Vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
PI.
En de rest is ook tof uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Misstique het volgende:
Uitslapen.
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventuele crew die doorposten na het slotje
Uitslapen lijkt me wel lekker voor morgen ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En de rest is ook tof uiteraard.
Dat kan ik niet. Daar moet je een admin voor hebben die in de database wil kloten.quote:
Tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens een kleine aanpassing gemaakt in de OP.
[..]
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens een kleine aanpassing gemaakt in de OP.
[..]
Wat? Kan jij niet iemand's post een PI geven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Daar moet je een admin voor hebben die in de database wil kloten.
Jawel, maar een posticon is anders dan een topicicon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat? Kan jij niet iemand's post een PI geven?
Hahaha... jullie kunnen ook nixquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Daar moet je een admin voor hebben die in de database wil kloten.
Posts wel, topics niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat? Kan jij niet iemand's post een PI geven?
Dat zie ik nu voor het eerstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel, maar een posticon is anders dan een topicicon.
Ik begrijp et jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel, maar een posticon is anders dan een topicicon.
Hè, nou, och toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef xrrwr het volgende:
Godverdomde piemelbrie nogantoe!
Anarchiedrank is op.
Gister teveel Molotov Cocktails gedronken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef xrrwr het volgende:
Godverdomde piemelbrie nogantoe!
Anarchiedrank is op.
Neen, ik werd wakker gehouden door een kutkat zonder manieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Gister teveel Molotov Cocktails gedronken?
Daar heb je geen rechten voor, dat zei Breuls ooit ergens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
Vreemd trouwens dan, dat de TI het zelfde is als de PI van de OP, maar dat je die niet meer kan wijzigen
Dat is het niet echt.... Aangezien je gewoon een PI kan editten... dat kan iedereen van zijn post. En niemand van het topic als je het eenmaal gedaan hebt. Zal wel hard in DB opgeslagen worden als je op post drukt. Dan moet je dus in de DB aanpassingen doen wil je dat edittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
Vreemd trouwens dan, dat de TI het zelfde is als de PI van de OP, maar dat je die niet meer kan wijzigen
Ja maar ik vind het dus raar dat ze dat zo hebben gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het niet echt.... Aangezien je gewoon een PI kan editten... dat kan iedereen van zijn post. En niemand van het topic als je het eenmaal gedaan hebt. Zal wel hard in DB opgeslagen worden als je op post drukt. Dan moet je dus in de DB aanpassingen doen wil je dat editten
Ja ga jij Breuls even schoppen dat daar verandering in moet komen? Dan zet ik vast weer wat onderdelen klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar heb je geen rechten voor, dat zei Breuls ooit ergens.
[/stalk]
Hmmjah... want je kan de topictitel wel weer aanpassen.... hmm hmmquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dus raar dat ze dat zo hebben gemaakt
Bureaucratisch logica roep ik je!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Op het moment dat je OP er staat en je edit hem, dan edit je (voor zover Replique kan zien) een doodnormale post, die geen connectie heeft met het topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Klopt maar je kan wel weel de topic titel wijzigenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment dat je OP er staat en je edit hem, dan edit je (voor zover Replique kan zien) een doodnormale post, die geen connectie heeft met het topic.
En de TT dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment dat je OP er staat en je edit hem, dan edit je (voor zover Replique kan zien) een doodnormale post, die geen connectie heeft met het topic.
Wel starten maar niet doorgaan tot aan de finnish?quote:
an sich vind ik het niet zo gek dat je als user de TI niet kan wijzigen, dat zou een janboel worden in de topiclist...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Stage heh... alle tijd en goeie verbindingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Litso het volgende:
[..]
En de TT dan?
-Jackson je bent te snel
Tja, dat is ook een manier van kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Wel starten maar niet doorgaan tot aan de finnish?
Mietje.
Of een sigaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef xrrwr het volgende:
Argh, nu heb ik zin in een peuk.
Dan edit je het topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Litso het volgende:
[..]
En de TT dan?
-Jackson je bent te snel
Of snap ik de strekking nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef xrrwr het volgende:
Dat snap ik jaquote:
*aanbiedtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef xrrwr het volgende:
Midden in de week.... zeker vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Litso het volgende:
Ik ben trouwens weer weg, spullen klaarzetten voor de LAN bij Slarioux
Anders was ik alsnog wel gegaan hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Midden in de week.... zeker vakantie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Anders was ik alsnog wel gegaan hoor
Tenminste toffe ouders die snappen hoe het werktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef Stofje het volgende:
"Even kijken of Stofje nog leeft". Ik hoorde mijn moeder de trap opkomen, de logeerkamer in. Ze voelde met haar hand aan mijn wang, ik opende mijn ogen. "Leef je nog?", vroeg ze. Ik wilde "Ik geloof het wel" zeggen, maar mijn stem liet dit niet toe. Ik knikte. Mijn vader kwam de kamer binnen. "Teringjantje, wat was jij zát gisterenavond! Hilarisch, hoe jij om 10 uur 's avonds al thuiskomt en naar boven waggelt, drie keer struikelt en dood neervalt in je bed!"
Carnaval, kutfeest![]()
Maakt niet uit, het is goed zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef Stofje het volgende:
Misstique!! Knappert en... Ja, godver, ik zit hier halfdood dood te gaan, ik weet niks te typen.![]()
Wat schattig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef Stofje het volgende:
"Even kijken of Stofje nog leeft". Ik hoorde mijn moeder de trap opkomen, de logeerkamer in. Ze voelde met haar hand aan mijn wang, ik opende mijn ogen. "Leef je nog?", vroeg ze. Ik wilde "Ik geloof het wel" zeggen, maar mijn stem liet dit niet toe. Ik knikte. Mijn vader kwam de kamer binnen. "Teringjantje, wat was jij zát gisterenavond! Hilarisch, hoe jij om 10 uur 's avonds al thuiskomt en naar boven waggelt, drie keer struikelt en dood neervalt in je bed!"
Carnaval, kutfeest![]()
Ja, ik ken je ouders toch niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn schattig. Ik ook. Dus dat is een logische constatering, Ch.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ja, die zijn schattig.
Altijd respect en interesse?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Wat een ontstellend gezellige reeks is dit toch eigenlijk. Nooit ruzietjes, altijd respect en interesse. Walgelijk, eigenlijk.
Tsssk. De twee wandelende tieten zeggen ook wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Altijd respect en interesse?. Beter opletten.
Maar ze heeft wel een punt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tsssk. De twee wandelende tieten zeggen ook wat.
quote:
Nee hoor, een topic bestaat uit een nummer, TI, TS en een TT. Al het andere is optioneel, vandaar dat je OP's kan wissen waardoor de nieuwe OP van iemand anders kan zijn dan in de index vermeldt staat als TS.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
Kijk, daar begint het al. Je respecteert me niet.quote:
Ik heb juist heel veel respect voor je tieten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk, daar begint het al. Je respecteert me niet..
Die discussie was allang afgesloten, spuit 11quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, een topic bestaat uit een nummer, TI, TS en een TT. Al het andere is optioneel, vandaar dat je OP's kan wissen waardoor de nieuwe OP van iemand anders kan zijn dan in de index vermeldt staat als TS.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel respect voor je tieten.
Ik gaf effe een technisch completere uitleg dan al gegeven was.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die discussie was allang afgesloten, spuit 11![]()
Respect, homeboy.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik gaf effe een technisch completere uitleg dan al gegeven was.
Blablabla, wise assquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik gaf effe een technisch completere uitleg dan al gegeven was.
quote:
Ik probeer hier een punt te maken en dan ga jij dit soort onzin posten!quote:
Wat heb jij toch met punten, vandaag? Denk je dat dat indruk maakt. Stomme puntmuts.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik probeer hier een punt te maken en dan ga jij dit soort onzin posten!![]()
Ik krijg een punthoofd van jouw domme opmerkingen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met punten, vandaag? Denk je dat dat indruk maakt. Stomme puntmuts.![]()
Foto's!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:19 schreef Stofje het volgende:
Tering. Wat zie ik er op dit moment onweerstaanbaar lekker uit.
Hier sneeuwt het.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:19 schreef Stofje het volgende:
Tering. Wat zie ik er op dit moment onweerstaanbaar lekker uit.
Dan zou half vrouwelijk FOK masturberen op mijn foto's.quote:
alleen jammer dat jij geen tieten hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan zou half vrouwelijk FOK masturberen op mijn foto's.
Hmm. Wat dat betreft passen pussydeluxe en ik toch wel redelijk bij elkaar.
Mannen met tietenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen jammer dat jij geen tieten hebt
Viesheidquote:
He gadverdamme!quote:
Tieten zijn overratedquote:
No way. Die van mijn vrouw zijn zeker niet overratedquote:
Ze lurkt zeker meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
No way. Die van mijn vrouw zijn zeker niet overrated![]()
Mannen met strings.quote:
Dat kusje krijg je van mij ook, terwijl we samen naar de ondergaande zon staren op de muren van mt st michel.quote:
Mannen met ingegroeide baardhaartjes.quote:
Mannen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mannen met ingegroeide baardhaartjes..
Ska.quote:
Welnee.quote:
Napalm.quote:
En PDL dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi. Ik heb het gevoel dat ik verliefd op je ben.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kusje krijg je van mij ook, terwijl we samen naar de ondergaande zon staren op de muren van mt st michel.
wat was dat nou voor kuttopic net manquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef renz0r het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRR!!!1111!!!11einszweipolizei!!!11dreiviergrenadier!!!11!!!1:d ±d
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat was dat nou voor kuttopic net man
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi. Ik heb het gevoel dat ik verliefd op je ben.
Toch niet lang meer, hihi.quote:
...neukt met m'n vader ja. Had je wat?quote:
Ik ben ook verliefd op jou en wil Dago graag assisteren bij zijn ontdekkingstocht naar jouw passievrucht.quote:
True !quote:
Niet dat ik weet iigquote:
Hi-hi-hi!quote:
Een trio. Tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op jou en wil Dago graag assisteren bij zijn ontdekkingstocht naar jouw passievrucht.
...shitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
...neukt met m'n vader ja. Had je wat?
En ik dan?quote:
Garpje Pinguquote:
Een quatro kan ook 14.gifquote:
wrom heb j0e mii gebl0kt?!?1/1/1/1!?!?!1/1quote:
Ze doet mee!quote:
In de maagdenreeksin R&P een slachtoffer laten zoekenquote:
quote:
Dat bepaal ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik kijk wel weer van een afstandje toe
Ligt eraan. Ga jij het dan met Dago doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah tof. Gaan jullie het dan ook met elkaar doen enzo
quote:
*mental imagequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ga jij het dan met Dago doen?![]()
![]()
.
Dat is geen geil gezicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ga jij het dan met Dago doen?![]()
![]()
.
Liever niet.quote:
Verdomd! Hoe was het?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef Pheno het volgende:
De parenclubmeeting van erodome is toch al geweest
Niet hè?quote:
In [SEX] staat een impressiequote:
Ik realiseerde me ineens dat ik nog nooit in dat subforum zelf heb gekeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
Is iedereen nu gelijk in [SEX] gaan kijken?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ook niet hoor. Dat linkje kreeg ik ook maar in R&P SC.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik realiseerde me ineens dat ik nog nooit in dat subforum zelf heb gekeken..
Dat heb ik toch helemaal niet nodig, ik doe liever dan dat ik er over leesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
Bier en kwartetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Dagonet het volgende:
heeft iemand een samenvatting voor me?
van wat? dit topic of die parenclubmeeting?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef Dagonet het volgende:
heeft iemand een samenvatting voor me?
Dat laatste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
van wat? dit topic of die parenclubmeeting?
Jij, Chowi en ik?quote:
Vraag maar aan Lupaquote:
En Stofje wil ook meedoen, goed?quote:
Anders word ik vast buitengesloten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En Stofje wil ook meedoen, goed?
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Anders word ik vast buitengesloten..
O okay.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En Stofje wil ook meedoen, goed?
quote:
Zwijgen is instemmen.quote:
Buitengewoon bizar idd!quote:
quote:
Je hoeft niet zo te gillen!!!quote:
mên, kun je eindelijk es gebruik maken van je donkerblauwe kleurtje... zeg je neequote:
Nee, da's waar, dat laat ik wel aan jou over.quote:
Ik gil nooit naar jouquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, da's waar, dat laat ik wel aan jou over.
Niet naar, nee.quote:
Ook niet tegenquote:
Nee, klopt ook.quote:
Mooi, dan zijn we het eens.quote:
Wel vaker.quote:
Het wordt bijna eng gewoon!quote:
quote:
quote:
O.quote:
Kan nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
*iets mompelt over msn enzo
Liefde ende tolerantie in BeF.quote:
Het nieuwe kusknuffelkroeltopicquote:
[KKK]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het nieuwe kusknuffelkroeltopic![]()
Geen goeie titel!quote:
Aight, als ik de lapo heb zet ik [BeF/KKK] in de TT.quote:
Als je de reeks wil vermoorden, moet je dat doen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aight, als ik de lapo heb zet ik [BeF/KKK] in de TT.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je de reeks wil vermoorden, moet je dat doen ja.
Zorg dan dat je de lapo niet pákt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Zorg dan dat ik de lapo niet heb.
Gaat altijd per ongeluk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zorg dan dat je de lapo niet pákt.
Onzin, gewoon oplettuhquote:
Ja, dáár heb ik dus moeite mee.quote:
als pagina 6 redelijk vol begint te raken, ga je gewoon tieten in blik bezorgen, tot het volgende topic er is!quote:
Gaat ie t nog uitleggen ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als pagina 6 redelijk vol begint te raken, ga je gewoon tieten in blik bezorgen, tot het volgende topic er is!
mits 50 posts/pagina
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Ik weiger niet-mee-te-posten in pagina 6!
Okay.quote:
als het niet vrijwillig kan, moeten we Dago maar ff roepenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Ik weiger niet-mee-te-posten in pagina 6!
Tieft op!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het niet vrijwillig kan, moeten we Dago maar ff roepen
"we"?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het niet vrijwillig kan, moeten we Dago maar ff roepen
ik en mijn 2e persoonlijkheidquote:
Zet je dan een brandend kruis in de FiPo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je de reeks wil vermoorden, moet je dat doen ja.
zwem-zequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik en mijn 2e persoonlijkheid
maar ik gaat naar het zwembad nu, dus laat maar zitten eigenlijk
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zet je dan een brandend kruis in de FiPo?
NJ. Held. Suikerpopje. Roze knuffelige muffin van me.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zet je dan een brandend kruis in de FiPo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
NJ. Held. Suikerpopje. Roze knuffelige muffin van me..
Hihi.
quote:
*lekbakje aangeeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
NJ. Held. Suikerpopje. Roze knuffelige muffin van me..
Hihi.
quote:
Ik lek helemaal niet!quote:
Mag ik je MSN?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lek helemaal niet!
Er leest een FA mee
tsss mietje, 1 blowjob en Mt heeft dago zen login te pakken dus who caresquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lek helemaal niet!
Er leest een FA mee
Als je maar niet denkt dat ik ga lekken!quote:
Zo makkelijk is t niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
tsss mietje, 1 blowjob en Mt heeft dago zen login te pakken dus who cares
Vooruit dan maar, op hoop van zegen:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
tsss mietje, 1 blowjob en Mt heeft dago zen login te pakken dus who cares
Wacht maar... You'll beg for it, later.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ga lekken!
even weg
oeh tof ik heb een reputatiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, op hoop van zegen:
Achter de schermen hebben we al anderhalf topic volgeluld over wat een kutuser jij wel niet bent.
Die topics heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, op hoop van zegen:
Achter de schermen hebben we al anderhalf topic volgeluld over wat een kutuser jij wel niet bent.
wat ik al lang onder men ctrl-v heb zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik ga lekken!
hey, daar stond iets
Mooi. Dan hoef ik van Dago niets meer te horen over eventueel lekken van mijn kant.quote:
Ik niet, hij was te snelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat ik al lang onder men ctrl-v heb zitten
Boeie. Het gaat er meer om dat als ik dalijk een kuttopic sluit dat die user gewoon gaat zeiken in FB, m'n mail of fotoboek. Niet in m'n msn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat ik al lang onder men ctrl-v heb zitten
Oopsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus je geeft nu toe dat je illegaal achter de schermen hebt gekeken?
ach ik open toch nooit kut topicsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Boeie. Het gaat er meer om dat als ik dalijk een kuttopic sluit dat die user gewoon gaat zeiken in FB, m'n mail of fotoboek. Niet in m'n msn..
Er zijn er een hoop die die wijsheid niet hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik open toch nooit kut topics
oke das niet waar maar ik weet van mezelf dat het kut is dus ik zeur er niet over
zelfkennis heerschtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop die die wijsheid niet hebben.
gohquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef NJ het volgende:
Het wordt ineens druk op m'n msn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef NJ het volgende:
Als dat balkje aan je rechterkant nou heel klein wordt, moet je stoppen met posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
Há, pagina 6.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als dat balkje aan je rechterkant nou heel klein wordt, moet je stoppen met posten.
Pfff, jij kan lang zoveel niet lekkeb als ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef NJ het volgende:
Palatino linotype. Bold, Italic. Rood.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
Je hebt wel een keitof lettertype, NJ.
Zodra ik weet wat het is, dan kom ik bij je terug met een antwoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, jij kan lang zoveel niet lekkeb als ik..
Partners mogen over de schouder meekijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus je geeft nu toe dat je illegaal achter de schermen hebt gekeken?
Best uniek. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Palatino linotype. Bold, Italic. Rood..
Mits foto's.quote:
Aight.quote:
Ja, dat woord zocht ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Partners mogen over de schouder meekijken..
Je hebt er nú toch weinig aanquote:
Ohja, hij is niet online hè?quote:
Horrifying.quote:
Was ik al.quote:
Hoeveel FA's zijn er?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoeveel FA's heb jij geneukt?
Dan heb ik er 11 geneukt.quote:
Wanneer waren jullie eigenlijk van plan mij mod te maken? Hm? HM!?!??!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef NJ het volgende:
En zodra ze in de huidige lichting mods een competent iemand vinden, of zodra ze er gewoon lukraak één aanwijzen, zijn het weer zes huidige FA's..
dus ik maak ook kansquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef NJ het volgende:
En zodra ze in de huidige lichting mods een competent iemand vinden, of zodra ze er gewoon lukraak één aanwijzen, zijn het weer zes huidige FA's..
Je kan vanaf nu inlikken over msn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wanneer waren jullie eigenlijk van plan mij mod te maken? Hm? HM!?!??!
Dat heb ik ook al eens bij Snakey gedaan. Die zou een goed woordje voor me doen, zei hij. Nou, je ziet 't, pikzwart, nog altijd.quote:
ja maar wie neemt snakey dan ook serieusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens bij Snakey gedaan. Die zou een goed woordje voor me doen, zei hij. Nou, je ziet 't, pikzwart, nog altijd..
Snakey is toevallig een hele toffe knul.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar wie neemt snakey dan ook serieus
Ik ben niet erg.quote:
Wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Misstique het volgende:
Chowi niet meer posten nu!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar wie neemt snakey dan ook serieus
Russisch roulette.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Misstique het volgende:
Chowi niet meer posten nu!
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Snakey is toevallig een hele toffe knul.
Gedaan, maar niemand anders dan jij neemt me serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens bij Snakey gedaan. Die zou een goed woordje voor me doen, zei hij. Nou, je ziet 't, pikzwart, nog altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |