Moelijk he.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo een bezoekje aan het consultatie bureau gebracht
Met email van profiel? ik heb andere msnemail. Mail anders ff op hotmail, dan geef ik de goede.quote:
Hier nog een...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Lois het volgende:
Digger en EW, ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het vandaag is gegaan...
hier een derde...quote:
Zeker weer een nieuwe mobiel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Lois het volgende:
Digger en EW, ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het vandaag is gegaan...
wij wonen gelijkvloers, in een oud huis en de wind staat op Amber's kamer.. Als het dan regent of sneeuwt (zoals nu) waait alles naar binnen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:51 schreef Fuente het volgende:
Ik doe meestal haar raam open als Sara beneden is, dat lucht goed
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voorlopig dus een zenuwslopende dag maar wel met goed voorlopig resultaat.
Ja ik heb het boek ook (en loop het bij iedereen de hemel in te prijzen) de recepten zijn ook erg leuk al worden er vaak dingen gebruikt die ik zelf niet standaard in huis heb of snel zou kopen, het zou van mij af en toe iets meer gangbaar mogen zijn. Meet de schema's erin zijn ideaal en ook aan alle info heb ik nog steeds veel. Leuk om te lezen en als naslagwerk!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb gisteren een boek wat ik had besteld ontvangen. "Eten voor de kleintjes" van de kinderdietist Stefan Kleintjes. Hij schrijft ook voor borstvoeding.com. Ik kan er nu veel info uithalen over de borstvoeding en wat ik zou kunnen eten, maar later natuurlijk ook voor Merlijn. Staan veel recepten in enzo.
Nee hoor, ik zou ook niet weten wanneer het mag hoor. Ik zie het als training voor zijn nekje, als dat eenmaal meekomt lijkt het me goed. En dat kan hij pas sinds vandaag. Ik heb het buikliggen ook niet veel geoefend ofzo omdat hij het nog niet kon, jij was er al veel langer meebezig. Toen dacht ik hetzelfde als jou.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ja dat soort dingen weet ik dus niet zo goeden vraga me dus af is het niet te vroeg, of doe ik mijn meisje tekort in die ontwikkeling?
Is ook echt iets vanmezelf denk ik dan. Ik deed het vroeger bij een neefje van mij. Trok ik hem naar zitstand zette hij de kracht om te gaan staan nog voor hij 6 maanden was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef _evenstar_ het volgende:
het hoodje zelf omhoog houden en dan echt hoog doet ze al sinds ze 3 a 4 weken is.. en op de buik leggen, werd mij door de kraamzorg geadviseerd om ze elke dag 10 minuutjes op de buik te leggen, een massage te geven of gewoon ff laten liggen zodat ze zelf der spiertjes gaat ontwikkelen.. kregenw e wel comlimenten over van de cb artsmaar ze had nl niets egzegd over dat soort dingen vandaar dat ik me dat afvroeg..
Wat fijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Kady is weer thuis!!
bepaald erode vlekjesplekjes dingetjes op de huidquote:Op zondag 5 maart 2006 00:40 schreef jessie het volgende:
Ach gossie zeg!!!
Hoe zien ze of het een virale of een bacterie is? Dat vraag ik me altijd af.
En wat knap dat ze dan tussendoor nog een lachje geef.
Kusvoor jullie.
soms zijn bepaalde maskertjes verrekte handig, geloof me voel me even echt niet zo stoerquote:Op maandag 6 maart 2006 23:11 schreef Lishe het volgende:
Evenstar, wat rot voor jullie. En toch vind ik dat je nog steeds zo positief klinkt! Stoer...!
Hopelijk gaat het morgen toch beter dan verwacht en mag je kleine mop lekker thuisblijven. Succes.
Kim is nog maar net 3 maanden , dan kan ze toch nog geen tandjes krijgen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ingrid, er heerst toch momenteel buikgriep, is dan niet zo gek dat ze s'nachts wakker wordt. Hopelijk is kleine Kim snel weer beter![]()
Of als ze veel bijt, kan het ook weleens zijn dat er tandjes aan het groeien zijn, dan krijgen ze veel last van hun tandvlees. Dan kan je beter iets op haar tandvlees smeren zodat ze wat minder pijn heeft. En het zou ook de dunne poepluiers verklaren!
Eh.... Randy had met 8 dagen oud al een tand staan en de 2e kwam met 3 weken, Ingrid... Is dus niet onmogelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kim is nog maar net 3 maanden , dan kan ze toch nog geen tandjes krijgen?
Ze stopt nu wel alles in haar mondje en kwijlt veel, maar het is niet echt bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |