
Ik heb net 1.5 uur geleden sneeuwvrij gekregen!
Maar toen gebeurde het; normaal duurt het een kwartiertje om naar huis te gaan nu DRIE kwartier!!
Ik heb de helft gelopen, en voor de rest gefietst alsof ik een lekke band had.
En dit was dus in Zwolle waar het meeste sneeuw is gevallen van heel Nederland.
Eigenlijk had ik tot het 7e maar we hadden het 1e uur vrij omdat er veel leraren/leerligen te laat kwamen en het 3e uur (het laatste) viel er een les uit dus gingen we sneeuwballen gevecht doen.
Oftowel ik heb één uur les gehad!
veel plezier, ik ben nog ff blij met de volledige afwezigheid van sneeuw hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:34 schreef star_gazer het volgende:
Er ligt hier (Papendrecht) een flinke hoop. Lekker hèndig sjiek bochtjes slippen met m'n auto
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
veel plezier, ik ben nog ff blij met de volledige afwezigheid van sneeuw hier![]()
ik ookquote:
nog steeds droogquote:
quote:
wat wil je nou?quote:
meer sneeuwquote:
maar hier niet...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |