Hahha....nou, in ieder geval heb je de eerste tandenperikelen al achter de rug dan!! dat is toch wel een voordeel...Noa had er maanden van tevoren al 'last van' leek het, elke keer die dunne poep in combinatie met andere signalen en dan nog steeds geen tandjes! Dan kun je maar beter gelijk tandjes krijgen natuurlijk
![]()
...
OH ja... ik vergeet helemaal te vertellen dat Noa zo lief is voor Emma en dat Emma echt reageert op haar grote zus. Zodra Noa naast haar komt staan of door ons dichtbij haar gehouden wordt zegt Noa 'Heeey!' heel vrolijk, en lacht naar Emma, maakt geluidjes, en probeert haar natuurlijk te pakken te krijgen (soms heel onhandig, maar goed, we passen goed op Emma
![]()
) ... en Emma maakt dan geluidjes terug en lacht breeduit naar Noa! Zo lief...
![]()
De krampjes bij Emma lijken eindelijk wat minder te worden, hoewel ze nog steeds af en toe van die pijnljike scheetjes laat. Het echte krijsen vanwege buikkrampjes is er niet meer gelukkig. Ook begint ze steeds beter overdag te slapen (hoewel ze gisteren er een handje van had om 10 minuten te slapen en dan weer absoluut opgepakt te willen worden...) en 's nachts slaapt ze al helemaal goed, 1 keer zelfs 10 uur achter elkaar!
De borstvoeding gaat ook een stuk beter, soms kan ze me wel aardig 'bijten' (kaakjes op elkaar klemmen omdat er niet genoeg melk naar madammeke's zin uitkomt...) maar dan is het de volgende dag weer over (het gaat van het bijten wel zeurend pijn doen tijdelijk). Ze drinkt nog steeds redelijk vaak (vaak om de twee uur) maar dat vind ik niet erg.
Het hardop lachen/giechelen van Emma is erg schattig...ze doet dat overigens alleen bij mij, bij niemand anders
![]()
...