abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35601114
Sara is weer naar het cb geweest! Ze weegt nu 8120 gram en is 68.5 cm lang. Alles was verder goed. We moeten de fles van 15:00 eraf halen en ze mag dan yoghurt na het eten, ben benieuwd! Gaan van de week maar eens kijken hoe ze uitkomt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 12:03:00 #52
81992 Githa
pi_35601326
Hoe oud is Sara nu Fuente ? ....Ik schrok een beetje van yoghurt na de maaltijd maar ik heb dan ook in mijn hoofd dat ze nog een heel klein babietje is .
Ze gan zo hard allemaal
pi_35601634
ik vind 't ook wat vroeg, gewoonlijk geef je dat toch niet voor 7 maanden? (dacht ik).
pi_35602013
Ik heb gisteren een boek wat ik had besteld ontvangen. "Eten voor de kleintjes" van de kinderdietist Stefan Kleintjes. Hij schrijft ook voor borstvoeding.com. Ik kan er nu veel info uithalen over de borstvoeding en wat ik zou kunnen eten, maar later natuurlijk ook voor Merlijn. Staan veel recepten in enzo.

En Bix, yoghurt is vanaf 7 maanden ja.
pi_35613626
Sara is 6 maanden en een week. Hmz, soms word ik gek van het cb en de verschillende meningen. Voorbeeldje, vorige maand beweerde de verpleegkundige dat Sara 4 flessen van 250!!! CC zou moeten, dit hebben we dus nooit gegeven aangezien Sara zoveel niet eens wegkrijgt. Ze krijgt momenteel 's ochtends een fles van 240, die gaat bijna altijd op, en de rest van de dag flessen van 180, (in totaal heeft ze nu nog 4 flessen).
Volgens de arts is die 240 dus veeeeeeeeeeeeels teveel (lekker dan als je eerst 4 X 250 zou moeten geven ). En moet de fles van 15:00 eraf, en moet ze yoghurt na het eten..en dan 's morgens een papfles (nutrix) om te kijken hoe dat gaat.
Nou die papfles wil ik best proberen, en 3 flessen ook wel, maar yoghurt is dus geen goed idee?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35613665
Oh ja en volgens de arts mag Sara ook geen water/diksap/thee tussendoor want dat is allemaal niet nodig, maar Sara heeft altijd rond 13:00 en 17:00 een jengelmomentje en met een flesje thee/diksap/water is ze weer rustig, drinkt ze ook zelf (houdt zelf de fles vast )
Sara
Merel
Ukje
pi_35614167
Overal krijg je verschillende adviezen over het eten, ik ben nu al 2 maanden niet op het CB geweest maar moet over 2 weken weer. Ben benieuwd wat er dan weer allemaal moet veranderen

Ik doe het ook maar gewoon een beetje op gevoel en kijk naar mijn meisje en wat zij wilt/aangeeft...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_35614266
Fuente ik denk dat je het beste je eigen gevoel kunt volgen, als ik lees wat ze drinkt dan kan zo een flesje met iets anders toch ook weinig kwaad. Gebruik CB-info maar als leidraad, zolang Sara tevreden is is het toch prima zou ik zeggen. De yoghurt zou ze pas over een maandje mogen hebben volgens de verschillende dingen. Misschien moet je dat boek wat ik zei eens lenen bij de bibliotheek ofzo, daar staat best veel in en ook schema's van hoe het zou kunnen.

Dit is het schema zoals je voedsel kunt introduceren zoals het ook in het boek staat. Misschien heb je er wat aan. Maar het is allemaal maar een leidraad je moet toch vooral je eigen gevoel volgen.
pi_35614666
Volgens het schema wat ik heb van het CB zou ze bij 6 a 7 maanden moeten:

4-5 borst/flesvoedingen
of
3-4 borst/flesvoedingen en 1-2 papvoedingen of 1-2 sneetjes brood besmeerd met margarine

-3 eetlepels groente en/of fruithapje
-eventueel een ruime eetlepel aardappelen/rijst/pasta
-eventueel extra drinken (water, thee, verdunde groente- of vruchtensap)

Dus volgens mij doe je het wat dat schema betreft hartstikke goed toch?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 18:36:34 #60
81992 Githa
pi_35614752
Het is ook erg verwarrend Fuente, maar voor mijn gevoel was Sara nog jonger hoor Ik loop achter
250 cc vind ik persoonlijk wel veel, maarja Jordy is nooit boven de 200cc uitgekomen omdat dat niet mocht van het CB
Drinken tussen door mocht dan weer wel kon nooit geen kwaad!

Zo zie je maar.
pi_35615390
Poeh da's inderdaad overal anders! Volgens het schema hier zou ze dan dus 3 flessen moeten, fruit, groene, yoghurt en verder niets Maar dat lijkt me inderdaad wat weinig qua vocht, dus ik geef d'r lekker wat tussendoor.
Thnx, ik ga gewoon lekker op m'n eigen gevoel af!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:31:23 #62
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_35616847
Kady is weer thuis!!

De echo en het hartfilmpje zien er goed uit en het ruisje is niet meer te horen

Over 3 maanden moeten we voor de folluw up en dan kunnen we eigenlijk pas zien of de ingreep gelukt is. Het kan namelijk zijn dat de vernauwing meegroeit met Kady en dat ze dus weer last krijgt. Daar wil ik op het moment eigenlijk niet aan denken. Ik ben in deze paar dagen een paar jaar ouder geworden. Het werd me op de recovery ook wel ff teveel hoor. Kady weer aan allerlei toeters, bellen, blipjes en piepjes... ook allerlei kindjes die uit de narcose kwamen en hartverscheurend lagen te huilen, ik kon er gewoon ff niet tegen. Voor de rest ga ik op het ogenblik nagelloos door het leven, maar dat komt ook gewoon weer goed

Kady ligt weer ouderwets te gillen en de flessen gaan als een speer. Ons meissie is een pittige stoere meid. Ik ben enorm trots op haar!!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:34:21 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35616985
Wat geweldig dat 't alweer zo goed gaat met Kady!
Kan me heel goed voorstellen dat je in een paar dagen een paar jaar ouder bent geworden, 't is nogal niet niks.

Heel veel sterkte, jullie allevier!

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 01-03-2006 19:38:11 (jullie zijn met z'n vieren, niet drieen :@) ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35617012
Dat is goed nieuws EW
En lekker thuis allemaal, das toch de beste plek voor een kind (en een mama en papa )
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:35:20 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35617033
Wat goed!
Ik ga vreselijk hard duimen dat de vernauwing gewoon lekker weg blijft!

Enneh... jullie zijn allemaal stoer hoor!
pi_35617299
EW wat fijn dat het zo goed gaat met Kady! En wat lekker dat ze weer thuis is

Hoe kan je voelen of er tandjes doorkomen? Amber is momenteel verschrikkelijk aan het kwijlen, ze bijt keihard op een houten ring en mijn vader zei dattie wat hards voelde....

Kan het ook zijn dat ze door de tandjes ineens af en toe zo gilt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:48:21 #67
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35617608
Kady wat goed! EW en DIgger rust maar lekker uit de komende dagen het is vast zenuwslopend geweest!

Vicky, Tobias heeft al 2 tandjes en bovenstaande 'verschijnselen' heeft hij ook, inclusief af en toe heel hard huilen (gillen bij jou?) alsof er een pijnscheutje is (geweest). De ene dag heeft hij trouwens veel meer last als de andere dag. Hij ging ook van één poepluier in de week/anderhalve week naar elke dag een poepluier, is ook een aanwijzing van tandjes. Even met je vinger over haar onderkaakje en dan kan je een verschilletje voelen. Wij zagen het eerder dan we het konden voelen overigens. Chamodent of Dentinox op het tandvlees verdooft een beetje en helpt hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_35617726
Saffier, de afgelopen dagen heeft Amber 2x per dag een poepluier, maar vandaag heeft ze nog helemaal niet gepoept. Tja, Amber huilt niet, ze gilt meteen. Waarschijnlijk heeft ze nooit echt leren huilen omdat ze vanaf het begin altijd al gekrijst heeft. Zodra ze begint te huilen slaat ze gelijk door.

Zal dalijk eens in haar mondje voelen als dat mag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator woensdag 1 maart 2006 @ 19:56:50 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35617991
Welkom thuis dappere Kady

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 19:58:18 #70
81992 Githa
pi_35618073
Kady wat goed meid!...lekker weer thuis
Dat moet een lekker gevoel geven EW en Digger
pi_35619103
Kady, welkom thuis!
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:59:37 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35620452
welkom thuis kady dappere stoere knappe dame en Fuente ik kan niets anders zeggen, volg j e eigen instinct en zie het cb als een leidraad, als jij het op jullie manier wil doen en je voelt je daar beter bij prima
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 1 maart 2006 @ 21:14:00 #73
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35621053
Welkom thuis Kady Super dat alles er goed uit ziet! Ik vind jullie allemaal helden!
pi_35621938
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb gisteren een boek wat ik had besteld ontvangen. "Eten voor de kleintjes" van de kinderdietist Stefan Kleintjes. Hij schrijft ook voor borstvoeding.com. Ik kan er nu veel info uithalen over de borstvoeding en wat ik zou kunnen eten, maar later natuurlijk ook voor Merlijn. Staan veel recepten in enzo.
Ja ik heb het boek ook (en loop het bij iedereen de hemel in te prijzen) de recepten zijn ook erg leuk al worden er vaak dingen gebruikt die ik zelf niet standaard in huis heb of snel zou kopen, het zou van mij af en toe iets meer gangbaar mogen zijn. Meet de schema's erin zijn ideaal en ook aan alle info heb ik nog steeds veel. Leuk om te lezen en als naslagwerk!

En inderdaad, nog 4 weken. Het begint echt al te kriebelen hier. Mijn 'kleine' baby 1

En natuurlijk welkom thuis Kady Lijkt me heerlijk om haar weer bij jullie te hebben!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:37:46 #75
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35622299
Kady !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:52:14 #76
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_35623048
@Fuente:
ik zou gewoon mijn gevoel volgen als ik jou was.
Zo raar al die tegenstrijdige berichten.
Aiken is nu acht maanden en hij eet al vier maanden 's morgens en 's avonds een fles, 's middags groentepap en om vier uur fruitpap.
En dat gaat hier reuze goed. Yoghurt 'mogen' wij pas geven vanaf een jaar.
oo ja, brood mag hij ook al, maar dat gaat er nog niet zo goed in.

Welkom thuis Kady
pi_35625374
Gisteren en vandaag heb ik met Merlijn zitten oefenen in omrollen en naar zitstand komen waarbij hij zijn nekje recht moet houden. Zo leuk en het plezier dat hij erin had. Laatst had ik al voorzichtig geprobeerd of hij kon omrollen door voorzichtig aan een handje te trekken, de rest moet hij zelf doen. Maar toen zat er een armpje in de weg. Boos dat hij toen was dat hij niet verder kon. Gisteren lag hij al op zijn zij en ging dus heel gemakkelijk naar zijn buik doordat zijn armpje langs zijn lichaam lag. Hij had, leek het, heel goed door wat we gingen doen.

Het naar zitstand komen en weer terug hadden we al vaker gedaan maar natuurlijk is het hoofdje zwaar. Ik trek dan alleen aan zijn handjes, laat hem iets om hoog komen, maar meestal komt dus het hoofdje niet los en dat forceren we verder ook niet en dat verwachte ik vandaag ook. Nee hoor, Merlijn had zijn hoofdje heel stevig op zijn schoudertjes/nekje zitten en kwam helemaal mee en een lol dat hij erin had. Ik had het nog een paar keer herhaald leuk hoor.

Het op de buik liggen had ik nog niet echt veel geoefend omdat hij zijn linkerarmpje niet goed gebruikte en dus naar rechts omviel. Hoezo voorkeurshouding. Maar hij wordt toch steeds rechter en krijgt ook steeds minder de neiging naar rechts te gaan. Dus ook hem vandaag op de buik gelegt, zijn armpjes zaten niet goed onder hem en die heb ik dus maar goed gelegd zodat hij zijn hoofd goed recht kon houden en ook dat ging prima.

Mooi om te zien dat hij er plezier in heeft en het ook echt lijkt te begrijpen. Zodra hij mijn vinger vast heeft wil hij zijn oefeningetjes doen. Verbazend vind ik dat hij steeds rechter wordt. De lerares op de babymassage had in twee weken zoveel verbetering gezien in zijn houding en zei dat het waarschijnlijk door de borstvoeding kwam. Volgende week gaan we naar de manueel therapeut en dan kan hij niets meer voor ons betekenen en heeft Merlijn zichzelf al grotendeels zelf hersteld. Zou wel mooi zijn.
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:42:32 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35625736
zou idd wel mooi zijn, maar is dat aan de armpjes naar zitstand doen niet een beetje vroeg ? ik dcaht altijd dat dat pas rond de 3 maanden kwam, we leggen arwen wel vaak op de buik omdat ze krampjes heeft en ze zo dan minder last heeft, ze houdt erg goed hara hoofdje hoog en naar de zij rollen lukt goed met hulp, maar vraag me af ga je niet dingen forceren of moet ik die dingen juist ook gaan oefenen ?
pi_35626378
Ik zit danmet mijn benen een beetje opgetrokken, waar hij dan op ligt en trek hem voorzichtig omhoog. Het is echt omhoog en weer terug hoor. Ik heb deze spelletjes ook vaak gedaan met mijn neefjes.
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:58:10 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35626436
ja dat soort dingen weet ik dus niet zo goed en vraga me dus af is het niet te vroeg, of doe ik mijn meisje tekort in die ontwikkeling?
pi_35626555
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ja dat soort dingen weet ik dus niet zo goed en vraga me dus af is het niet te vroeg, of doe ik mijn meisje tekort in die ontwikkeling?
Nee hoor, ik zou ook niet weten wanneer het mag hoor. Ik zie het als training voor zijn nekje, als dat eenmaal meekomt lijkt het me goed. En dat kan hij pas sinds vandaag. Ik heb het buikliggen ook niet veel geoefend ofzo omdat hij het nog niet kon, jij was er al veel langer meebezig. Toen dacht ik hetzelfde als jou.
pi_35626634
Nee joh evenstar, de dingen komen zoals ze komen hoor. Tis rijkelijk vroeg (ff gekeken hoe oud je meisje is) , dat soort dingen komen wel straks. En dat gaat dan best vanzelf hoor!

Niet druk maken hoor
Variety is the spice of life
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:05:14 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35626717
het hoodje zelf omhoog houden en dan echt hoog doet ze al sinds ze 3 a 4 weken is.. en op de buik leggen, werd mij door de kraamzorg geadviseerd om ze elke dag 10 minuutjes op de buik te leggen, een massage te geven of gewoon ff laten liggen zodat ze zelf der spiertjes gaat ontwikkelen.. kregenw e wel comlimenten over van de cb arts maar ze had nl niets egzegd over dat soort dingen vandaar dat ik me dat afvroeg..
pi_35626795
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:05 schreef _evenstar_ het volgende:
het hoodje zelf omhoog houden en dan echt hoog doet ze al sinds ze 3 a 4 weken is.. en op de buik leggen, werd mij door de kraamzorg geadviseerd om ze elke dag 10 minuutjes op de buik te leggen, een massage te geven of gewoon ff laten liggen zodat ze zelf der spiertjes gaat ontwikkelen.. kregenw e wel comlimenten over van de cb arts maar ze had nl niets egzegd over dat soort dingen vandaar dat ik me dat afvroeg..
Is ook echt iets vanmezelf denk ik dan. Ik deed het vroeger bij een neefje van mij. Trok ik hem naar zitstand zette hij de kracht om te gaan staan nog voor hij 6 maanden was. Ik weet niet wat wel, niet mag.

Hoofdje omhoog houden kon Merlijn nog niet omdat hij zo scheef was en zijn linkerkant niet goed gebruikte en dat gaat nu veel en veel beter.
pi_35633801
Goedemorgen deze zonnige morgen,

nou ja zonnig, Amber werd vannacht om half 2 wakker, fles gegeven en toen lag ze er om half 3 weer in tot vanmorgen 7.45.

Ze had vanmorgen ook een mega poepluier en die stonk echt verschrikkelijk, veel zuriger dan normaal. Kan dit de befaamde tandenpoep zijn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:38:56 #86
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35634178
Het kan goed zo zijn, Vicky maar het kan ERG lang duren voordat de tandjes dan uiteindelijk doorkomen, dus verwacht er niet teveel van ...

Evenstar, dat omhoog trekken kun je al heel vroeg doen, als ze hun hoofdje omhoog kunnen houden bij buikligging is dit juist een goede oefening om de nekspieren nog sterker te maken, maar het hoeft helemaal niet hoor! Ik heb bij Noa en Emma nooit expres geoefend, en het ging vanzelf heel snel en ze konden al heel snel (in de eerste week zelfs al) hun hoofdje rechtop houden voor een redelijk lange tijd.

Het verschilt heel erg per kindje waar hij/zij aan toe is!
pi_35634302
Suzanna, ik wacht geduldig af

Ik zette Amber altijd tegen mijn knieen aan, pakte dan haar handjes/armpjes beet en ze trok zichzelf omhoog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:58:18 #88
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35636148
ik legde maxim geregeld op zijn buikkie, en papa deed dat trekspelletje graag wat Vicky zegt hij liet dan zn vingers vastpakken door maxim en die trok zichzelf dan omhoog
pi_35636161
Vandaag naar het CB geweest. Merlijn is sinds vorige week woensdag 190 gram aangekomen en weegt nu 4640 gram, is nu 57 cm lang en het hoofdje is 39,3 cm. Bij de wijkverpleegkundige moest hij omhoog komen en zijn hoofdje meenemen, dat lukte niet omdat hij moe was en net had gedronken. En toen kwam de prik. Ik heb niet gekeken en alleen naar Merlijn gekeken, ik zag zijn gezicht vertrekken in en toen kwam het krijssen. Au wat doet dat pijn voor een moederhart. Ik had echt een brok in mijn keel. Toen ik hem weer had aangekleed heb ik hem als troost ook maar meteen aan de borst gelegd. Zielig hoor.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:00:12 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35636188
moeilijk he randa.. kus voor beiden
pi_35636490
Oh Randa ik weet het me ook nog wel te herinneren met beiden. Dat is inderdaad niet fijn. Maar goed de eerste was bij hun wel de ergste. De rest viel 100% mee. Ze huilden wel even, maar lang niet zo erg. Ik hoop voor je dat Merlijn er niet al te veel last van heeft. Dikke voor hem
pi_35636517
He bah, die vervelende prikjes... Geef Merlijn maar een dikke van Amber!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35641667
Ik ben blij als Magneet dadelijk thuis is. Merlijn is heel huilerig en wil niet slapen. Verhoging of koorts heeft hij niet, maar het is zo verschrikkelijk zielig. Hij is zo moe en als dan door het huilen het inslapen niet wil lukken. Iedere paar minuten ga ik er even naar toe om even over zijn wangetjes te strijken.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:43:13 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35649112
arme merlijn , zoveel last van je prikje
hier is madammeke ook nog van slag af, ze heeft haar eerste spuitluiertje gehad ( ik snap nu ook de term )
moest wel lachen, en Arwen ook ik had haar op schoot om te boeren en ze laat me toch een windje en ze vliegt echt omhoog
ben benieuwd hoe de dag gaat nu ze 2 maal daags de lozec krijgt
pi_35649518
Evenstar, bij jou had ze de luier nog aan... bij mij niet. Het lag 2 meter verder op de grond in haar kamertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35650901
Gets Vicky, ik zie het helemaal voor me Sara heeft sinds ze een maand of 3 is af en aan perioden met spuitluiers, helaas nog geen tandje te zien. Ze heeft ook vaak knalrode wangen, of 1 wang knalrood. Onderin heeft ze nog niets, rechtsboven zitten 2 dikke bulten, maar het komt nog niet door..
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 19:01:14 #97
43556 miss_dynastie
pi_35651857
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Kady is weer thuis!!
Wat fijn
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:29:33 #98
62233 Jelief
ikke lief!
pi_35652954
Wat fijn dat het met Kady goed is gegaan en dat ze alweer thuis is

Over optrekken en hoofdje meenemen: Emma kon al vrij snel (weet niet eens meer wanneer precies) haar hoofd overeinde houden, ze kan echter pas sinds vandaag haar hoofd meenemen als ik haar aan haar armen optrek(echt vanuit liggen omhoog) Heb het ook wel eens met haar geoefend maar altijd net zover dat haar schouders net van de ondergrond af zijn.
Vandaag naar het cb geweest. Emma is mede door het ziek zijn erg weinig aangekomen. Nog geen 200 gram in 4 weken. Nou is het ook tijd voor de borstvoedingsdip in de curve maar toch.
We gaan proberen of ze wel een papje van borstvoeding met rijstebloem wil eten van een lepeltje. Ik heb haar zelf vanmiddag al wat gegeven en dat ging redelijk, vanavond probeerde Mike het ook maar toen weigerde ze. Het zou mooi zijn als ze op de dagen dat ik werk wat meer binnenkrijgt dan 200ml. We hebben ook eenAdiri Breastbottle gekocht en uitgeprobeerd. Geen succes nog, dat mogen ze morgen op het kdv nog eens uitproberen. Ik ga dinsdag weer wegen op het inloopspreekuur.

Emma is nu 64 cm lang en weegt 5850 gram (of was het nou 5870).
En oja, ze kwijlt ontzettend maar nog niks te bekennen in haar mond, zal nog wel ff duren denk ik zo...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:36:07 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35657512
emma goed je best doen hoor mooi meisje!!

hier gaat het wat minder, ons spruitje heeft volgens mij haar dip van de spuit..
Had de lueir verschoond haar gevoed en onder het boeren liet ze een flink scheetje, ik gekeken en ja hoor diarree, onder het verschonen onder het wisselen van de luier schoot het letterlijk tegen mij aan , we hebben haar even haar gang laten gaan, de bank onder ik onder maar dat geeft niets.. even uithuilen bij papa en madammeke is zover we kunnen oordelen krampvrij en tevreden zo zielig... maar wat houdt ze zich groot
ambertje wil je een record vestigen
voor sara
  vrijdag 3 maart 2006 @ 07:31:07 #100
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_35668035
Fijn dat Kady weer thuis is

Robin is inmiddels 62 cm en 7180 gram Afgelopen dinsdag heeft hij weer 2 prikjes gehad. 's Avonds had hij een beetje koorts en was hij een beetje huilerig, maar verder alles prima. Hij is ook zo'n ontzettende kwijlebal, maar nog geen tandjes te ontdekken.
Sinds vorige week heeft hij door dat er een speeltje aan z'n maxi-cosi hangt waar hij aan kan zitten
Robin hield ook vrij snel z'n hoofdje recht en z'n hoofdje gaat ook al een tijdje mee als je 'm overeind trek. Meneer wil eigenlijk alleen nog maar zitten. Hij probeert te wippen op je been, zo grappig laat zich elke keer achterover vallen en probeert (en het lukt ook vaak) weer naar voren te komen en dan driftig met die beentjes bewegen

Robin is gister voor het eerst een hele dag naar het KDV geweest. Alles ging prima, vooral de automatische schommelstoel was een succes Door alle indrukken was hij vannacht wel erg onrustig en hij was elke keer z'n speen kwijt.. ik ben er geloof ik wel 10x uit geweest Wij gaan nog even tukken

edit: We hebben overigens besloten Robin tot 6 maanden geen fruithapje o.i.d. te geven ivm mijn longproblemen (asmatisch). We hadden het wel al een beetje geproberd afgelopen weekend, maar zo denderend vond hij het niet Hij krijgt nu wel 's avonds een papfles of een bord pap

[ Bericht 13% gewijzigd door Wennie op 03-03-2006 07:44:21 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')