abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35568977
Rij vandaag op de weg van het gemeentehuis naar mijn eigen huis toe. Rijdt er een politieauto voorbij, die keert snel en komt achter me aan rijden. Tja het zal wel denk ik. Dus ik krijg een stopteken, en ik stop netjes aan de kant van de weg.

Goedemorgen zegt die agent. Weet u waarom ik u aanhoudt? Ik zeg nee, ik ben me van geen kwaad bewust. Voor mobiel bellen tijden het rijden, terwijl me mobiel in mn broekzak zit. Ik laat zie agent nog zien wanneer ik voor het laatst ben en heb gebeld, gisteravond, maar gelooft mij niet. U ziet de bon wel op de mat. Maar ik heb zelf niets gehad van een bonnetje ofzo, en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd of voorgesteld.

Echt waar, de politie, waar zijn ze goed voor......

Iemand suggesties die ik kan doen. BTW ik heb mn provider al gebeld, maar die kunnen niets natrekken omdat ik pre paid heb.

pissed is
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
pi_35569015
was je je honkbalknuppel vergeten dan?
pi_35569017
Damn dat is wel een naai actie zeg.
pi_35569083
dit is wel heel erg lullig..
pi_35569084
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
was je je honkbalknuppel vergeten dan?
Ja helaas wel zou je denken
Rammstein Nummer Eins!
pi_35569093
Als een politie zo slecht in de Nederlandse taal is, zou ik hem niet een serieus nemen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:15:59 #7
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35569109
Waren er toevallig getuigen van het "incident"? Anders sta je er helemaal alleen voor en zal je je zaak niet kunnen hardmaken.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_35569146
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
Waren er toevallig getuigen van het "incident"? Anders sta je er helemaal alleen voor en zal je je zaak niet kunnen hardmaken.
Inderdaad, een agent telt als twee burgers.
pi_35569226
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef computerkiller het volgende:
Rij vandaag op de weg van het gemeentehuis naar mijn eigen huis toe. Rijdt er een politieauto voorbij, die keert snel en komt achter me aan rijden. Tja het zal wel denk ik. Dus ik krijg een stopteken, en ik stop netjes aan de kant van de weg.

Goedemorgen zegt die agent. Weet u waarom ik u aanhoudt? Ik zeg nee, ik ben me van geen kwaad bewust. Voor mobiel bellen tijden het rijden, terwijl me mobiel in mn broekzak zit. Ik laat zie agent nog zien wanneer ik voor het laatst ben en heb gebeld, gisteravond, maar gelooft mij niet. U ziet de bon wel op de mat. Maar ik heb zelf niets gehad van een bonnetje ofzo, en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd of voorgesteld.

Echt waar, de politie, waar zijn ze goed voor......

Iemand suggesties die ik kan doen. BTW ik heb mn provider al gebeld, maar die kunnen niets natrekken omdat ik pre paid heb.

pissed is
Zo das wel een beetje vreemd maaruhm kun je niet een specificatie van je provider aanvragen? dan zou je de tijdstip van de boete kunnen vergelijken met de laatst gekozen oproepen op dat moment. maarja ik zou zowiezo wel bezwaar aantekenen. Dit is wel een beetje te triest
pi_35569241
daar ben ik ook bang voor, aangezien ik alleen in de auto zat
Rammstein Nummer Eins!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:21:11 #11
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35569254
Afwachten of je hem echt wel in de bus krijgt ... en dan onmiddelijk bezwaar indienen. alleen heb je zo weinig om handen om het tegendeel te bewijzen.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 12:21:49 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35569270
Volgende keer kledingnr vragen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35569300
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:

[..]

Zo das wel een beetje vreemd maaruhm kun je niet een specificatie van je provider aanvragen? dan zou je de tijdstip van de boete kunnen vergelijken met de laatst gekozen oproepen op dat moment. maarja ik zou zowiezo wel bezwaar aantekenen. Dit is wel een beetje te triest
Bezwaar teken ik sowieso aan. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb. Maar ik zal wel weer aan het korste eind trekken.
Rammstein Nummer Eins!
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 12:23:16 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35569319
Schikkingsvoorstel niet betalen. Je krijgt dan een uitnodiging van de officier van justitie voor een zitting. Je moet dus voorkomen. Als jij aan kunt tonen dat je niet aan het bellen was heb je misschien wel een sterke zaak, echter is het in je handen hebben van een mobiele telefoon al strafbaar.
Kijk anders eens verder op http://www.flitsservice.nl/ hier staan volgens mij wel artikelen hoe je dit aan moet pakken.
A.C.A.B
pi_35569359
Als de politite je wil bekeuren voor mobiel bellen tijdens het rijden dan moeten ze de specifikaties opschrijven van je mobiel (vernomen uit betrouwbare politiebron). Hebben ze dat gedaan? En hebben ze je een prachtig geel bonnetje gegeven?

Of was het alleen maar woorden en geen daden?
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:26:01 #17
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35569387
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende keer kledingnr vragen...
Ja, en dan
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35569406
edit
niet goed gelezen
† The 3 Kings †
pi_35569421
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Madelonie het volgende:
Als de politite je wil bekeuren voor mobiel bellen tijdens het rijden dan moeten ze de specifikaties opschrijven van je mobiel (vernomen uit betrouwbare politiebron). Hebben ze dat gedaan? En hebben ze je een prachtig geel bonnetje gegeven?

Of was het alleen maar woorden en geen daden?
Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.
Rammstein Nummer Eins!
pi_35569432
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef TheSorrow het volgende:
edit
niet goed gelezen
Net op tijd verbeterd
pi_35569469
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef computerkiller het volgende:

[..]

Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.
Ja, dat zit hij nu op het bureau uit te werken.
Een taak die trouwens 75% van de tijd van een agent in geslag neemt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 12:29:17 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35569476
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef Mabelle het volgende:

[..]

Ja, en dan
Daar kunnen ze nooit om lachen...
Heb al een paar keer meegemaakt dat het dan in 1 keer wel goed is zeg maar...
Zeker bij die dingen waar ze niet helemaal zeker van zijn helpt het vaak...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35569822
Tja, Leugen + Ambtseed = Feit (LAF)

Je provider kan het zeker natrekken! Prepaid of niet, het gaat om het telefoonnummer. Ze hebben er alleen geen zin in. Ga maar na, als een ovj de provider verzoekt om de gegevens kunnen ze ineens wel alles overleggen. En in het kader van de toekomstige bewaarplicht lijkt het me te gek voor woorden dat er niet nu al een begin is gemaakt met alles vast te leggen.

O ja, conform de WBP heb jij gewoon RECHT op die gegevens. www.cbpweb.nl.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35569879
Of koop een bluetooth oortje, dan wordt het verhaal van de agent wel erg ongeloofwaardig! "Waarom zou ik niet handsfree bellen als ik toch een headsetje heb, edelachtbare? En o ja, ik had graag 136,- schadevergoeding voor de vrije dag die ik moest nemen en overige onkosten die ik heb moeten maken".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35569903
aan de tt te zien dacht ik aan een mannetje en een vrouwtje politie die iets met elkaar hebben
pi_35569940
Pauper je bent niet eens aangehouden.
Dat noemen ze een staande houding
pi_35569961
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef sjimz het volgende:
Pauper je bent niet eens aangehouden.
Dat noemen ze een staande houding
Hey! Er zit een mier om je lulletje.
pi_35569989
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hey! Er zit een mier om je lulletje.
Wat een loze reactie op een feit van mij
pi_35569993
Je kan toch simpelweg om een specificatie vragen van je tel. rekening? Of gaat dat niet bij Pre-paid? Ik weet dat je dat niet standaard krijgt, maar als je er om vraagt zal het toch wel kunnen? Gewoon blijven aandringen..

Ik denk trouwens niet dat die agent met opzet staat te liegen, hij heeft het gewoon verkeerd gezien, maar dat pakt wel erg vervelend voor je uit nu..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:52:01 #30
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35569994
Kenteken onthouden?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:53:00 #31
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_35570041
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of koop een bluetooth oortje, dan wordt het verhaal van de agent wel erg ongeloofwaardig! "Waarom zou ik niet handsfree bellen als ik toch een headsetje heb, edelachtbare? En o ja, ik had graag 136,- schadevergoeding voor de vrije dag die ik moest nemen en overige onkosten die ik heb moeten maken".
Kopen? 25 euries

OT:
Wel klere genaaid, ze kunnen het ook gewoon nog waarmaken....Met brommers is dat precies hetzelfde, de 1e agent weegt 120 kilo en krijg je geen boete, de andere 50, hoge boete...dat is dus genaaid.
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
pi_35570058
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Yildiz het volgende:
Kenteken onthouden?
Waarom? Dat heeft geen nut. Hij had ook het werknummer van de Agent op kunnen schrijven.
Maar het gaat er hier om dat de rechter de agent zeer waarschijnlijk toch wel gelijk geeft.
pi_35570064
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

O ja, conform de WBP heb jij gewoon RECHT op die gegevens. www.cbpweb.nl.
Waar staat dat je recht hebt op een lijst van tel. nummers die je gebeld hebt? Volgens mij wordt er onder persoonsgegevens dat niet verstaan?

Maar als jij zegt dat hij er recht op heeft dan zul je dat wel ergens gelezen hebben? Hopelijk wil je dat met ons delen?
pi_35570096
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:53 schreef AnthonyZeus het volgende:

OT:
Wel klere genaaid, ze kunnen het ook gewoon nog waarmaken....Met brommers is dat precies hetzelfde, de 1e agent weegt 120 kilo en krijg je geen boete, de andere 50, hoge boete...dat is dus genaaid.
Er zijn dan ook richtlijnen over het gewicht van een agent voor ie op een rollenbank mag stappen met een scooter
pi_35570098
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef mcintosh het volgende:
Je kan toch simpelweg om een specificatie vragen van je tel. rekening? Of gaat dat niet bij Pre-paid? Ik weet dat je dat niet standaard krijgt, maar als je er om vraagt zal het toch wel kunnen? Gewoon blijven aandringen..

Ik denk trouwens niet dat die agent met opzet staat te liegen, hij heeft het gewoon verkeerd gezien, maar dat pakt wel erg vervelend voor je uit nu..
Kerel...ooit van Politie Boete-Quotum gehoord? Als hij nog 5 boetes die dag moet runnen, gaat hij mensen naaien...Geloof me.
pi_35570112
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Waarom? Dat heeft geen nut. Hij had ook het werknummer van de Agent op kunnen schrijven.
Maar het gaat er hier om dat de rechter de agent zeer waarschijnlijk toch wel gelijk geeft.
Als hij de aankondiging van beschikking had gekregen dan had hij rechtsbovenin het verbalisantennummer kunnen zien
pi_35570118
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Er zijn dan ook richtlijnen over het gewicht van een agent voor ie op een rollenbank mag stappen met een scooter
En houden flikkers zich ook aan het beleid dat je tegenwoordig in de Night-Club ook een condoom om moet?
pi_35570148
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef AnthonyZeus het volgende:

Geloof me.
Waarom zou ik je geloven? Jij hebt de cijfers hierover?

En een agent hoeft gemiddeld maar 1 bekeuring per dag uit te schrijven, denk je dat ie daarvoor moet gaan staan liegen?
pi_35570175
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Waarom zou ik je geloven? Jij hebt de cijfers hierover?

En een agent hoeft gemiddeld maar 1 bekeuring per dag uit te schrijven, denk je dat ie daarvoor moet gaan staan liegen?
Aha, we hebben hier met een agent te maken!
pi_35570205
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef AnthonyZeus het volgende:

[..]

Althans zeker iemand die er meer verstand van heeft dan jou met je ongegronde uitspraken.
pi_35570212
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef AnthonyZeus het volgende:

[..]

een agent die zit te fokken ipv boeven vangen
pi_35570248
Ik geef de TS gewoon een tip, maar als mensen met van die loze opmerkingen komen die nergens op slaan ga ik daar graag op in
pi_35570265
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Althans zeker iemand die er meer verstand van heeft dan jouw ongegronde uitspraken.
Pardon? Het tegendeel van mijn uitspraak is echter ook nog niet gesproken....

Ik kan spreken uit eigen ervaring dat dat soort matennaaiers nooit omgaand en meelevend zijn!
pi_35570275
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Net op tijd verbeterd
Or else?
† The 3 Kings †
pi_35570293
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:01 schreef AnthonyZeus het volgende:

[..]

Pardon? Het tegendeel van mijn uitspraak is echter ook nog niet gesproken....

Ik kan spreken uit eigen ervaring dat dat soort matennaaiers nooit omgaand en meelevend zijn!
Ik kan je het tegendeel bewijzen sinds ik agent ben
Surveillanten hebben een quotum maar die rijden niet in een surveillanceauto
Andere rangen in het systeem hoeven dus geen 5 bonnen per dag te schrijven..meer omdat ze met andere calamiteitszaken bezig zijn. Die hebben prio 1
en aangezien TS is staande gehouden door mensen in een auto is het onwaarschijnlijk dat het surveillanten waren..dus weg quotum
pi_35570303
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als hij de aankondiging van beschikking had gekregen dan had hij rechtsbovenin het verbalisantennummer kunnen zien
Maar hij heeft dat briefje niet gekregen..
Heeft de agent dan geen fout gemaakt?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:04:10 #48
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35570324
Wat een lul verhaal
pi_35570359
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:03 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Maar hij heeft dat briefje niet gekregen..
Heeft de agent dan geen fout gemaakt?
Op zich is het wel zo netjes om het gele briefje uit te reiken. maar het is niet noodzakelijk want er zijn bijvoorbeeld ook zat mensen die hem toch niet willen. De acceptgiro komt toch wel
pi_35570362
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Andere rangen in het systeem hoeven dus geen 5 bonnen per dag te schrijven..meer omdat ze met andere calamiteitszaken bezig zijn. Die hebben prio 1
en aangezien TS is staande gehouden door mensen in een auto is het onwaarschijnlijk dat het surveillanten waren..dus weg quotum
Stoer

Ga je ook net als je collega's stoppen op de kade om daar met z'n 4'en gezellig een peukje te roken? Dat deden ze altijd bij mn stage, 2 busjes, en dan met zn 4'en roken.... te treurig voor woorden
† The 3 Kings †
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:06:10 #51
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35570388
Ik ken wel meer van dit soort verhalen, ze zijn echt waar. Zelfs het krabben aan je oor als er een jutenwagen achter je zit is al riskant.

Maar ach, politie doet veel nuttige dingen m.b.t. verkeer. Dus ik zit er niet zo mee.
Era Vulgaris
pi_35570394
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Stoer

Ga je ook net als je collega's stoppen op de kade om daar met z'n 4'en gezellig een peukje te roken? Dat deden ze altijd bij mn stage, 2 busjes, en dan met zn 4'en roken.... te treurig voor woorden
Ik rook niet
pi_35570424
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Stoer

Elke kans aangrijpen om stom te lullen ipv ingaan op wat er gezegd wordt of niet

Alsof agenten niet even mogen pauzeren, echt heel treurig ja
pi_35570428
quote:

[..]

haha een echte vent word geen agent
pi_35570448
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik ken wel meer van dit soort verhalen, ze zijn echt waar. Zelfs het krabben aan je oor als er een jutenwagen achter je zit is al riskant.

Maar ach, politie doet veel nuttige dingen m.b.t. verkeer. Dus ik zit er niet zo mee.
Ik geloof ook wel dat er fouten worden gemaakt, maar of het met opzet wordt gedaan is een ander verhaal.. maar dat maakt het niet minder kut.
pi_35570452
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef maxamius het volgende:

[..]

Weer zo'n goed onderbouwde mening
pi_35570485
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef maxamius het volgende:

[..]

Nee een échte vent wordt ICT-er zeker
pi_35570545
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

ben jij ook een agent toevallig?
pi_35570546
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hij zal wel gefrusteerd zijn omdat zijn scooter vast een keer in beslag is genomen
pi_35570591
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Weer zo'n goed onderbouwde mening
maar even tussen ons jij gaat na een avond werken echt met een goed gevoel naar bed en niet met het gevoel zo ik heb weer even een aantal arme studenten van hun gelf afhandig gemaakt terwijl ze eigelijk gewoon helemaal niks deden. Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.
daarom worden alleen de pootjes die thuis niets te vertellen hebben agent zodat ze buiten op straat arme studenten en autobestuurders kunnen pesten.
pi_35570618
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij zal wel gefrusteerd zijn omdat zijn scooter vast een keer in beslag is genomen
scooter haha
pi_35570624
Het hele punt wordt hier met de reactie minder duidelijk he.
pi_35570632
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ben jij ook een agent toevallig?
Hoofd-Commissaris zelfs
pi_35570639
heel het agentencorps zit op fok ineens
pi_35570644
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef maxamius het volgende:

[..]

maar even tussen ons jij gaat na een avond werken echt met een goed gevoel naar bed en niet met het gevoel zo ik heb weer even een aantal arme studenten van hun gelf afhandig gemaakt terwijl ze eigelijk gewoon helemaal niks deden. Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.
daarom worden alleen de pootjes die thuis niets te vertellen hebben agent zodat ze buiten op straat arme studenten en autobestuurders kunnen pesten.
Ik ben er niet om arme studenten te naaien. Ik ben er om te zorgen van de daadwerkelijke handhaving van de openbare orde..dat wil dus zeggen dat de regels nageleefd worden. En het zit je echt heel hoog he
pi_35570660
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef maxamius het volgende:

[..]

scooter haha
auto zal het nog niet zijn aangezien je leeftijd dat nog niet toelaat
pi_35570661
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hoofd-Commissaris zelfs
zozo
pi_35570666
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef maxamius het volgende:
heel het agentencorps zit op fok ineens
het is korps met een k van Karel
pi_35570696
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

het is korps met een k van Karel
Of van Kilo ofzo..
pi_35570704
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben er niet om arme studenten te naaien. Ik ben er om te zorgen van de daadwerkelijke handhaving van de openbare orde..dat wil dus zeggen dat de regels nageleefd worden. En het zit je echt heel hoog he
oh je wil niet eens weten hoe hoog het mooiste vind ik wel dat jullie wel zo stoer zijn om me 4 boetes te geven voor rijden zonder licht om 4 uur snachts terwijl er dus helemaal niks aan de hand is maar als je om 4 uur snachts op het politiebureau komt om aangifte te doen dat ze gewoon de deur niet komen opendoen en als je dan om het gebouw loopt dat je ze gewoon daar een beetje ziet zitten kaarten.daar ken ik behoorlijk kwaad om worden.
pi_35570721
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Of van Kilo ofzo..
nato
pi_35570751
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef maxamius het volgende:

[..]

oh je wil niet eens weten hoe hoog het mooiste vind ik wel dat jullie wel zo stoer zijn om me 4 boetes te geven voor rijden zonder licht om 4 uur snachts terwijl er dus helemaal niks aan de hand is maar als je om 4 uur snachts op het politiebureau komt om aangifte te doen dat ze gewoon de deur niet komen opendoen en als je dan om het gebouw loopt dat je ze gewoon daar een beetje ziet zitten kaarten.daar ken ik behoorlijk kwaad om worden.
Hoe kan jij nu 4 boetes krijgen voor 1 overtreding? Doe je goed! Als het op verschillende dagen gebeurd is dan ben je gewoon een sukkel. Je had beter je licht aan kunnen doen of kunnen maken! Scheelt je geld!
pi_35570796
ja denk je nou egt dat ik 10 km ga lopen omdat me fiets geen licht heb ik stap net als de rest van nederland gewoon weer op als jullie weer verder zijn gereden. ken mij die 20 euro nou schelen
pi_35570821
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef maxamius het volgende:
ja denk je nou egt dat ik 10 km ga lopen omdat me fiets geen licht heb ik stap net als de rest van nederland gewoon weer op als jullie weer verder zijn gereden. ken mij die 20 euro nou schelen
Waarom klaag je dan over de boetes als het je toch niets kan schelen?
pi_35570840
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe kan jij nu 4 boetes krijgen voor 1 overtreding? Doe je goed! Als het op verschillende dagen gebeurd is dan ben je gewoon een sukkel. Je had beter je licht aan kunnen doen of kunnen maken! Scheelt je geld!
je licht kunnen maken je snapt het egt niet he wist je dat wwn licht binnen ongeveer 2 uur nadat je je fiets op slot he gezet in de fietsenstalling eraf is geschopt ja hallo ik blijf niet bezig ut ken niet elke dag feest zijn
pi_35570871
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef maxamius het volgende:

[..]

een fietser zonder licht is ook wel heel erg vervelend voor scooteraars of automobilisten dus eigenlijk vind ik het wel terecht
pi_35570888
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef maxamius het volgende:

[..]

je licht kunnen maken je snapt het egt niet he wist je dat wwn licht binnen ongeveer 2 uur nadat je je fiets op slot he gezet in de fietsenstalling eraf is geschopt ja hallo ik blijf niet bezig ut ken niet elke dag feest zijn
Nog nooit van lampjes gehoord die je aan je jas vast kan clippen? Geloof me..dat smoesje van jou heb ik al vaak gehoord!
pi_35570892
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom klaag je dan over de boetes als het je toch niets kan schelen?
omdat ik atijd word aangehouden ohnee staande gehouden als ik haast heb ofzo ken je niet gewoon een abonemment nemen op die boetes ofzo stuur me der gewoon elke maand 3
pi_35570927
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef maxamius het volgende:

[..]

omdat ik atijd word aangehouden ohnee staande gehouden als ik haast heb ofzo ken je niet gewoon een abonemment nemen op die boetes ofzo stuur me der gewoon elke maand 3
En bij de 4e gooien we er een gratis cursus ABN bij
pi_35570931
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef maxamius het volgende:

[..]

Waarschijnlijk word je wel terecht staande gehouden he!
pi_35570941
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En bij de 4e gooien we er een gratis cursus ABN bij
pi_35570947
quote:

[..]

Dan koop je van die opklikbare lampjes!
Verder gaan we de hoofdgedachte van dit topic voorbij. TS heeft een boete gekregen voor iets wat hij niet heeft gedaan.
pi_35570970
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk word je wel terecht staande gehouden he!
in jullie ogen terecht ja ut zal ook allemaal wel maarja een egte vent die ken ut ook niet schelen als ik op een boere weg rijd om 4 uur snachts daarom een egte vent word geen agent
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:24:16 #84
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35570971
quote:

[..]

Wat ben jij een sukkel zeg
pi_35570986
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef HenkieVdV het volgende:
TS heeft een boete gekregen voor iets wat hij niet heeft gedaan.
En das slecht, dus moet hij zorgen voor een specificatie van zijn tel. rekening.
pi_35570998
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef maxamius het volgende:

[..]

in jullie ogen terecht ja ut zal ook allemaal wel maarja een egte vent die ken ut ook niet schelen als ik op een boere weg rijd om 4 uur snachts daarom een egte vent word geen agent
Een echte vent weet hoe hij correct de nederlandse taal schrijft!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:25:54 #87
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35571035
Mannen in uniform
pi_35571038
jij heb goeie argumenten zeg
pi_35571053
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef maxamius het volgende:
Praat je nu ook al tegen jezelf?
Vangnet en advies een optie voor jou?
pi_35571059
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef maxamius het volgende:

[..]

weet je hoe hard mensen 's nachts over een boeren weg rijdt?
pi_35571066
Ik vind em grappig worden, die maxamiusgevallus
pi_35571079
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef maxamius het volgende:
Oh met ABN wordt geen bank bedoelt hoor.
pi_35571088
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

weet je hoe hard mensen 's nachts over een boeren weg rijdt?
Hij praat wel anders als wij hem van een voorruit moeten schrapen omdat hij zonder fietsverlichting reed en een automobilist hem niet tijdig hadt gezien!
pi_35571094
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Oh met ABN wordt geen bank bedoelt hoor.
pi_35571131
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij praat wel anders als wij hem van een voorruit moeten schrapen omdat hij zonder fietsverlichting reed en een automobilist hem niet tijdig hadt gezien!
je hebt niet echt een goed geheugen he ik zal je daarom nog maar eventjes helpen.
Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.

zie je
pi_35571163
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef maxamius het volgende:

[..]

je hebt niet echt een goed geheugen he ik zal je daarom nog maar eventjes helpen.
Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.

zie je
Als jij zonder licht rijd dan neem ik ook aan dat jij op alle andere wegen zonder licht rijd.. want je zei namelijk zelf dat je fietsverlichting kapot werd getrapt
pi_35571164
quote:

[..]

het is zo vaak gebeurt dat ik op het laatst moet uit wijken omdat een of andere kutmongool 's nachts zonder licht rond rijdt. zeer vervelend.

hadt
pi_35571185
quote:

[..]

zie je
Oh auto's mogen daar niet komen? Is dat een verkeersregel? Oh dan zal iedereen zich daar wel aan houden he...
pi_35571193
quote:

[..]

zie je
De politie, want het is een overtreding van de wet.

Oh en ik, want wie mag die bloedvlek weer van mijn auto poetsen?
pi_35571200
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

het is zo vaak gebeurt dat ik op het laatst moet uit wijken omdat een of andere kutmongool 's nachts zonder licht rond rijdt. zeer vervelend.

hadt
Ja zelfs ik maak wel eens een typo tenminste weet ik waar mijn fout ligt
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:31:24 #101
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35571211
Haha vet genaaid wel lache actie eigenlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35571216
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als jij zonder licht rijd dan neem ik ook aan dat jij op alle andere wegen zonder licht rijd.. want je zei namelijk zelf dat je fietsverlichting kapot werd getrapt
uhu en dan ga ik op die gevaarlijke stukken wegen enzo waar wel auto's mogen komen lopen want dat is inderdaad gevaarlijk maarja die boeren weggen waar geen auto's komen ga ik tog egt fietsen
pi_35571235
Nah, zo is het wel weer leuk geweest, hoop dat de TS nog iets aan zijn bekeursel kan doen
pi_35571241
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef maxamius het volgende:

[..]

uhu en dan ga ik op die gevaarlijke stukken wegen enzo waar wel auto's mogen komen lopen want dat is inderdaad gevaarlijk maarja die boeren weggen waar geen auto's komen ga ik tog egt fietsen
En ik ga daar toch rijden met mijn auto.
pi_35571294
haha twordt steed mooier
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:34:24 #106
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_35571322
quote:

[..]

zie je
scooters kunnen tegenwoordig ook behoorlijk hard
pi_35571324
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef maxamius het volgende:
haha twordt steed mooier
Want?
pi_35571340
khoef me helemaal nie te registreren maxamiusgevallus je typt van 2 walletjes haha
pi_35571345
quote:

[..]

Er zijn geen specifieke agenten die een quotum hebben; het hele korps heeft een bonnenquotum. Dus heel Haaglanden moet per jaar zus en zoveel bonnen uitschrijven. Welke agent dat daadwerkelijk doet is niet van belang.
quote:
Vreemde naam heeft die auto dan. Wie rijden er dan in een surveillanceauto? Agenten die niet surveilleren?

Vandaar dat ik altijd wordt aangehouden door agenten in een auto. Op weg naar een prio 1 vinden ze altijd nog net een gaatje om mij aan te houden en te irriteren met de meest zinloze crap
Big dick.
pi_35571373
pi_35571403
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Waar staat dat je recht hebt op een lijst van tel. nummers die je gebeld hebt? Volgens mij wordt er onder persoonsgegevens dat niet verstaan?

Maar als jij zegt dat hij er recht op heeft dan zul je dat wel ergens gelezen hebben? Hopelijk wil je dat met ons delen?
Jawel, het is immers jouw nummer, en (tenzij het door meerdere personen wordt gebruikt) is het naar jou herleidbaar en dus is het eens persoonsgegeven. Op www.cbpweb.nl kan je de WBP downloaden. Even een kluif om door te lezen, maar dan heb je wel een stuk wetgevind in de hand waarmee je je provider om de oren kunt slaan.

Ik heb de wet ingevoerd bij het bedrijf waar ik werk, dus ik denk er wel iets van te weten
pi_35571553
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef maxamius het volgende:
Ga je niet huilen als je aangereden wordt door mij omdat je geen licht op je fiets had?

Huil niet zo kneus, als je over een paar jaar oud genoeg bent om je rijbewijs te halen zul je ervaren dat zelfs bij schemer een fietser zonder licht al nagenoeg onzichtbaar is.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef maxamius het volgende:

[..]

Waarom zijn de wegen er dan? als er toch nooit auto's rijden?
ohwjah, doe iets aan je josti-nederlands.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35571936
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:35 schreef HassieBassie het volgende:

- verhaal -
Waar heb je dat vandaan want er klopt niet veel van..

Surveillanten ( politierang ) moeten meer schrijven dan agenten.
En ik ben benieuwd naar de situatie waarin jij werd aangehouden tijdens een prio 1? Of was jij de reden van de prio 1?
pi_35571991
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

Ik heb de wet ingevoerd bij het bedrijf waar ik werk, dus ik denk er wel iets van te weten
In dat geval geloof ik je
pi_35572142
Moeten ze overigens altijd een geel bonnentje uitschrijven..? Ben laatst ook aangehouden vanwege een shortcut met de auto die eigenlijk niet mocht.. (de taxi deed het voor me ook).. aangehouden.. maar geen bon gekregen.?
pi_35572157
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:54 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan want er klopt niet veel van..

Surveillanten ( politierang ) moeten meer schrijven dan agenten.
Omdat dat toevallig beter in hun functie past. Een specifiek quotum hebben ze echter niet. Mn pa werkt bij Haaglanden, vandaar.
quote:
En ik ben benieuwd naar de situatie waarin jij werd aangehouden tijdens een prio 1? Of was jij de reden van de prio 1?
Die pipo waar ik op reageerde beweert glashard dat surveillanten niet in surveillance-auto's rijden, maar dat alleen agenten op weg naar een prio 1 daar gebruik van maken. Vandaar mn reactie.
Big dick.
pi_35572173
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Omkron het volgende:
Moeten ze overigens altijd een geel bonnentje uitschrijven..? Ben laatst ook aangehouden vanwege een shortcut met de auto die eigenlijk niet mocht.. (de taxi deed het voor me ook).. aangehouden.. maar geen bon gekregen.?
Nee, zoveel mogelijk moeten ze dat gele papiertje uitreiken, dus geen verplichting.
pi_35572296
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Omdat dat toevallig beter in hun functie past. Een specifiek quotum hebben ze echter niet. Mn pa werkt bij Haaglanden, vandaar.
Dan verschilt dat per regio denk ik, regio utrecht hanteert wel een specifiek ander quotum voor surveillanten.
quote:
Die pipo waar ik op reageerde beweert glashard dat surveillanten niet in surveillance-auto's rijden, maar dat alleen agenten op weg naar een prio 1 daar gebruik van maken. Vandaar mn reactie.
Ik snap em
pi_35572528
Als je kan aantonen dat je niet gebeld hebt of gebeld bent, kan je dan die bekeurende agent aanklagen wegens valsheid in geschrifte. Hij heeft immers een onjuist feit vermeld in officiële documenten.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35572556
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:12 schreef longinus het volgende:
Als je kan aantonen dat je niet gebeld hebt of gebeld bent, kan je dan die bekeurende agent aanklagen wegens valsheid in geschrifte. Hij heeft immers een onjuist feit vermeld in officiële documenten.
Eerst nog even bewijzen dat het met opzet was he, anders heb je geen zaak
pi_35572564
quote:
jeh, sure

we zijn hier niet in amerika.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35572623
quote:
Of je nou belde of niet, dat boeit niet. Ik heb ook een boete gekregen van ¤140 omdat ik mn telefoon in mn hand had. Dat is namelijk hetgene wat verboden is: je telefoon in je hand hebben. Dit om discussies als: 'ik was niet aan het bellen' te voorkomen
Big dick.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:30:04 #123
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_35573095
quote:

[..]

Zeuren over het nederlands van anderen,en vervolgens had met dt schrijven
pi_35573362
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Of je nou belde of niet, dat boeit niet. Ik heb ook een boete gekregen van ¤140 omdat ik mn telefoon in mn hand had. Dat is namelijk hetgene wat verboden is: je telefoon in je hand hebben. Dit om discussies als: 'ik was niet aan het bellen' te voorkomen
Dat is het probleem juist, hij zat in mn broekzak
Rammstein Nummer Eins!
pi_35573696
Het slaat ook weer helemaal nergens op, als het er in je telefoon zo staat, dan is het toch ook zo.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:51:13 #126
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_35573722
quote:

[..]

ik had er een tijd terug bijna 1 onder de auto... nee, stoer hoor, zonder licht! koop je 2 van die afneembare lampjes, 10 euro bij elkaar, opgelost! zeikerd.
pi_35573765
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dus als ze je willen naaien zeggenze dat je hem vast had, dit kun je dus nooit winnen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35573825
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef longinus het volgende:

[..]

Dus als ze je willen naaien zeggenze dat je hem vast had, dit kun je dus nooit winnen.
Precies. Net als wanneer een agent constateert dat jij door rood reed en jij weet 100% zeker van niet.
Big dick.
pi_35579760
is dood topic, mag wel een slotje op
Rammstein Nummer Eins!
pi_35593811
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:35 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Er zijn geen specifieke agenten die een quotum hebben; het hele korps heeft een bonnenquotum. Dus heel Haaglanden moet per jaar zus en zoveel bonnen uitschrijven. Welke agent dat daadwerkelijk doet is niet van belang.
[..]

Vreemde naam heeft die auto dan. Wie rijden er dan in een surveillanceauto? Agenten die niet surveilleren?

Vandaar dat ik altijd wordt aangehouden door agenten in een auto. Op weg naar een prio 1 vinden ze altijd nog net een gaatje om mij aan te houden en te irriteren met de meest zinloze crap
surveillanten hebben hun VRO niet dus mogen niet naar spoedeisende meldingen En over dat quotum kan wel per korps verschillen ja
pi_35596559
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

surveillanten hebben hun VRO niet dus mogen niet naar spoedeisende meldingen
Ze rijden dus ineens wel in auto's?
quote:
En over dat quotum kan wel per korps verschillen ja
Big dick.
pi_35599056
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:50 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ze rijden dus ineens wel in auto's?
[..]

Nee ze mogen dus niet in een surveillanceauto rijden! Want de auto is voor spoedeisende meldingen Ze mogen alleen in een transportauto of bus rijden En er is geen verband tussen de rang surveillant en een surveillance auto behoudens dezelfde naam de Surveillance auto wordt gebruikt door agenten of hoger DUS geen surveillant
pi_35599372
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee ze mogen dus niet in een surveillanceauto rijden! Want de auto is voor spoedeisende meldingen Ze mogen alleen in een transportauto of bus rijden En er is geen verband tussen de rang surveillant en een surveillance auto behoudens dezelfde naam de Surveillance auto wordt gebruikt door agenten of hoger DUS geen surveillant
En die agenten surveilleren in auto's, oftewel, het zijn surveillanten, ongeacht welk plaatje er op hun schouder zit. Sinds wanneer is er trouwens verschil in rang tussen agenten en surveillanten? Surveillanten zijn gewoon agenten, volgende rang is hoofdagent.
Big dick.
pi_35599547
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:56 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En die agenten surveilleren in auto's, oftewel, het zijn surveillanten, ongeacht welk plaatje er op hun schouder zit. Sinds wanneer is er trouwens verschil in rang tussen agenten en surveillanten? Surveillanten zijn gewoon agenten, volgende rang is hoofdagent.
haha waar heb jij je informatie vandaan?
Je begint als adspirant = 1 streep
Surveillant = 2 strepen
Agent = 3 strepen
Hoofdagent = 4 strepen
Daarna volgt nog brigadier,inspecteur,hoofdinspecteur,commisaris,HC

Het verschil tussen surveillant en agent en verder is dat een surveillant niet wapendragend is. De surveillant moet het alleen met pepperspray,transportboeien en de korte wapenstok doen!
pi_35600135
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

haha waar heb jij je informatie vandaan?
Je begint als adspirant = 1 streep
Surveillant = 2 strepen
Agent = 3 strepen
Hoofdagent = 4 strepen
Daarna volgt nog brigadier,inspecteur,hoofdinspecteur,commisaris,HC

Het verschil tussen surveillant en agent en verder is dat een surveillant niet wapendragend is. De surveillant moet het alleen met pepperspray,transportboeien en de korte wapenstok doen!
ooo, jij bedoelt de stadswacht
Big dick.
pi_35600153
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

ooo, jij bedoelt de stadswacht
Nee want die zitten niet in het politiesysteem .. je opties raken onderhand op. Voor iemand die zegt dat zijn vader bij de politie zit let jij weinig op moet ik zeggen. Geeft je vader niet wat betere informatie?
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:25:49 #138
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_35600253
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Rekkie het volgende:
Als een politie zo slecht in de Nederlandse taal is, zou ik hem niet een serieus nemen.
Een politie? "kijk,daar lopen twee polities!"
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_35600506
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee want die zitten niet in het politiesysteem .. je opties raken onderhand op. Voor iemand die zegt dat zijn vader bij de politie zit let jij weinig op moet ik zeggen. Geeft je vader niet wat betere informatie?
Als je al zolang bij de politie werkt als hij zijn die rangen niet meer zo interressant denk ik..
Maar ach, dankzij hem ken ik wel alle motoragenten in de regio Haaglanden, en ik moet zeggen, die zijn cool
Big dick.
pi_35600559
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:35 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als je al zolang bij de politie werkt als hij zijn die rangen niet meer zo interressant denk ik..
Maar ach, dankzij hem ken ik wel alle motoragenten in de regio Haaglanden, en ik moet zeggen, die zijn cool
Maar we zijn het er dus wel overeens nu dat er wel degelijk verschil is tussen surveillanten en andere rangen + hun werkzaamheden?
Wat voor rang heeft je vader eigenlijk als ik vragen mag?
pi_35600854
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar we zijn het er dus wel overeens nu dat er wel degelijk verschil is tussen surveillanten en andere rangen + hun werkzaamheden?
Ik ben overtuigd. Ik heb nooit te maken gehad met surveillanten, wel met surveillerende agenten. Vandaar mn verwarring
quote:
Wat voor rang heeft je vader eigenlijk als ik vragen mag?
Inspecteur als ik me niet vergis. Ik praat alleen al jaren niet meer met hem over zn werk, dus het kan best veranderd zijn ondertussen.
Big dick.
pi_35600901
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd. Ik heb nooit te maken gehad met surveillanten, wel met surveillerende agenten. Vandaar mn verwarring
[..]

Inspecteur als ik me niet vergis. Ik praat alleen al jaren niet meer met hem over zn werk, dus het kan best veranderd zijn ondertussen.
Nette rang is dat hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')