Ja helaas wel zou je denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
was je je honkbalknuppel vergeten dan?
Inderdaad, een agent telt als twee burgers.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
Waren er toevallig getuigen van het "incident"? Anders sta je er helemaal alleen voor en zal je je zaak niet kunnen hardmaken.
Zo das wel een beetje vreemdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef computerkiller het volgende:
Rij vandaag op de weg van het gemeentehuis naar mijn eigen huis toe. Rijdt er een politieauto voorbij, die keert snel en komt achter me aan rijden. Tja het zal wel denk ik. Dus ik krijg een stopteken, en ik stop netjes aan de kant van de weg.
Goedemorgen zegt die agent. Weet u waarom ik u aanhoudt? Ik zeg nee, ik ben me van geen kwaad bewust. Voor mobiel bellen tijden het rijden, terwijl me mobiel in mn broekzak zit. Ik laat zie agent nog zien wanneer ik voor het laatst ben en heb gebeld, gisteravond, maar gelooft mij niet. U ziet de bon wel op de mat. Maar ik heb zelf niets gehad van een bonnetje ofzo, en hij heeft zich ook niet gelegitimeerd of voorgesteld.
Echt waar, de politie, waar zijn ze goed voor......
Iemand suggesties die ik kan doen. BTW ik heb mn provider al gebeld, maar die kunnen niets natrekken omdat ik pre paid heb.
pissed is![]()
Bezwaar teken ik sowieso aan. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb. Maar ik zal wel weer aan het korste eind trekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef SmoothOperatorV2 het volgende:
[..]
Zo das wel een beetje vreemdmaaruhm kun je niet een specificatie van je provider aanvragen? dan zou je de tijdstip van de boete kunnen vergelijken met de laatst gekozen oproepen op dat moment. maarja ik zou zowiezo wel bezwaar aantekenen. Dit is wel een beetje te triest
![]()
![]()
Ja, en danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende keer kledingnr vragen...![]()
Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Madelonie het volgende:
Als de politite je wil bekeuren voor mobiel bellen tijdens het rijden dan moeten ze de specifikaties opschrijven van je mobiel (vernomen uit betrouwbare politiebron). Hebben ze dat gedaan? En hebben ze je een prachtig geel bonnetje gegeven?
Of was het alleen maar woorden en geen daden?
Ja, dat zit hij nu op het bureau uit te werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:27 schreef computerkiller het volgende:
[..]
Hij heeft alleen het type telefoon opgeschreven, maar ik heb geen geel bonnetje gehad. Hij noteerde alles op een gewoon kladblokje.![]()
Daar kunnen ze nooit om lachen...quote:
Hey! Er zit een mier om je lulletje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef sjimz het volgende:
Pauper je bent niet eens aangehouden.
Dat noemen ze een staande houding
Wat een loze reactie op een feit van mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey! Er zit een mier om je lulletje.![]()
Kopen? 25 euriesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of koop een bluetooth oortje, dan wordt het verhaal van de agent wel erg ongeloofwaardig! "Waarom zou ik niet handsfree bellen als ik toch een headsetje heb, edelachtbare? En o ja, ik had graag 136,- schadevergoeding voor de vrije dag die ik moest nemen en overige onkosten die ik heb moeten maken".
Waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Yildiz het volgende:
Kenteken onthouden?
Waar staat dat je recht hebt op een lijst van tel. nummers die je gebeld hebt? Volgens mij wordt er onder persoonsgegevens dat niet verstaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, conform de WBP heb jij gewoon RECHT op die gegevens. www.cbpweb.nl.
Er zijn dan ook richtlijnen over het gewicht van een agent voor ie op een rollenbank mag stappen met een scooterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
OT:
Wel klere genaaid, ze kunnen het ook gewoon nog waarmaken....Met brommers is dat precies hetzelfde, de 1e agent weegt 120 kilo en krijg je geen boete, de andere 50, hoge boete...dat is dus genaaid.
Kerel...ooit van Politie Boete-Quotum gehoord? Als hij nog 5 boetes die dag moet runnen, gaat hij mensen naaien...Geloof me.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef mcintosh het volgende:
Je kan toch simpelweg om een specificatie vragen van je tel. rekening? Of gaat dat niet bij Pre-paid? Ik weet dat je dat niet standaard krijgt, maar als je er om vraagt zal het toch wel kunnen? Gewoon blijven aandringen..
Ik denk trouwens niet dat die agent met opzet staat te liegen, hij heeft het gewoon verkeerd gezien, maar dat pakt wel erg vervelend voor je uit nu..
Als hij de aankondiging van beschikking had gekregen dan had hij rechtsbovenin het verbalisantennummer kunnen zienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom?Dat heeft geen nut. Hij had ook het werknummer van de Agent op kunnen schrijven.
Maar het gaat er hier om dat de rechter de agent zeer waarschijnlijk toch wel gelijk geeft.![]()
En houden flikkers zich ook aan het beleid dat je tegenwoordig in de Night-Club ook een condoom om moet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Er zijn dan ook richtlijnen over het gewicht van een agent voor ie op een rollenbank mag stappen met een scooter
Waarom zou ik je geloven? Jij hebt de cijfers hierover?quote:
Aha, we hebben hier met een agent te maken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geloven? Jij hebt de cijfers hierover?
En een agent hoeft gemiddeld maar 1 bekeuring per dag uit te schrijven, denk je dat ie daarvoor moet gaan staan liegen?
Althans zeker iemand die er meer verstand van heeft dan jou met je ongegronde uitspraken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Aha, we hebben hier met een agent te maken!
een agent die zit te fokken ipv boeven vangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Aha, we hebben hier met een agent te maken!
Pardon? Het tegendeel van mijn uitspraak is echter ook nog niet gesproken....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Althans zeker iemand die er meer verstand van heeft dan jouw ongegronde uitspraken.![]()
Ik kan je het tegendeel bewijzen sinds ik agent benquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:01 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Pardon? Het tegendeel van mijn uitspraak is echter ook nog niet gesproken....
Ik kan spreken uit eigen ervaring dat dat soort matennaaiers nooit omgaand en meelevend zijn!
Maar hij heeft dat briefje niet gekregen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij de aankondiging van beschikking had gekregen dan had hij rechtsbovenin het verbalisantennummer kunnen zien![]()
Op zich is het wel zo netjes om het gele briefje uit te reiken. maar het is niet noodzakelijk want er zijn bijvoorbeeld ook zat mensen die hem toch niet willen. De acceptgiro komt toch welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar hij heeft dat briefje niet gekregen..
Heeft de agent dan geen fout gemaakt?![]()
Stoerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan je het tegendeel bewijzen sinds ik agent ben![]()
Surveillanten hebben een quotum maar die rijden niet in een surveillanceauto
Andere rangen in het systeem hoeven dus geen 5 bonnen per dag te schrijven..meer omdat ze met andere calamiteitszaken bezig zijn. Die hebben prio 1![]()
![]()
en aangezien TS is staande gehouden door mensen in een auto is het onwaarschijnlijk dat het surveillanten waren..dus weg quotum![]()
Ik rook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Stoer
Ga je ook net als je collega's stoppen op de kade om daar met z'n 4'en gezellig een peukje te roken?Dat deden ze altijd bij mn stage, 2 busjes, en dan met zn 4'en roken.... te treurig voor woorden
Elke kans aangrijpen om stom te lullen ipv ingaan op wat er gezegd wordt of nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Stoer
Ga je ook net als je collega's stoppen op de kade om daar met z'n 4'en gezellig een peukje te roken?Dat deden ze altijd bij mn stage, 2 busjes, en dan met zn 4'en roken.... te treurig voor woorden
haha een echte vent word geen agentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan je het tegendeel bewijzen sinds ik agent ben![]()
Surveillanten hebben een quotum maar die rijden niet in een surveillanceauto
Andere rangen in het systeem hoeven dus geen 5 bonnen per dag te schrijven..meer omdat ze met andere calamiteitszaken bezig zijn. Die hebben prio 1![]()
![]()
en aangezien TS is staande gehouden door mensen in een auto is het onwaarschijnlijk dat het surveillanten waren..dus weg quotum![]()
Ik geloof ook wel dat er fouten worden gemaakt, maar of het met opzet wordt gedaan is een ander verhaal.. maar dat maakt het niet minder kut.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik ken wel meer van dit soort verhalen, ze zijn echt waar. Zelfs het krabben aan je oor als er een jutenwagen achter je zit is al riskant.
Maar ach, politie doet veel nuttige dingen m.b.t. verkeer. Dus ik zit er niet zo mee.
Weer zo'n goed onderbouwde meningquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef maxamius het volgende:
[..]
haha een echte vent word geen agent
Nee een échte vent wordt ICT-er zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:07 schreef maxamius het volgende:
[..]
haha een echte vent word geen agent
ben jij ook een agent toevallig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee een échte vent wordt ICT-er zeker![]()
Hij zal wel gefrusteerd zijn omdat zijn scooter vast een keer in beslag is genomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee een échte vent wordt ICT-er zeker![]()
maar even tussen ons jij gaat na een avond werken echt met een goed gevoel naar bed en niet met het gevoel zo ik heb weer even een aantal arme studenten van hun gelf afhandig gemaakt terwijl ze eigelijk gewoon helemaal niks deden. Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.quote:
scooter hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal wel gefrusteerd zijn omdat zijn scooter vast een keer in beslag is genomen![]()
Hoofd-Commissaris zelfsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben jij ook een agent toevallig?
Ik ben er niet om arme studenten te naaien. Ik ben er om te zorgen van de daadwerkelijke handhaving van de openbare orde..dat wil dus zeggen dat de regels nageleefd worden. En het zit je echt heel hoog hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef maxamius het volgende:
[..]
maar even tussen ons jij gaat na een avond werken echt met een goed gevoel naar bed en niet met het gevoel zo ik heb weer even een aantal arme studenten van hun gelf afhandig gemaakt terwijl ze eigelijk gewoon helemaal niks deden. Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.
daarom worden alleen de pootjes die thuis niets te vertellen hebben agent zodat ze buiten op straat arme studenten en autobestuurders kunnen pesten.
het is korps met een k van Karelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef maxamius het volgende:
heel het agentencorps zit op fok ineens
Of van Kilo ofzo..quote:
oh je wil niet eens weten hoe hoog het mooiste vind ik wel dat jullie wel zo stoer zijn om me 4 boetes te geven voor rijden zonder licht om 4 uur snachts terwijl er dus helemaal niks aan de hand is maar als je om 4 uur snachts op het politiebureau komt om aangifte te doen dat ze gewoon de deur niet komen opendoen en als je dan om het gebouw loopt dat je ze gewoon daar een beetje ziet zitten kaarten.daar ken ik behoorlijk kwaad om worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben er niet om arme studenten te naaien. Ik ben er om te zorgen van de daadwerkelijke handhaving van de openbare orde..dat wil dus zeggen dat de regels nageleefd worden. En het zit je echt heel hoog he![]()
![]()
Hoe kan jij nu 4 boetes krijgen voor 1 overtreding? Doe je goed! Als het op verschillende dagen gebeurd is dan ben je gewoon een sukkel. Je had beter je licht aan kunnen doen of kunnen maken! Scheelt je geld!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef maxamius het volgende:
[..]
oh je wil niet eens weten hoe hoog het mooiste vind ik wel dat jullie wel zo stoer zijn om me 4 boetes te geven voor rijden zonder licht om 4 uur snachts terwijl er dus helemaal niks aan de hand is maar als je om 4 uur snachts op het politiebureau komt om aangifte te doen dat ze gewoon de deur niet komen opendoen en als je dan om het gebouw loopt dat je ze gewoon daar een beetje ziet zitten kaarten.daar ken ik behoorlijk kwaad om worden.
Waarom klaag je dan over de boetes als het je toch niets kan schelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef maxamius het volgende:
ja denk je nou egt dat ik 10 km ga lopen omdat me fiets geen licht heb ik stap net als de rest van nederland gewoon weer op als jullie weer verder zijn gereden. ken mij die 20 euro nou schelen
je licht kunnen maken je snapt het egt niet he wist je dat wwn licht binnen ongeveer 2 uur nadat je je fiets op slot he gezet in de fietsenstalling eraf is geschopt ja hallo ik blijf niet bezig ut ken niet elke dag feest zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu 4 boetes krijgen voor 1 overtreding? Doe je goed! Als het op verschillende dagen gebeurd is dan ben je gewoon een sukkel. Je had beter je licht aan kunnen doen of kunnen maken! Scheelt je geld!
een fietser zonder licht is ook wel heel erg vervelend voor scooteraars of automobilisten dus eigenlijk vind ik het wel terechtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef maxamius het volgende:
[..]
oh je wil niet eens weten hoe hoog het mooiste vind ik wel dat jullie wel zo stoer zijn om me 4 boetes te geven voor rijden zonder licht om 4 uur snachts terwijl er dus helemaal niks aan de hand is maar als je om 4 uur snachts op het politiebureau komt om aangifte te doen dat ze gewoon de deur niet komen opendoen en als je dan om het gebouw loopt dat je ze gewoon daar een beetje ziet zitten kaarten.daar ken ik behoorlijk kwaad om worden.
Nog nooit van lampjes gehoord die je aan je jas vast kan clippen? Geloof me..dat smoesje van jou heb ik al vaak gehoord!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef maxamius het volgende:
[..]
je licht kunnen maken je snapt het egt niet he wist je dat wwn licht binnen ongeveer 2 uur nadat je je fiets op slot he gezet in de fietsenstalling eraf is geschopt ja hallo ik blijf niet bezig ut ken niet elke dag feest zijn
omdat ik atijd word aangehouden ohnee staande gehouden als ik haast heb ofzo ken je niet gewoon een abonemment nemen op die boetes ofzo stuur me der gewoon elke maand 3quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over de boetes als het je toch niets kan schelen?
En bij de 4e gooien we er een gratis cursus ABN bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef maxamius het volgende:
[..]
omdat ik atijd word aangehouden ohnee staande gehouden als ik haast heb ofzo ken je niet gewoon een abonemment nemen op die boetes ofzo stuur me der gewoon elke maand 3
Waarschijnlijk word je wel terecht staande gehouden he!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef maxamius het volgende:
[..]
omdat ik atijd word aangehouden ohnee staande gehouden als ik haast heb ofzo ken je niet gewoon een abonemment nemen op die boetes ofzo stuur me der gewoon elke maand 3
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En bij de 4e gooien we er een gratis cursus ABN bij![]()
Dan koop je van die opklikbare lampjes!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef maxamius het volgende:
[..]
je licht kunnen maken je snapt het egt niet he wist je dat wwn licht binnen ongeveer 2 uur nadat je je fiets op slot he gezet in de fietsenstalling eraf is geschopt ja hallo ik blijf niet bezig ut ken niet elke dag feest zijn
in jullie ogen terecht ja ut zal ook allemaal wel maarja een egte vent die ken ut ook niet schelen als ik op een boere weg rijd om 4 uur snachts daarom een egte vent word geen agentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je wel terecht staande gehouden he!
Wat ben jij een sukkel zegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef maxamius het volgende:
[..]
En das slecht, dus moet hij zorgen voor een specificatie van zijn tel. rekening.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef HenkieVdV het volgende:
TS heeft een boete gekregen voor iets wat hij niet heeft gedaan.
Een echte vent weet hoe hij correct de nederlandse taal schrijft!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef maxamius het volgende:
[..]
in jullie ogen terecht ja ut zal ook allemaal wel maarja een egte vent die ken ut ook niet schelen als ik op een boere weg rijd om 4 uur snachts daarom een egte vent word geen agent
Praat je nu ook al tegen jezelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef maxamius het volgende:
jij heb goeie argumenten zeg
weet je hoe hard mensen 's nachts over een boeren weg rijdt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef maxamius het volgende:
[..]
in jullie ogen terecht ja ut zal ook allemaal wel maarja een egte vent die ken ut ook niet schelen als ik op een boere weg rijd om 4 uur snachts daarom een egte vent word geen agent
Oh met ABN wordt geen bank bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef maxamius het volgende:
jij heb goeie argumenten zeg
Hij praat wel anders als wij hem van een voorruit moeten schrapen omdat hij zonder fietsverlichting reed en een automobilist hem niet tijdig hadt gezien!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
weet je hoe hard mensen 's nachts over een boeren weg rijdt?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh met ABN wordt geen bank bedoelt hoor.
je hebt niet echt een goed geheugen he ik zal je daarom nog maar eventjes helpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij praat wel anders als wij hem van een voorruit moeten schrapen omdat hij zonder fietsverlichting reed en een automobilist hem niet tijdig hadt gezien!
Als jij zonder licht rijd dan neem ik ook aan dat jij op alle andere wegen zonder licht rijd.. want je zei namelijk zelf dat je fietsverlichting kapot werd getraptquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef maxamius het volgende:
[..]
je hebt niet echt een goed geheugen he ik zal je daarom nog maar eventjes helpen.
Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.
zie je
het is zo vaak gebeurt dat ik op het laatst moet uit wijken omdat een of andere kutmongool 's nachts zonder licht rond rijdt. zeer vervelend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij praat wel anders als wij hem van een voorruit moeten schrapen omdat hij zonder fietsverlichting reed en een automobilist hem niet tijdig hadt gezien!
Oh auto's mogen daar niet komen? Is dat een verkeersregel? Oh dan zal iedereen zich daar wel aan houden he...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef maxamius het volgende:
[..]
je hebt niet echt een goed geheugen he ik zal je daarom nog maar eventjes helpen.
Wie op de hele kut wereld ken ut schelen dat ik om half 4 op een boere weg waar niet eens auto's mogen komen zonder licht rij.
zie je
De politie, want het is een overtreding van de wet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef maxamius het volgende:
[..]
zie je
Ja zelfs ik maak wel eens een typoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het is zo vaak gebeurt dat ik op het laatst moet uit wijken omdat een of andere kutmongool 's nachts zonder licht rond rijdt. zeer vervelend.
hadt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |