Vergetenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
PI.
En de rest is ook tof uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Misstique het volgende:
Uitslapen.
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventuele crew die doorposten na het slotje
Uitslapen lijkt me wel lekker voor morgen ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
En de rest is ook tof uiteraard.
Dat kan ik niet. Daar moet je een admin voor hebben die in de database wil kloten.quote:
Tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens een kleine aanpassing gemaakt in de OP.
[..]
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens een kleine aanpassing gemaakt in de OP.
[..]
Wat? Kan jij niet iemand's post een PI geven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Daar moet je een admin voor hebben die in de database wil kloten.
Jawel, maar een posticon is anders dan een topicicon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat? Kan jij niet iemand's post een PI geven?
Hahaha... jullie kunnen ook nixquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Daar moet je een admin voor hebben die in de database wil kloten.
Posts wel, topics niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat? Kan jij niet iemand's post een PI geven?
Dat zie ik nu voor het eerstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel, maar een posticon is anders dan een topicicon.
Ik begrijp et jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel, maar een posticon is anders dan een topicicon.
Hè, nou, och toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef xrrwr het volgende:
Godverdomde piemelbrie nogantoe!
Anarchiedrank is op.
Gister teveel Molotov Cocktails gedronken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef xrrwr het volgende:
Godverdomde piemelbrie nogantoe!
Anarchiedrank is op.
Neen, ik werd wakker gehouden door een kutkat zonder manieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Gister teveel Molotov Cocktails gedronken?
Daar heb je geen rechten voor, dat zei Breuls ooit ergens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
Vreemd trouwens dan, dat de TI het zelfde is als de PI van de OP, maar dat je die niet meer kan wijzigen
Dat is het niet echt.... Aangezien je gewoon een PI kan editten... dat kan iedereen van zijn post. En niemand van het topic als je het eenmaal gedaan hebt. Zal wel hard in DB opgeslagen worden als je op post drukt. Dan moet je dus in de DB aanpassingen doen wil je dat edittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Litso het volgende:
Vreemd trouwens dan, dat de TI het zelfde is als de PI van de OP, maar dat je die niet meer kan wijzigen
Ja maar ik vind het dus raar dat ze dat zo hebben gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is het niet echt.... Aangezien je gewoon een PI kan editten... dat kan iedereen van zijn post. En niemand van het topic als je het eenmaal gedaan hebt. Zal wel hard in DB opgeslagen worden als je op post drukt. Dan moet je dus in de DB aanpassingen doen wil je dat editten
Ja ga jij Breuls even schoppen dat daar verandering in moet komen? Dan zet ik vast weer wat onderdelen klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar heb je geen rechten voor, dat zei Breuls ooit ergens.
[/stalk]
Hmmjah... want je kan de topictitel wel weer aanpassen.... hmm hmmquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dus raar dat ze dat zo hebben gemaakt
Bureaucratisch logica roep ik je!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Op het moment dat je OP er staat en je edit hem, dan edit je (voor zover Replique kan zien) een doodnormale post, die geen connectie heeft met het topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Klopt maar je kan wel weel de topic titel wijzigenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment dat je OP er staat en je edit hem, dan edit je (voor zover Replique kan zien) een doodnormale post, die geen connectie heeft met het topic.
En de TT dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment dat je OP er staat en je edit hem, dan edit je (voor zover Replique kan zien) een doodnormale post, die geen connectie heeft met het topic.
Wel starten maar niet doorgaan tot aan de finnish?quote:
an sich vind ik het niet zo gek dat je als user de TI niet kan wijzigen, dat zou een janboel worden in de topiclist...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Stage heh... alle tijd en goeie verbindingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Litso het volgende:
[..]
En de TT dan?
-Jackson je bent te snel
Tja, dat is ook een manier van kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Wel starten maar niet doorgaan tot aan de finnish?
Mietje.
Of een sigaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef xrrwr het volgende:
Argh, nu heb ik zin in een peuk.
Dan edit je het topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef Litso het volgende:
[..]
En de TT dan?
-Jackson je bent te snel
Of snap ik de strekking nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef xrrwr het volgende:
Dat snap ik jaquote:
*aanbiedtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef xrrwr het volgende:
Midden in de week.... zeker vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Litso het volgende:
Ik ben trouwens weer weg, spullen klaarzetten voor de LAN bij Slarioux
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |