Heb ik nu n kleine piem0l?quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, doodgaan aan apathie is een betere optie.
Ik vind een bericht zonder smiley zo hard overkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is inderdaad nogal een kutsmiley.
Mensen die het vaak gebruiken kunnen zich blijkbaar niet sterk uitdrukken en hebben die smiley nodig om hun bericht nog iets te laten lijken,
heten ze smijltjes tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:04 schreef RM-rf het volgende:
fuck, ik denk dat ik ook een gebruik ben die dat smijltje vaak toepast ....
waarschijnlijk omdat ik hem zolang niet begrepen heb, en dan heb je de AHA-Erlebnis waarbij je de bedoeling opeens inziet en doorhebt dat al die mensen die op jouw posts ermee reageerden, helemaal niet je mening erg goed vonden of je hardstikke tof vonden, maar vooral een beetje zielig ...
En daarop ga je het ding zelf ook veel, heel veel toepassen, om te laten zien dat je begrijpt hoe het werkt, althans dat je de emo-smijl iig al hebt doorgekregen ......
Het emo-smijltje is waarschijnlijk een soort van 'smijltjesgebruik-voor-beginners eerste les'
Om een bericht minder hard te laten lijken is er een hele toffe PI, jij domme idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind een bericht zonder smiley zo hard overkomen.![]()
Volgens mij komt dit wel in de buurt van de waarheid ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Herald het volgende:
Mijns inziens denkt zo'n emo-abuser zo:"ik wil zo graag een gevatte opmerking maken, maar ik ben helaas net zo leuk als een streptokokkeninfectie dus als ik die kenkersmiley erbij zet lijkt het net alsof ik grappig ben".
Maar die zijn ook niet altijd even toepasselijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om een bericht minder hard te laten lijken is er een hele toffe PI, jij domme idioot.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Herald het volgende:
En kom dan niet aan met "ik heb een kleine piemel" want die heb ik ook en ik gebruik die smiley tenslotte ook niet.
een domme reaktie op een domme huilie stelling.. sufferd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En heb je nou ook nog een inhoudelijke reactie op dit onderwerp of ben je gewoon dom?![]()
Het woord was alleen te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ergens heeft TSwel gelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
een domme reaktie op een domme huilie stelling.. sufferd.![]()
Bon soir! Die ownen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:
Fuck alles:
[afbeelding]
De gekste:
[afbeelding]
Talpa kijkers:
[afbeelding]
Deze staat inmiddels bekend als de i-spy smilie. [insert emo.gif]quote:
quote:
Je gebruikt er zelf een!quote:
Dit is teveel eer, lieve mede-usersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Herald het volgende:
Users als jitzzzze en c0nd0r durven zelfs geen post te maken zonder het debiele emo-icoontje.
ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is teveel eer, lieve mede-users![]()
Zie, en hier is de emo.gif smiley wél op zijn plaats. Maar verder moet je het laten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is teveel eer, lieve mede-users![]()
Even een dagje rustquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar je bleef![]()
Ik weet hem tenminste wel goed te gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zie, en hier is de emo.gif smiley wél op zijn plaats. Maar verder moet je het laten.![]()
En hier is een emo.gif smiley nou niet op zijn plaats.quote:
Ik moet het nog een beetje lerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En hier is een emo.gif smiley nou niet op zijn plaats.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet het nog een beetje leren
Word je daar emotioneel van?quote:
je zit al sinds 2002 op fok en je moet het nog steeds lerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja maar hier ook!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is dan ook een übern00b.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je zit al sinds 2002 op fok en je moet het nog steeds leren![]()
Liever langzaam leren en het goed doen, dan snel leren en nog steeds een prutser zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je zit al sinds 2002 op fok en je moet het nog steeds leren![]()
'raad-je-modje-voor-beginners-post ...een lastige trouwens, toch niet weer buzzer, hé?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef Vitalogy het volgende:
Een antwoord wat in feite nergens op slaat en daar dan alsnog mee willen scoren.Een van de modjes is daar een enorme ster in.
deze?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef Litso het volgende:
Mits goed gebruikt is debest okay.
Dedaarentegen slaat echt alles. Echt de grootste kutsmiley, samen met die met dat zweepje en die poepende (ofzo, die zo rood aanloopt)
Ja die.quote:
Oh, daar heb ik juist weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja die.
Kutsmiley.
Ik ben zelf trouwens voor het vaker gebruiken van deom sarcasme aan te geven.
ik ben ook een grootverbruikerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik juist weervoor... maar die gebruik ik eigelijk min of meer voor alles...
![]()
Ik hoor samen met jitzzze en jou dan ook in de top 10.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ben ook een grootverbruiker![]()
dat is toch eentje van die posterts uit OUD ...?quote:
Ja daar gaat het hele topic nou juist overquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik juist weervoor... maar die gebruik ik eigelijk min of meer voor alles...
![]()
woehoequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik hoor samen met jitzzze en jou dan ook in de top 10.![]()
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja daar gaat het hele topic nou juist over
Echt niet, ik wil niet met jou in één top 10quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik hoor samen met jitzzze en jou dan ook in de top 10.![]()
Sorry. Het is te laat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt niet, ik wil niet met jou in één top 10
Wat leuk..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef YanniiCke het volgende:
Ksnap eigenlijk niet gooed waar die smiley voor staat deze![]()
Ik vind deze twee altijd leuk om te gebruiken![]()
![]()
Goed voor jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef YanniiCke het volgende:
Ksnap eigenlijk niet gooed waar die smiley voor staat deze![]()
Ik vind deze twee altijd leuk om te gebruiken![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt niet, ik wil niet met jou in één top 10
Jammer joh, er zijn er nog veel meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef __droogkloot__ het volgende:
Maak je niet zo druk man, jezus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(speciaal voor jou alle smilies die Fok! te bieden heeft)
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
onze kwaliteitspost ranglijst aanvoerder![]()
spuit 11quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef __droogkloot__ het volgende:
Maak je niet zo druk man, jezus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(speciaal voor jou alle smilies die Fok! te bieden heeft)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Oh dieja die gebruik ik ook vaak, is lache
jeweets
Whehe, als dit serieus is!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Ja, Wat is dan die beruchte "emo slile" ik heb echt geen flauw idee, en zo te zien ben ik niet de enige........
ja togquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Oh dieja die gebruik ik ook vaak, is lache
jeweets
Ik heb nieuws voor je, dat is het wel.quote:
Ja jong het gaat toch ook over die smiliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, dat is het wel.
Ik heb echt geen flauw idee. maar ik heb een idee dat het deze is? ==>><<==
Zoniet, welke dan wel?
Ik weet het ook echt nie wat betekent die dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef Vlindur het volgende:
Ja, Wat is dan die beruchte "emo slile" ik heb echt geen flauw idee, en zo te zien ben ik niet de enige........
Er staat een spelfout in je ondertitelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:06 schreef Dr.Death het volgende:
Zoveel stennis om een gifje..ik ben ontroerd..![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Herald het volgende:
Alles wat nieuw is wordt leuk gevonden. Was dat vroeger speelgoed, nu zijn het forummeisjes en smilies. Zes jaar geleden was de duivelsmijlie helemaal je van het, om aan te tonen hoe stoer je wel niet was. Daarna kwamen de custom smilies Users als frusty, hypocrite en shutup. Al waren de laatste drie wél leuke smilies die in correcte context uitstekend van pas kwamen.
Voorbeelden:"Een meisje van 13 vroeg of ze me mocht pijpen voor een Big Mac maar ik had zelf honger" -> ![]()
"Masturberen? Dat doe ik echt niet 3 maal daags "
"Jammer dat Nikky mijn post niet wil wissen, dat is tegen de policy zegt ze" -> ![]()
Toffe smilies dus!
Tegenwoordig krijgt iedereen een natte slip van de emosmiley. Users als jitzzzze en c0nd0r durven zelfs geen post te maken zonder het debiele emo-icoontje. Alsof links van hun ?-knop standaard :') zit gebakken. Ik vraag me weleens af wat die soepjosti's nou denken. Uiteraard heb ik mijn eigen ludieke theorie er over die ik graag met jullie mee wil delen. Mijns inziens denkt zo'n emo-abuser zo:"ik wil zo graag een gevatte opmerking maken, maar ik ben helaas net zo leuk als een streptokokkeninfectie dus als ik die kenkersmiley erbij zet lijkt het net alsof ik grappig ben".
Ben je het er niet mee eens? Vertel dan hier waarom je zo'n trieste emogebruiker bent. En kom dan niet aan met "ik heb een kleine piemel" want die heb ik ook en ik gebruik die smiley tenslotte ook niet.
je gebruikt de tags verkeerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef Skinnymike het volgende:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bagger.gif Topique
quote:
Geeft nix, het droogt wel weer op.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:44 schreef MrBean het volgende:
Ik wil een O RLY smiley.
Dat was de bedoeling ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Er staat een spelfout in je ondertitel![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef Slarioux het volgende:
Vooral cygnusx is daar erg goed in.
Daarvoor issie toch ook bedoeld? Maar het heeft mij wel een paar jaar tijd gekost om dat door te krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:06 schreef rival het volgende:
hiermee geef ik aan dat jij zo triest bent dat ik niet weet of ik er om moet huilen of lachen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |