Fijn dat Kady weer thuis is
![]()
Robin is inmiddels 62 cm en 7180 gram
![]()
Afgelopen dinsdag heeft hij weer 2 prikjes gehad. 's Avonds had hij een beetje koorts en was hij een beetje huilerig, maar verder alles prima. Hij is ook zo'n ontzettende kwijlebal, maar nog geen tandjes te ontdekken.
Sinds vorige week heeft hij door dat er een speeltje aan z'n maxi-cosi hangt waar hij aan kan zitten
Robin hield ook vrij snel z'n hoofdje recht en z'n hoofdje gaat ook al een tijdje mee als je 'm overeind trek. Meneer wil eigenlijk alleen nog maar zitten. Hij probeert te wippen op je been, zo grappig
![]()
laat zich elke keer achterover vallen en probeert (en het lukt ook vaak) weer naar voren te komen en dan driftig met die beentjes bewegen
Robin is gister voor het eerst een hele dag naar het KDV geweest. Alles ging prima, vooral de automatische schommelstoel was een succes
![]()
Door alle indrukken was hij vannacht wel erg onrustig en hij was elke keer z'n speen kwijt.. ik ben er geloof ik wel 10x uit geweest
![]()
Wij gaan nog even tukken
edit: We hebben overigens besloten Robin tot 6 maanden geen fruithapje o.i.d. te geven ivm mijn longproblemen (asmatisch). We hadden het wel al een beetje geproberd afgelopen weekend, maar zo denderend vond hij het niet
![]()
Hij krijgt nu wel 's avonds een papfles of een bord pap
[ Bericht 13% gewijzigd door Wennie op 03-03-2006 07:44:21 ]